OVERTIME

1.4K 18 0
                                    


Aku bekerja dekat sebuah syarikat percetakanyang boleh dikatakan besar di Johor.Akubekerja sebagai pereka grafik.Di dalam ofistempat aku bekerja tu,ada dua orang je pekerjalelaki iaitu aku dan Zul.Tapi tidak termasuk bossla kan.Yang lain semuanya perempuan dansemuanya dah berkahwin.Zul pun dahberkahwin,malah bakal menimang cahaya matatidak lama lagi.Tapi Zul tidak tinggal bersamaisterinya atas sebab isterinya bekerja di negerilain.Mereka hanya bertemu jika ada hari cuti.Kadang-kadang mereka hanya bertemusebulan sekali je.Zul bukanlah lelaki yang hensem.Bukan jugayang penggoda.Tapi dia lelaki yang baik.Kiramemang taste aku la.Atas sebab lagak dangaya aku yang seperti lelaki lain,maka tiadasorang pun dalam ofis tu yang tahu aku nigay.Zul pulak,anggap aku macam adik diasendiri.Dipeluk-peluk badan aku ini kadangkala.Kami memang selalu bergurau.Yelah,sebabkami je yang dalam lingkungan 20an.Rakansetempat kerja yang lain pun dah masakdengan sikap kami yang rapat dah macam adikberadik.Zul seorang yang rajin bekerja.Tak macamaku.Dia selalu ambil OT untuk cover kerja-kerjadia yang banyak tu.Kadang-kadang dia ambilOT untuk cover kerja aku jugak.Zul sayang akumacam adik dia sendiri.Aku dapat rasakanitu.Tapi aku tak tahu la samada Zul rasa betapagersangnya aku terhadap dia.Alangkah baguskalau dia tahu sendiri

Atas beberapa sebab,satu hari tu aku mestiOT,sebab kerja terlalu banyak.Dan akuditugaskan untuk OT bersama Zul.Memangkebetulan,hanya aku dan Zul sahaja yangOT.Selepas office hour dalam jam 5ptg,aku dan hingga lewat malam kan.Mestilah kene isiperut.Dalam jam 6ptg baru kami kembali keofis.Masa tu semua orang dah balik.Ofis pulamemang gelap,sebab nak cut cost on electrickan.Cuma cahaya monitor sahaja yangmenemani kami berdua.Aku dan Zul pulamemang duduk bersebelahan. Sedang leka aku membuat kerja aku,tetiba akuterpandang dekat screen komputerZul.Rupanya dia sedang menontonRedtube.Tangannya pula menggesek bonjolandekat seluarnya.Aku pura-pura takperasan.Tapi keadaan Zul seperti memaksa akumelihat pergerakan dia.Aku pun menyergahZul.Kemudian dia tanya aku samada aku nakjoin dia atau tidak.Apa lagi,dah macam peluangkeemasan mestilah aku nak.So,kami tgk videovideo lucah yang ada dekat dalam Redtubetu.Aku lebih terangsang pada pasangan lelakimanakala Zul pula memang lah terangsangpada yang wanita.Sambil-sambil tgk tu,Zulmacam membebel sendiri "pantattembam","tetek berair",semua bahasa lucah Zulhujahkan.Aku hanya terdiam sahajala.Menantikan jika-jika Zul sedia untukmengeluarkan konek dia.

Aku idam betis,sekali peha dengan konek diakasi.Zul macam dah tak tahan dengan videotu.Dia tanpa segan menanggalkan pakaiandia.Tapi dia minta izin aku dulu samada akuokay atau tak kalau dia nakberbogel.Pehh,orang dah bagi free show,takkanaku nak tolak kan.Badan Zul yang sedap-sedapdipandang tu memang membuatkan aku penuhbernafsu.Aku rasa macam nak melancap sekalije dengan dia.Zul asyik menonton video-videotu,aku pula asyik tengok batang dia tertonggektonggek.Besar wooooo,dalam 18cm ada laanggarannya.Dalam pada aku asyik melihat Zulmenggosok-gosok konek dia,dia perasan yangmata aku hanya memerhatikan batang dia.Zulterhenti,itu juga membuatkan aku terjaga dariimaginasi aku sendiri.Aku tanya pada Zulkenapa.Tapi Zul diam sahaja.Barangkali diamalu aku melihat dia berbogel.Kemudian Zul berdiri menghadapkan konek dia yang panjang mengolom konek dia.

Pada mulanya aku tak mahu.Kemudian atasbeberapa desakkan,aku ikutlah kemahuan Zulitu.Perghhh,koloman pertama memang terlalunikmat.Aku mengolom hingga kekerongkong.Memang sedap.Kemudian Zulbertanya samada aku rela tak untuk diamenjolok lubang aku dengan konek dia.Aku apelagi, aku hanya angguk tersipu-sipu malu.Tapidia minta aku janji supaya tidak memberitahuorang lain.Gila,takkan aku nak memberitahuorang lain kan.Aku pun dah fully naked,apalagi.Zul mengangkat kedua-dua kaki aku ke atasdan terus menujah masuk konek dia ke dalamlubang aku.Woh,sakit woh.Tanpa pelincir apesume,dia terus masukkan konek dia.Dia ingatsama agaknya macam main dengan binidia.Tapi Zul tak kira.Aku merengek kesakitancampur kesedapan.Zul pula makinbernafsu.Dicium rakus bibirku.Digigit-gigitmanja leherku.Aku tahu itu akan meninggalkankesan tapi aku dah tak kisah.Yang paling nikmatadalah jolokkan konek dia tuh.Kami beromenhampir dekat satu jam.

Hampir-hampir pada puncak Syahwat,akupesan kat Zul supaya dia pancut luar tapikeadaan macam dah terlalu lambat.Tanpasempat apa-apa Zul pancut dalam.Aku terdiamdan Zul pula mendengus-dengus kesedapandengan beberapa das pancutan air mani dalamlubang aku.Mungkin Zul fikir yang dia sedangberomen dengan bini dia agaknya.Tu yang diaterus pancut dalam.Tapi aku membiarkannyasahaja.Konek aku pula yang dah tegang macambatang penyapu tu pula,diramas-ramas Zul.Akupula meminta Zul untuk mengolom.Dia tak mahupada mulanya,tapi aku ugut dia baru diamengolom konek aku pulak.Beberapa kolomansahaja,terus konek aku memancut-mancutkanair mani ke muka Zul.Zul kata dia geli,tapi akumenenagkan dia dengan ciuman aku yangberahi tu.Aku jilat-jilat air mani aku sendiri.Danaku suruh Zul turut jilat.Dia akur denganpermintaan aku tu.Kami berdua terdampar dan berpelukan di atas lantai ofis tu.

mengolom dia lagi sekali.Aku ikut permintaandia itu.Selepas beberapa minit,Zul mengerangseolah syahwat dia dah datang.Tapi dia mahuaku teruskan dan akhirnya dia melepaskandas-das air mani dia di dalam mulut akupula.Mungkin Zul memang suka pancut dalam.Kami habis OT agak lewat pada malamitu.Dalam jalm 12.30 malam baru kami punchout untuk pulak ke rumah.Tapi Zul kata,diamasih mahukan aku malam tu.Jadi aku ikut diake rumah,dan kami beromen lagi malam tu.Akusurrender pada round ketiga.Tapi Zul masihmahukannya.Dia kata masa isterinya belummengandung,hampir setiap kali jumpa,memangdia akan main bini dia 4-5round sekali.Bini diapregnant pun dah dekat 4 bulan.So aku dapatbayangkanlah kenapa lelaki yang isteri diapregnant boleh main dengan lelaki lain.Dekat 4bulan Zul simpan mani dia.Tu yang sekali dapatlepaskan air tu,dia nak lepaskan semua.Tapimana boleh.Lepak wo layan laki orang ni.Nafsuluar biasa.Aku cakap kat Zul yang dia ada lagi 5bulan boleh main dengan aku kalau dianak.Barulah Zul benarkan aku balik.

Keesokkan harinya,aku demam jadi aku takdatang bekerja.Dalam pukul 1,Zul datangrumah.Dia minta maaf sebab buat aku sampaidemam.Tapi aku cakap dia tak perlu.Aku cumacakap terima kasih.Habis waktu bekerja,Zuldatang lagi ke rumah aku.Dia cakap dia naktidur dengan aku.Aku janji dekat Zul,minggudepannya baru aku boleh layan dia semula.Zulgembira mendengar penjelasan aku.Dia katadia nak bagi lagi skill-skill yang lain supaya akuboleh demam lagi.

Sekarang ni dah dua bulan sejak seks kamiyang pertama kali tu.Dan Zul lebih senang balikrumah aku.Yelah,aku pun tinggal sorang.Dia puntinggal sorang.Baik dia balik rumah aku,at leastada bende yang dia nak layan.Weekend,baru diabalik rumah isteri dia.Tu pun bukan boleh buatapa.Dapat tgk jelah.Kumpul nafsu lepastupancut dekat aku.Tapi disebabkan aku tak bolehnak layan nafsu Zul yang macam kuda tu,akutetapkan syarat pada dia.Dia mesti pakai kondom kalau nak pancut dalam except kalau hanya main setiap isnin,selasa dan khamissahaja.Kalau ikut Zul,mau hari-hari dia nakratah aku.

-END-

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now