Byk benda dlm idup aku jadi tanpa aku minta or sangka. Kdgbenda yg aku tk nk aku dpt dan sebaliknya jugak tapi no regrets.Life goes on man. Nama aku Ajiz. 25 thn. Badan slim fit tinggi 175cm. Aku kaki gym tapi aku prefer body aku slim n berotot dari dipam2 mcm body builder. Dgn waist 33" bdn aku mmg fit tapi akutkler ensem. Kulit gelap dan bermisai sket. Janggut takdela akusimpan. Tapi ada sorang girl ni kat tempat aku keje mmg suka sgtdgn aku sampai aku pon tk fhm. Aku keje kerani kanan jer katcompany tu. Dia lak dah eksekutif. Langit dgn bumi. Ninanamanya. Memula aku elak gak tmbh tau dia tu anak org kayaraya. Aku ni kayap jer haha. Siol. Tapi lelama aku tgk dia ikhlasaku pun terima Nina dlm idup aku. Ofismate dan kwn2 aku semuawarning tapi cinta nya pasal aku redah. Bila parents dia dpt tauhbgan kitaorg papa dia mmg 100% tentang tp mama dia cool jer.Baek sgt. Aku lak dah tkd mak pak so tkd sape nk setuju ortentang. Adik beradik pon dah tah di planet maner semua. Ninalak cam papa dia keras paler tetap nak dgn aku. Last2 Nina dgnaku kawen. Dia yg byk kuar duit. Aku bkn byk RM pon. Papa diaterpaksa akur anak pumpuan srg kawen dgn kerani cabuk camaku. Aku risau gak penerimaan pak mertua aku tapi aku anakjantan. Aku hrp pas kawen n beranak pinak dia dpt terima aku tapimalangnya dah dua tahun aku jadi suami sah Nina, Razali or Dato'Razali ttp tk leh terima aku. Hari ke hari makin benci rasanya. Akuader gak try bt baek dgn dia. Byk kali dah tapi dia ckp sepatah duapastu blah. Kalau bini aku ada cam terpaksa sembang. Tapi akutetap sabar. Paling teruk Nina berkeras nak duduk sebumbung dgnfamily dia. Haru. Rumah besar byk bilik katanya. Syg punya pasalaku ikot even hati parah. Satu hari pak mentua aku bebetul bt akuberang dan cabar kejantanan aku. Time tu aku, Nina, pak dan makmentua aku lepak2 tepi kolam. Kitaorg mandi2 sambil mkn2. Dato'Razali badan blh thn. Orgnya tinggi 180. Tinggi sket dr aku. Umodalam hujung 40-s. Muka cam mix Arab sket. Kulit cerah, bermisaiberjanggut. Bdn tegap berisi tapi perot boroi sket dalam speedokuning berenang dlm kolam. Aku nak try small talk dgn dia so akutgk dia swim jauh ke ujung kolam besar aku pon ikot. Aku kaispeedo biru Nina hadiahkan coz dia ckp suka tgk body fit aku in haper jer. Aku tanya camna keje papa. Pak mentua aku pesaramarine tapi buat business. Dia terus sound aku takyahla nk btbaek. Siap ckp aku nk kikis harta dia. Aku sbr jer tapi bila diasound aku bkn anak jantan sbb dah 2 thn kawen tkd anak terusnaik darah aku siot. Mata aku ganas tentang mata angkoh Razali.Celaka! Dia ni dah cross the line. Mmg kuang hajar. Aku terus ketolak badan fit aku kuar dr kolam dan dgn berapi aku blah masukdlm. Ketawa pak mentua aku bt aku makin bengang dan sakit ati.Nina panggil tp aku dah tk dgr. Mak mentua aku geleng kepala.Aku jrg hangin tp sekali hangin mmg berapi berdendam lamer.
Esoknya aku g keje. Nina tnya aku ckp oke je tapi aku dah give upnk bt baek dgn Dato Razali. Bengkak ati aku lelama jd dendam.Sampai tmpt keje kwn baek aku, Azmi tegor pesal nmpak semcmje. Tkd mood aku nk keje. Surat pn taip slh sana sini sampai MissLeong, head clerk situ tgr. Aku ckp kat Azmi nnti time lunch akustory. Azmi ni mmg kwn baek aku. Ssh sng aku dia tlg aku dan akutlg dia. Masa aku dtg srg dr kampong dia yg support aku. Kami punselalu lepak dan g gym sesama. Even aku dah kawen dia msh lgbuddy aku. Time lunch aku citer semua kat dia. Azmi naik geramdgr kisah aku. Dia ckp aku kn ajar Dato Razali tu br tau langittinggi rendah. Aku tanya nk ajar camna aku ni pipit dia tu helang.Byk kabel sekali petik jari habis hangos aku. Azmi gelak besar. Diackp bkn nk soh aku pukul pak mentua aku tu. Habis tu camnatanya aku? Azmi ckp kena ajar cara halus sampai org tua tutunduk. Pastu dia kuarkan satu botol kecil warna hitam. Bende tutanya aku. . ? Male Juice kata Azmi. WTF? Ko memain ke bro? Akucam tak cayer. Takdela aku serious nk tlg ko ni. Azmi ckp benda niblh bt jantan tundukkan musuh jantan dgn nafsu. Aku yg tkpernah bt bende camni makin confuse. Ko kena campor ploh kosket dgn jus pastu titik liquid ni sket2 in food or drink pak mentuako. Tk blh sekaligus bahaya siot. Hasil dia mkn masa lbh krgseminggu lbh so kena sbr. Nak lg cow ko tunggu dlm 2 minggu tpkena sabar ler. Pastue pe jadi tnya aku. Bila jantan yg kena jus nislowly akan bangkit nafsu dgn jantan yg titik jus tu. Bila jantan tudah ranum masa tu ko ratah dia utk pastikn dia tunduk dgn koselamanya jelas Azmi. Aku terkejut. Ko giler bro? Ko gay ke pe? Nibkn soal gay bro ni soal maruah kita org bwhan ni. Ko takkan nkbiar org cam Dato Razali tu hina ko selamanya? Aku garu dagu.Ada betul gak ckp Azmi. Tgn pegang botol . Berkesan ke jus ni?Aku cam tak caya jer. Azmi sengih. Ko tak caya ko dtg umah sewaaku mlm ni. Ada per tanya aku. Ada demo haha gelak Azmi. Ko igttak CEO kanan si Murad tu? Igt la pe tk igt bls aku. Mamatbongkak tu. Jenis tak tao ckp melayu asyik bantai english jer. Mauterpinga aku dan Azmi kalau dia bagi arahan. Umor dlm 36 selau g gym kitaorg g tu. Bdn mmg buff berketol tk mcm aku n Azmi yg Hari2 htr bunga n beli brg2 mahal. Mentangler gaji ribu raban.Azmi ckp Wati hampir termkn umpan tapi mujur dia sempat ajarsi Murad bangsat tu. Ada kenalan kenalkan . Order direct fromInternet. So dia try guna dan mmg berkesan. Pe ko buat dgnMurad? Adaler ko nk tau ko dtg mlm ni. Aku renung botol tusebelum setuju.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
KurzgeschichtenBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.