Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik

8K 43 4
                                    

Pakcik pegi kempas berapa Pakcik? Pakaimeter dik, tapi nii daah lewat, Pakcik tak pegi sana, Tolong lah Pakcik, semua teksi takingin pegi sana, Hmm. naiklah. Itulah dialog pertama kali aku jumpa Pakcik teksi bernamaTaher, diorang berumur lingkungan 40an.Bermisai, rupa ok gak, dalamm teksi kitaorang mula bersembang, diorang tanya akukenapa ingin ke kempas, aku cakap belajar di sana dan ingin balik asrama, diorang cakapjauh tu, apa kata tido rumah Pakcik aje malam ni, esok pagi Pakcik hantar.Aku cakap tak payah lah menyusahkan lagipun aku bukan kenal dia. Pakcik Taher terusmenyakinkan aku yangg diorang hnya ingin menolong. akhirnya aku bersetuju. PakcikTaher pun terus memandu ke rumahnya di Pasir Gudang, dalam perjalanan diorangmemberitahu diorang duda tinggal seorang, diorang berasal dari kedah pesara askar.

Dalamm hati aku patutlah badan diorang tegap. Akhirnya aku sampai di rumah PakcikTaher , rumah teres, stlah mengunci pintu pagar Pakcik Taher ajak aku masuk, diaorangmenyuruh aku duduk dahulu di ruang tamu sementara Pakcik Taher pergi ke dapur utkmembuat air panas.Aku ketika itu leka membelek satu persatu majalah Playboy yangg terselit rapi di antaramajalah majalah lain di bawah meja kopi di tepinya. Gambar gambar pompuan telanjangyangg dipaparkan di dalamm majalah itu sedikit sebanyak merangsang nafsu aku.

Kemudian mataku tertumpu pula pada gambar seorang lelaki kacak sdg memasukkanbutuh nya ke dalamm mulut seorang model perempuan. Melihatkan betapa montoknyamodel perempuan itu, aku bertambah gersang. aku membayangkan pula jika butuh akuyangg masuk ke mulutnya pula."Adik tengok magazine apa tu" tegur Pakcik Taher yangg menyedari majalah yanggdipegang oleh aku. Aku meletakkan kembali majalah itu, tersengih jer aku membalasteguran Pakcik Taher padaku. "Ni majalah pakcik ke? " soal aku."Takla dik. tuu member pakcik punye. " jawab Pakcik Taher dngn pantas. Aku membantuPakcik Taher meletakkan jag air berisi teh panas di atas meja, aku tidk sedar pula yanggbutuh ku sudh sediakala tegang itu terjojol jelas menekan seluar ku.

Sudahlah aku mmg tidk memakai seluar dalam, mmg jelas kelihatan bonjolan butuh ku itudi hadapan Pakcik Taher. "Ait. daah stim? " tegur Pakcik Taher lg membuatkan aku tersipusipu malu smbil menutup bonjolan butuh ku itu.Mukaku terasa panas sahaja, aku tidk tahu apa yangg hendak dikatakan lagi. Nasib baiklahPakcik Taher agak sporting, hal itu seolah olah biasa jer baginya. Lama jg aku mendiamkandiri, perasaan seganku masih menebal, butuh ku jg belum jg turun.

Sakit jg butuh ku apabila ditekan kuat utk menyembunyikan jojolannya pada seluar."Hurm. diam aje adik ni? Stim lg ke tu? " soal Pakcik Taher yangg dibalas oleh ku dngnanggukan.Kemudian Pakcik Taher yangg duduk bertentangan denganku tadi bingkas bangun danduduk semula di sebelah ku. diaorang mengeluarkan telefon bimbitnya dan selepas itudiorang menunjukkan kepada ku. "Nak tengok tak. ? Video best ni. " pelawa Pakcik Taherkepada ku.

Mata aku melirik ke arah skrin telefon bimbit Pakcik Taher , aku tergamam melihat aksidua orang lelaki sdg bercumbuan dalamm telanjang bulat. Suara desahan kedua dua lelakiitu kedengaran sayup sayup jer dalamm kebisingan hujan lebat di luar. Rasa seganku tiba tiba hilang begittu sahaja, tumpuanku hnya pada video yanggditunjukkan oleh Pakcik Taher. Selepas itu, salah seorang lelaki itu memasukkan butuh nyayangg keras dan tegang itu ke dalamm lubang buntut pasangannya.Tdk tentu arah fikiran ku apabila melihat keghairahan kedua dua lelaki yangg sdg bersatuitu. Aku semakin terangsang, dalamm pada itu aku tidk sedar yangg tanganku sendiri lekamengusap usap.

"Adik ingin try tak? " soal Pakcik Taher padaku. "Eh. taknak la pakcik. " jawab aku ringkas.Riak wajah Pakcik Taher kelihatan lain dari biasa,. "Sedap tau dik buat macam ni? " sejurusitu bahu aku dirangkul kuat oleh Pakcik Taher membuatkan aku menjadi agak cemas.Aku cuba bingkas bangun utk menjauhkan diriku dari Pakcik Taher tetaapi tenagaku tidksetanding dngn Pakcik Taher langsung. "Pakcik. apelak ni. ? Gurau ke ape. ? " ujar akudalamm ketakutan."Ala. dik. bagi la pakcik peluk sikit. tak blh ke. ? " desak Pakcik Taher. Tangan Pakcik Tahermemaut pinggangku pula dan mendakap aku seeratnya, memandangkan tubuh aku amatkurus dan kecil sahaja, terlalu senang utk Pakcik Taher utk menggagahinya.

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now