SUNGAI

1.6K 16 0
                                    

Aku hanyalah budak kampung, yang tinggal20minit dari pusat bandar. Kira boleh dikatakankampung aku tidaklah terpencil semuakemudahan telah disediakan oleh kerajaan. . Nkdijadikan cerita, kisah ni berlaku tidak silap akumasa tahun 2001. ketika itu aku Form 3. Akumengenali "Zack" ni agak lama, cuma tidakterlalu rapat, tapi hanya sekadar kawan untukbergelak ketawa, rupa parasnya agak menarik,putih, tp rendah ckit dr aku. Dier ni bolehdikatakan taste aku, coz semua ciri2 jantantelah ada dalam diri dier..Nk dijadikan cerita,kampung aku pada masa itusibuk dengan musim memancing, bolehdikatakan setiap hari selepas balik sekolah, akuakan ke sungai untuk memancing. Aku ni xda laminat sangat memancing, tp oleh kerana xadaentertainment sangat kat kampung aku ni, akufollow kawan2 aku pergi memancing dandisitulah tertulis kisah hidup aku dan zack.Seingat aku, pada masa itu cuaca agak panas,kitaorang berpecah. Masing2 mencari kawasanbersemak untuk elak dari panas terik matahari.Pada masa itu, tinggal aku & zack. Zackmengajak aku mencari port memancing, aku okjer. Lagipun inilah peluang aku yang sekian lamauntuk bersama dier. Sebelum ini asyik bersamamember2 yang lain.

Aku mencadangkan untuk cari port memancingyang jauh dari member2 aku. Dier pn setuju.Setelah agak lama mencari, akhirnya aku jumpasatu tempat yang agak menarik untukmemancing, kawasan bersemak, & jauh dariorang ramai. Aku dan Zack masukan umpandan terus memancing.Dalam hati aku asyikmelihat bonjolan seluar zack ni, masa itu dierhanya pakai suar pendek sahaja. Dalam hati akumemang xtenang. Sambil menungu umpan yang dipancingmengena, aku dan zack berborak pelbagai tajuk,sehingga aku mengeluarkan tajuk berkenaandengan konek. Aku buat2 mcm xtahu pasalmelancap & hubungan sexs, maklumla masa ituaku masih budak2 lagi.Panjang gak la diercerita, konek aku pn memang keras giler, tp dierxnampak aku keras, sebab aku dari kecik lagisuka pakai jeans.

Aku tengok konek dier keras, Bonjolan dariseluar dier sudah cukup untuk aku stim tahapgila. Oleh kerana minda aku xboleh kawal lagi,aku terus pegang konek dier. Tp xdala terkammcm harimau, aku buat dengan cara bergurau."wah besar gak batang ko ek" dier hanyasenyum jer. Lepas 2 dier tepis tangan aku danterus fokus pada memancing. Pd masa itu akudah mcm putus asa. Mungkin dier betul2 str8 .Setelah berjam2 menungu satu ekor ikan pnxdapat. Aku pn terus berborak dengan dier."zack aku rasa xada orang memancing kat sini,coz dari td lansung xada kelibat orang. Kalaubuat sexs dengan girl ni mesti best". Zackhanya senyum dan fokus pada memancing. Kaliini aku hanya tawalkal, xkiralah apa yang terjadi,aku nk pgg untuk kali kedua. Kali ni aku teruspgg, dier agak terkejut, yer la dier tengah fokuspada batang pancing tetiba aku terkam konekdier, mana la dier xterkejut. Dier menariktangan aku dengan isyarat mahu aku lepaskan,tapi aku xmahu lepaskan, aku gosok2 sehingadier stim, lepas dari 2, dier mcm merelakan,cuma padanganya masih pada joran.

Batang dier xadala besar sangat, biasa labudak2 pada ms 2, tp boleh dikatakan agakbesar & panjang. Dalam hati aku memang sshnk diungkap, sebab orang yang aku mahuakhirnya dapat. Denyutan jantung aku xpayahcakap la, xterkira denyutan ha3.. Setelah agaklama aku menggosok batang dier, aku terustarik seluar dier, terkejut aku bila melihatbatang terpacak di depan mata aku. Zack hanyaterdiam, dier hanya fokus pada joran diersahaja, lansung tidak bekata apa2. Mungkin dier ⇦ dah green light dengan aku. Aku terus aku terus melondehkan seluar pendek dier,agak besar telur konek dier, bulu pn xadasangat. Aku tanpa berfikir panjang terusmenghisap konek dier, bau konek dier sudahcukup untuk membuatkan aku stim. Zack mulamerasa kesedapan, dier terus baring di atastanah & membiarkan aku menghisap koneknya.

Aku lihat muka zack berkerut, aku tahu, diermungkin terlampau stim. Aku mula menjilatbuah konek dier. Dier mula berdegus. Aku terusmemegang tanganya dan menghala ke arahseluar jeans aku. Teryata zack dalam duniasexs, dier menggosok konek aku. Aku terusmembuka seluar dan aku dan zack berbogel..Aku menghala konek aku ke muka zack, padamulanya dier hanya menghidu sahaja konek aku,tapi setelah aku menggesel ke arah mulutnya,terus dier menghisap. Dier agak kekok untuklakukan benda itu, mungkin 1st time baginya.setelah agak lama dier menghisap konek aku.aku terus dengan menghisap koneknya, diermengangkat bontotnya seperti tidak tahan lagi.Suara kegairahanya keluar, agak kuat juga dierbersuara. " Fakrul aku nk kuar ni" xsampaiseminit satu pancutan berdas2 terus memasukimulut aku. Serius aku cakap, aku masih ingat,air mani dier sangat banyak.

Lepas dari itu, kitaorang simpan2 barang danterus mencari member2 aku. Tapi sepanjangperjalanan dier hanya senyap. & selepas dariitu aku agak ssh nk jumpa dier lagi, sebab PMRdah nk bermula..

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now