ISAP BATANG SAMPAI PANCUT

2.6K 24 0
                                    

Setelah beberapa hari tidak melancap kanbatang konek aku, satu pagi ketika aku bangundari tidur, aku merasa tersangat-sangatgersang kerana sudah beberapa hari aku tidakmemuntahkan air mani aku. Air yang akusimpan kini terasa seperti sudah mula naik sendiri. Memang sengaja aku simpan air akusupaya banyak sikit jika keluar nanti, hu hu hu....Hendak bertahan selama beberapa hari ini pun,aku sudah merasa tersangat gersang hingga ketahap gaban. Biasalah kaki lancap macam akuni memang sentiasa goncang batang koneksetiap hari. Bila ada masa saja, aku memanglayan goncang. Ha ha ha...

Memang aku dah sangap sangat tahap gabangiler pagi itu. Aku membayangkan jika ketika ituaku dapat mencium bau ketiak dan bau batangkonek Helmi sambil itu aku mengambil spenderHelmi yang dia bagi pada aku tempoh hari. Laluaku letakkan pada rongga hidung aku. Best gilerdapat cium bau spender! Bercampur puladengan bau bekas air mani Helmi dan bau peluhjantan nya pada spender itu. Batang konek akumasa itu, memang tak payah nak cakap,memang dah mencanak di dalam boxer aku.Tambahan pula boxer yang aku pakai masa ituberwarna putih, air mazi aku memang sudahmeleleh dengan banyaknya. Bertompok basahboxer aku dengan air mazi yang memang sudahbanyak keluar itu. Sambil itu, aku tetap menciumspender Helmi, perghh... Baunya tak payah nakdicakapkan argh,,,, memang masyuk giler habis.

Aku mula keluarkan batang konek aku daricelah tepi boxer aku sambil aku layan menciumbau spender Helmi. Aku ambil sedikit pelincirdan aku letakkan pada tangan aku sebelum akusapu pada kepala batang konek aku... Licin,ngilu dan sedap rasanya bila telapak tanganaku menyentuh kepala konek aku. Masa tumemang aku dah mengeluh kesedapan. Akuuruturutkan batang konek aku dari atas hinggake bawah, sambil tangan kiri aku, aku gentelgentelkan pada puting dan telur aku. Aku ciumlagi spender Helmi terutama pada bahagianyang dia parking batang konek dia... Perghh...memang best giler ketika itu... Dan aku terusmelayan menggoncang batang konek akusendiri. Air mazi aku meleleh-leleh keluar darikepala batang konek aku, lantas aku ambilsedikit dan aku sapukan pada puting tetekaku... Aku terus gentel-gentelkan puting tetek aku, terangkat punggung aku menahan sambil melancap.

Tiba-tiba hand phone aku berbunyi, ada SMSmasuk. Rupa-rupanya Helmi yang message akumengajak aku untuk phone sex dengan dia padaawal-awal pagi itu. Aku terus saja call Helmiuntuk meneruskan sesi phone sex bersamadengan dia. Helmi mengangkat panggilan akudan terus memulakan perbualan dengan carayang kasar sekali. Aku menyukai cara Helmi itu.Dia beritahu aku yang dia pun tengah ciumspender aku. Dia kata yang dia juga tengah stimgiler bila mencium spender aku itu. Akumemberitahu perkara yang sama pada dia. Sesiphone sex aku dengan Helmi pagi ituberlanjutan selama lebih dari 30 minit.

Helmi kemudian memberitahu aku yang diasudah mahu memancutkan air mani dia. Akutanya pada Helmi, dia nak pancut ke mana? Diabagitahu aku yang dia nak pancut atas spenderdia yang dia dah pakai selama 4 hari yang lalu,sebab dia kata dia hendak tukar spenderdengan aku lagi. Helmi juga meminta akusupaya aku memancut air mani aku padaspender aku yang aku sudah pakai selama 3hari itu. Semasa dia memancut, aku dapatmendengar suara macho Helmi mengerang

"Arrrggghhhhhhhh...".

Aku tidak tahan mendengar suara Helmimengerang dan aku mula memancutkan airmani aku sebanyak 5 das pancutan atasspender aku sendiri.Setelah itu, aku dan Helmi menetapkan hari danmasa untuk kami berjumpa supaya dapat kamibertukar spender kami tadi. Sampai pada hariyang ditetapkan, kami pun berjumpa. Masingmasing membawa spender yang telahdijanjikan. Kami memutuskan untuk berjumpapada hujung minggu kerana masing-masingtidak bekerja pada hujung minggu. Helmimemberitahu aku bahawa dia akan sampai dirumah aku pada jam 2 petang. Dan tepat pukul2 petang, Helmi sudah berada di hadapan pintu rumah aku. Aku lantas menjemput Helmi untuk rumah, Helmi terus memeluk dan menciummulut aku. Aku pun melayan saja karenahHelmi. Selepas aku mengunci semula pinturumah, aku terus menerkam Helmi pula. CiumanHelmi memang mengasyikkan. Bermula lah kiniaksi-aksi yang aku nanti-nantikan.

Helmi menanggalkan pakaiannya dan dia jugacuba untuk menanggalkan pakaian yang akupakai. Kami berciuman hampir lebih 15 minitsebelum Helmi menolak aku untuk duduk di atassofa, sambil dia berdiri di hadapan aku. Mukaaku sekarang betul-betul berada pada celahkangkang Helmi. Helmi terus menolak kepalaaku ke arah celah kangkang nya. Aku mulamencium di celah kangkang dia dan dia begituasyik menghayati aksi yang aku lakukanpadanya. Aku mula memulakan tugasan aku,membuka butang seluar Helmi sambil aku ciummulutnya. Sambil itu juga aku terus membukazip seluar yang dipakainya. Di hadapan akusekarang, Helmi hanya berseluar dalam dengangaya yang seksi sekali. Aku terus menerkamdan mencium seluar dalam Helmi. Kelihatanbatang konek dia yang sudah membesar didalam seluar dalamnya. Aku terus mengusapusap batang konek nya dari luar seluardalamnya sebelum aku cuba menanggalkan nyaterus. Helmi tahu apa yang aku inginkan, diamembantu aku menanggalkan seluar dalamnyadan kini batang konek nya sudah terpacaktegang di hadapan muka aku. Aku mulamemainkan peranan aku. Aku mencium sekitarpangkal batang konek dia dan aku jilat kepalakonek Helmi. Helmi mengerang kesedapandengan raut muka yang amat mengghairahkan.Dia mengarahkan aku untuk menghisap batangkonek nya sambil tangannya terus menggentelgentel puting tetek aku. Aku yang memangsudah terangsang terus memasukkan batangkonek Helmi ke dalam mulut aku. Walaupunbegitu, aku tidak dapat untuk mengulum batangkonek Helmi hingga ke pangkal kerana batangkonek Helmi terlalu panjang dan tebal untuk akuberbuat demikian. Aku hanya dapat mengulumseparuh sahaja daripada keseluruhan batangkonek Helmi. Lantas aku beralih pula ke bahagian buah zakar Helmi, aku sedut sambil zakarnya. Helmi sangat menyukai aksipermainan mulut aku itu. Setelah aku puasmengerjakan batang konek Helmi, dia mulamemainkan peranannya dengan menciumsambil gentel puting tetek aku dengan kasarsekali. Aku terus menyambung semulamengusap-usap batang konek Helmi dan dialantas meminta aku supaya menonggeng. Akumenurut saja permintaannya itu. Dapat akurasakan ketika itu dia mula memainkanpermainan lidahnya di permukaan lubang juburkeramat aku. Aku mendesah kesedapan akibatpermainan lidah Helmi. Dia sesekali turut jugamengulum batang konek aku. Aku mengerangkeras kesedapan membuatkan Helmibertambah kuat menjilat lubang jubur aku.

Dia mula mengacukan batang konek nya kearah lubang jubur keramat aku. Dengan sekalihentakan sahaja, dia berjaya memasukkanbatang konek nya ke dalam lubang juburkeramat aku. Aku juga dapat merasakanbilamana kepala batang konek nya menerjahmasuk ke dalam lubang jubur aku danmenggosok-gosok nikmat dinding-dinding didalam lubang jubur aku. Aku mendesahkesedapan."Arrrgghhhh..... sedap nyer...!!! Masukkanterus semua batang konek ko dalam lubangaku, Helmi...", pinta aku.

Dia mengerang keras sambil mengiakanpermintaan aku."Ambik ko spender aku nih, sial.... Aku tahu kosuka bau spender aku yang berbau peluh jantandan bau konek aku ni...", kata Helmi sambil diamenyuakan pada aku spender nya dan terusmengenjut laju pada lubang jubur aku denganbatang konek nya yang semakin bertambahkeras.Kadang-kadang dia mengenjut aku denganrentak yang perlahan dan kadang-kadangdengan rentak yang lebih laju. Aku hanyamampu mengeluh kesedapan akibat penangan batang konek Helmi yang bagi aku agak besar Helmi membelasah lubang jubur keramat akudengan hentakan yang bertalu-talu oleh batangkonek nya, sudah tiba masanya untuk diamemuntahkan air maninya..."Aku nak terpancut nih... ko nak aku pancut katmane..?", tanya Helmi.

Aku meminta Helmi untuk memancutkan airmaninya pada muka dan ke dalam mulut aku.Aku lihat Helmi sudah mula mencabut batangkonek nya dari lubang jubur keramat aku danmenghala ke arah muka aku. Sambil diamengelap seketika batang konek nya sebelumdia menghalakan terus batang konek nya kedalam mulut aku untuk aku hisap semula."Ko kasi isap batang aku sampai pancut....",kata Helmi.Aku hanya menurutkan sahaja permintaanHelmi kerana aku takut akan kena penampardengan Helmi jika aku tidak menurutikehendaknya. Pada masa yang sama aku tidakmendiamkan diri, sambil aku menghisap batangkonek Helmi, aku melancapkan sekali batangkonek aku. Helmi mula mengerang kuatmenandakan dia sudah mula mahumemancutkan air mani nikmatnya.

"Arghhh.....ambik ko air aku ni sial......", kataHelmi sambil melancap dan menghalakan terusbatang konek nya ke arah muka dan ke dalammulut aku."Ko sukakan air mani aku ni, kan?", kata Helmilagi sambil menyapu-nyapukan air maninyayang pekat dengan batang konek nya padamuka aku sambil mendesah kesedapan.Batang konek Helmi masih lagi mencanak kerasmenghala ke muka aku walaupun baru sajamemancutkan air maninya yang pekat tadi. Akumenghisap lagi kepala konek nya yang seperticendawan butang itu, tapi jauh lebih besar dariitu. Aku jilat bersih sisa-sisa air maninya yangmasih lagi keluar dan melekat pada hujung kepala batang konek nya itu. Sambil itu aku lagi stim dengan matanya yang kuyu, mulutyang masih ternganga dan menggigilkesedapan dan kegelian ketika aku memainkanlidah aku pada kepala batang konek nya.

Setelah 5 minit berlalu, aku menjilat bersihkepala batang konek nya dan batang konek nyakini sudah menjadi separuh keras. Aku lantasbangun dan menuju ke bilik air untukmembersihkan diri. Dia terbaring kelesuanmungkin kerana kepenatan selepaspertarungan kami tadi. Aku hanya membiarkandirinya berehat.....

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now