Selepas kejadian itu, Omar mengajak aku pergiminum di gerai berhampiran. Ketika itu lebihkurang pukul 10 malam. Kami pulang semula kerumah lebih kurang pukul 11 malam. Omarmengajak aku ke biliknya untuk tidur. Di dalambiliknya, Omar membuka semua pakaiannya,katanya dia memang selalu telanjang ketikatidur. Koneknya terhoyong hayang ketika diaberjalan dan kelihatan sedikit tegang. Diakemudiannya mula berbaring di atas katil. Akumembuka pakaianku lalu memakai kain pelikat,kemudian berbaring di sebelahnya.
Aku memintanya menutup lampu tetapi diaenggan kerana katanya dia belum mengantuklagi. Kami berbual-bual seketika. Ketika itu kamibaring terlentang. tiba tiba dia berpaling kearahku, tangannya diletakkan ke atas dadaku,aku diam sahaja. Selapas kejadian tadi, akusudah kurang malu lagi. Omar merapatkan badannya kepadaku,pahanya mula menindih pahaku. Aku terasabatangnya yang separuh keras dan panasmenyondol pahaku. Tanpa kusedar, butohkukembali menegang. Omar ketawa kecil sambilmenunjuk ke arah butohku, dia membuka kilaskainku dan menolaknya ke bawah. Kini aku punbertelanjang bulat sepertinya juga. Omarmeraba-raba butohku dengan tangannya. Diamula mencium pipiku, misainya yang nipis ituterasa tajam mencucuk pipiku.
Kedua-dua kami semakin 'naik syeikh'. BibirOmar semakin galak di mukaku, tiba-tibabibirnya mengucup bibirku. Aku kaget,maklumlah, aku tidak pernah berkucupansebelum itu. Aku terasa sedikit geli, tetapikudiamkan sahaja. Lidah Omar mula mula mengulum-ngulum lidahku dan menggigitgigit kecil.
Omar mula menindihku, tubuhnya terasa agakberat, maklumlah, dia lebih besar dan lebihtinggi dariku. Tingginya lebih kurang 5' 8"manakala aku pula lebih kurang 5' 5".Tangannya meraba-raba tubuhku dan diameminta aku memeluk tubuhnya. Tubuhnyaterasa begitu sasa dan keras kerana dia biasamelakukan kerja-kerja berat.
Dia mula menjilat-jilat tubuhku, bermula daritengkuk, ke dada hinggalah ke perut danpusatku. Aku merasa bertambah nikmat, apatahlagi aku teringatkan kenikmatan sewaktu diamenghisap butohku tadi. Lidahnya kini mulamenjalar-jalar di celah kangkangku. Diamenjilat-jilat dan menyedut-nyedut telurku. Akubertambah seronok. Dia menjilat-jilat batangbutohku yang begitu tegang dan keras itu. Diajuga mula menyedut-nyedut dan menggigit kecilkepala konekku. Aku berasa begitu nikmatsekali. Perlahan-lahan dia mula menghulurkanbatang butohku ke dalam mulutnya sehinggaakhirnya sampai ke pangkal butohku.Hidungnya seolah-olah hilang di dalam hutanbulu-bulu butohku. Dia mula menghisapbutohku, mula mula dengan perlahan lahan dankemudiannya dengan lahap sekali.
Tiba-tiba dia berhenti menghisap lalu berpusingdengan keadaan 69. Butohnya yang keras danhitam, besar dan panjang itu kini berada didepan mataku. Tanpa berkata apa-apa, diakembali menghisap konekku. Sesekali diamenghayunkan punggungnya sehinggabutohnya terkena bibirku. Air mazinya jugasudah keluar dan terkena bibirku. Urat-urat dibutohnya yang sepanjang 8 inci itu kelihatankasar dan gagah.
Omar terus juga menghisap butohku, kini diamemegang butohnya dan menghalakan kemulutku. Aku terasa geli dan serba salah. Akutidak pernah terfikir untuk memegang butohorang lain sebelum ini, apatah lagi untuk ⇦ menghisapnya. Tetapi ketika itu, nafsuku begitu kalau aku menghisap koneknya, lagipun diapernah dan sedang menghisap butohku.
Perlahan-lahan aku merenggangkan bibirku,mula-mula aku menjilat kepala butohnya yangseperti kepala ular tedung yang sedangkembang itu. Aku terasa sedikit geli geleman,tetapi tidak lama, perasaan itu hilang begitusahaja, di ganti oleh perasaan seronok dan rasaingin mencuba sesuatu yang berlainan. Kini akumemasukkan seluruh kepala butohnya sehnggake takoknya ke dalam mulutku. Air mazinyaterasa agak kelat dan aku mula terasa loya,tetapi perasaan itu juga tidak lama. Akusemakin seronok. Konekku juga terasa panasdan sedap sekali di dalam mulutnya.
Perlahan lahan aku cuba menghisap koneknyasehingga ke pangkalnya. Baru saja separuhbatang kuhisap, kepala butoh yang besar ituterasa menjolok ke anak tekakku sehingga akutersedak. Lalu aku menarik kembali mulutku danhanya menghisap kepala butohnya sahaja.
Omar semakin rancak menjilat dan mengulumbutoh dan telurku. Tangannya meraba rabapunggungku dan meramas-ramasnya. Akusemakin sedap. Kini aku cuba semula untukmenghisap hingga ke pangkal butohnya. Kali iniaku agak relaks, perlahan-lahan ku hulurkanmulutku, pasti Omar terasa hangat butohnya didalam mulutku. Butohnya terasa sangat tegangsehingga aku rasa susah untuk terusmenghisap sampai ke hujungnya. Tetapi akuterus juga menghisap dan menyedut butohnya.Kini hidungku mula mencium bulu butohnyayang lebat itu. Tidak ku sangka bahawa akuakan berasa seronok menghisap butoh. Akumenarik mulutku kembali ke kepala butoh.Sambil itu lidahku mengurut-urut danmengusap batang butohnya yang panjang itu.Aku terdengar Omar mengeluh kecil, pastilahdia juga berasa sedap sepertiku.
Tiba-tiba Omar melepaskan butohku darimulutnya, lidahnya menjalar ke bawah, mulamula dia menyedut-nyedut dan menjilat telurku, kemudian dia semakin ke bawah dan aku terasa geli sekali. Aku juga mula melepaskan butohnyadan mula menjilat telurnya yang labuh danberkedut-kedut itu. Lidah Omar terasa lembutdan panas di celah lurah bontotku. Aku terasakehangatan itu mula berlegar di lubangbontotku. Aku semakin geli tetapi semakinseronok. Kakiku melonjak-lonjak. Omar semakingalak menjilat juburku. Dia seolah olah inginmemasukkan lidahnya ke dalam lubangku yangketat itu.
Aku kembali memasukkan batang butoh yangbesar itu ke mulutku. Kini aku terasa betul betulsedap dan nikmat, hilang semua perasaan maluselama ini. Kalau boleh, aku ingin menggigitbutoh itu sekuat hati kerana terlalu sedap.Omar pula mula menggigit gigit kecilpunggungku.
Omar kemudiannya menyuruh aku baringterlentang. Aku akur, Omar menarik butohnyadari mulutku. Kini dia kembali menghisapbutohku. Tiba tiba dia bangun dan mulamencangkung di atas perutku. Bontotnyaberada betul betul di atas butohku yang masihbasah dengan air liurnya. Dia meludah ke atastapak tangannya, kemudia dia menyapu airliurnya ke bontotnya. Dia memandangku lalutersenyum; "Ini lagi sedap!" katanya.
Perlahan-lahan, dia mula merendahkanbontotnya di atas butohku. Butohku sangattegang dan keras, jadi tidaklah sukar untukmasuk ke dalam juburnya. Apatah lagi, butohkumasih licin dengan air liurnya. Perlahan lahanbutohku tenggelam kedalam lubang juburnya.Lubang itu terasa sangat ketat dan hangat. Akumula merasa kenikmatan yang tidak pernahkurasa sebelum itu. Kini butohku masok hinggake hujungnya ke dalam juburnya yang ketat itu.Aku melihat Omar memejamkan matanya,mungkin dia juga merasa seronok sepertiku.Bontotnya kini terletak di atas bulu-bulubutohku dan dia berhenti seketika. Sebentarkemudian dia mula mengemut-ngemutkanbontotnya. Aku merasa sangat nikmat danseolah-olah ingin memancutkan maniku, tetapi aku cuba menahannya.
Omar mula mengangkat bontotnya, kini diamula menyorong dan menarik butohku di dalambontotnya. Sesekali dia mengemut-ngemut danaku mula mengeluh-ngeluh kesedapan.Kadang-kadang kemutan lubang jubur yangketat itu menyebabkan butohku terasa nakpatah, tetapi aku merasa sangat nikmat sekali.Tiba-tiba Omar menarik butohku keluar, akuterkejut, tetapi Omar mula menonggeng di ataskatil dan menyuruh aku menghentamnya daribelakang.
Aku terus bangun dan melutut di belakangnya.Kini barulah aku dapat melihat lubang juburnyadengan jelas. Lubang itu kelihatan hitam kecilsahaja, sukar nak percaya butohku boleh masukkedalamnya. Di tepi lurahnya kelihatan bulu buluhalus tumbuh dengan tebal dan berserabut. Akumula menghalakan semula butohku ke lubangyang ketat itu. Perlahan-lahan, batangkutenggelam di telan oleh lubang hitam itu.
Aku mengusap-usap belakang Omar yanghitam itu, tubuhnya begitu sasa danpunggungnya begitu bulat dan pejal. Akumenampar kecil bontot itu dan mulamenghayunkan butohku menikamnya. Kini akumerasa begitu hampir dan rapat dengan Omar.Batang butohku di dalam lubang juburnyaseolah-olah menyatukan kami berdua. Akuberasa sungguh seronok dan nikmat melihatbutohku yang agak cerah (tubuhku agak putih)ini keluar masuk di dalam juburnya yang hitamitu. Bontot Omar seolah-olah menyedut nyedutbutohku dan kemutannya terasa begitu kemassekali. Kenikmatannya tidak dapat digambarkandengan kata kata.
Hayunan punggungku semakin laju, akusemakin keras dan ganas menikam lubangnikmat tersebut. Omar pula mula mengerangngerang kesedapan, semakin laju dan kerastikamanku, semakin kuat erangannya. Tangankumeraba ke celah kangkang Omar lalumemegang butohnya. Ternyata butohnyasangat keras, air mazi tak henti-henti mengalir lagi lubang di kepala butohnya. semakin laju dan kemutannya semakin kemas.Tiba-tiba duniaku terasa gelap, urat-urat ditubuhku terasa kejang, aku mula menghentambontotnya sekuat hati dan sedalam mungkin.Akhirnya air kenikmatan ku memancut-mancutkeluar dan mengisi bontot yang sedap itu. Diaterus juga mengemut-ngemut seolah olah inginmenyedut semua air mani yang ada dalamtubuhku.
Aku jatuh dan menghempap tubuhnya, akuberasa sangat penat tetapi sungguh nikmat.Tanganku kembali meraba butohnya, ternyatabutoh itu masih tegang. Aku mula melancapkanbutohnya, tetapi dia menarik tanganku. Katanyadia ada sesuatu yang lebih sedap untukku. Akumenarik butohku keluar dari lubang juburnya.Sebaik sahaja butohku tercabut, sebahagian airmaniku di dalam lubang itu juga meleleh keluar.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.