hilang di balik pintu bilik mandi.
Baru sahaja aku hendak naik ke atas rumah, kedengaran pula suara abang Farid memanggil nama aku.
"Ye bang ayid? Nape?"soal aku pabila aku rapat di pintu bilik mandi.
"Tolong ambilkan tuala untuk abang. Lupela nak amek tadi."pinta abang Farid.
Aku segera masuk ke bilik abang Farid dan mengambilkan tuala mandinya. Kemudian, aku hulurkan di atas pintu mandi itu.
"Jap Is, nanti jatuh kat lantai tuala tu. Abang bukakan pintu dulu."ujar abang Farid pula.
Apabila pintu bilik mandi itu dibuka, mata aku terbuntang luas. Kelihatan abang Farid yang tanpa seurat benang terpacul di muka pintu itu sambil tangannya mengambil tuala mandi yang aku hulurkan. Konek abang Farid memang besar dan panjang. Itu belum lagi apabila koneknya menegang lagi.
Abang Farid kelihatan tersenyum sahaja memandang aku. Namun dia tidak berkata apa melainkan menutup pintu itu semula.
Aku pula terus naik ke bilik tidur semula memandangkan konek aku pula yang menegang. Dalam fikiran aku cuma memikirkan bagaimana sedapnya jika konek abang Farid menerjah masuk ke dalam lubang aku. Tak dapat aku bayangkan betapa sedapnya nikmat itu.
Selama seminggu aku sudah berada di kampong ini, terasa bosan pula jika aku tidak berbuat apa-apa. Lantas malam tadi, aku menanyakan abang Farid jika dia hendak aku membantunya di kebun.
"Yeke Is nak tolong abang ni?"soal abang Farid seolah meragui kesungguhan aku.
Aku menggangguk sahaja,"Kalau duduk aje kat rumah, boring.... Tolong abang ayid kat kebun, lagi elok. Boleh belajar nak toreh getah....".
Memandangkan aku pandai memberikan alasan-alasan yang munasabah, abang Farid setuju untuk membawa aku ke kebun. Dia menyuruh aku bangun pada pukul 6 pagi keesokannya. Aku akur sahaja lagipun aku sudah biasa bangun awal setiap hari.
Tepat pada pukul 6 pagi, aku sudah pun terjaga dari tidur. Abang Farid pula sedang menghidupkan enjin motorsikalnya terlebih dahulu sebelum menukar pakaian basahan.
"Is....cepat pakai baju basahan ni. Nanti lewat pulak nak gerak ke kebun."panggil abang Farid sejurus dia melihat aku muncul di muka pintu rumah.
Aku segera bergegas ke pondok kecil bersama abang Farid. Dia memberikan aku sehelai T-Shirt yang sudah dilumuri dengan getah kering serta sehelai seluar jeans lusuh yang selalu dipakainya. Seperti biasa sahaja, abang Farid bertelanjang di hadapan aku. Aku melihatnya sahaja tapi yang aku sedikit hairan; abang Farid seolah-olah sengaja berbuat begitu. Dia seakan-akan tahu aku memerhatikannya selama ini, lebih-lebih lagi dia seronok bertelanjang di hadapan aku.
Oleh kerana aku ini sedikit malu-malu, aku cuba mencari ruang tersorok sedikit untuk menukar pakaian. Aku lihat abang Farid tersenyum sahaja memandang telatah aku.
"Alah....Is, tanggal aje kat sini. Bukan ade perempuan pun...."usik abang Farid.
Melihatkan abang Farid masih lagi bertelanjang bulat, aku mendapat keberanian untuk berbuat yang sama. Pakaian terus aku tanggalkan dan aku juga sudah sama-sama telanjang dengan abang Farid. Abang Farid leka memandang aku namun dia diam sahaja. Aku terus menyarungkan baju basahan yang diberi oleh abang Farid tadi.
Selepas itu, kami berdua sama-sama pergi ke kebun.
Matahari kelihatan sudah agak terik di langit, aku pula masih lagi tekun memungut getah sekerap di setiap baris pokok yang ditunjukkan oleh abang Farid tadi. Sangkaan aku, sekarang ini sudah menunjukkan jam 10 pagi kerana bahangnya sudah agak terasa. Aku fikir dalam sejam lagi aku akan pergi berehat di pondok kebun yang tidak agak jauh dari tempat aku berada.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
KurzgeschichtenBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.