Di nodai adik ipar sendiri

1.8K 28 0
                                    

Tak tau mcm mana nak mula. Aku ialah seorg lelaki straight yg bekerja di badan unit beruniform dan baru berkahwin beberapa bulan yg lepas. Aku tinggal berdua dengan isteri akan tetapi isteri ku telah membawa adik lelakinya yg berperwatakan lembut yg baru berumur 19 tahun untuk tinggal bersama dengan alasan supaya dapat membantunya. Adik ipar aku tu agak liar orgnya, selalu keluar malam itu sebabnya wife ku offer adik dia utk stay sama supaya boleh pantau pergerakkannya. Masalahnya sekarang, bila wife ku xde umah adik ipar ku tu mulalah menggoda ku. Aku dapat rasakan dengan pandangannya yg penuh bernafsu tiap kali melihat ku lebih2 lg bila aku x berbaju, pernah dia berkata yg dia geramkan chest, biceps dan bulge ku, akan tetapi ku anggap itu semua gurauan dia semata2. Ini semua bermula selepas wife ku mengandung dan amat dingin untuk melakukan seks. Adik ipar ku pernah bagitau yg dia selalu terdengar ajakan dan rayuan ku tiap2 malam dengan wife utk bersama tetapi ditolak.

Pada suatu malam lebih kurang jam 1 pagi aku menonton dvd berseorangan diruang tamu dengan hanya berboxer ketat dan tak berbaju, aku tertidur di ruang tamu dan tiba2 aku tersedar seolah2 seperti ada yg menghisap kote ku dan menggentil puting tetek. Aku tau tu adik ipar ku sbb wife ku takkan buat begitu kerna dia geli untuk mengulum batangku dan dia sedang tidur dalam bilik tingkat atas. Ku biarkan saja dan ku akui aku terangsang dengan nikmat kuluman tersebut dan membiarkan saja situasi itu sehinggalah beberapa minit kemudian aku terpancut didalam mulutnya hasil drp hisapan dan sedutannya yg bertenaga. Habis air mani ku diperah dan disedutnya. Pada masa yg sama aku berasa nikmat sekali diperlakukan begitu namun aku tetap berlakon seperti sdg tidur. Pernah sekali dia menungguku atas katil selepas ku mandi, time atas moto nak gi kedai lagilah dia letak tangan kat celah kelengkang ku dan mengosok2. Pernah sekali aku terjatuh dari motor dan balik umah wife xde, adik ipar tolong bersihkan calar dan memgoffer untuk mengurut badan ku. Aku pun yg hanya bertowel saja ketika itu menurut saja permintaan adik ipar ku memandangkan badan ku agak lesu pd ketika itu. Adik ipar menyuruh meniarap lalu dia pun mula mengurut. Selepas beberapa minit dia meminta utk aku berbaring melentang menghadapanya dan x semena2 dia menarik tuala ku lalu tinggallah aku dengan hanya berseluar dalam sahaja. Adik ipar mula mengurut dadaku dan menggentil puting ku. Ku akui aku mulai terangsang dan koteku juga mulai mengeras didalam seluar dalamku. Adik ipar yg menyedari keadaan itu lalu memerliku..abg suka yer..aku senyap..dia bertanya sekali lagi akan soalan yg sama sambil menggosok2 benjolan diseluar dalamku..lalu aku mengangguk saja mengiyakan pertanyaannya...aku berasa segan lalu menarik tuala ku dan menutup mukaku. Ku merasa dia membuka seluar dalam ku lalu mengulum biji pelirku perlahan2 dan disebalik tuala aku mengerutkan mukaku menanahan geli. Dia pun menjilat batangku sehingga lidahnya bermain di lubang kencingku yg membuatkan ku menggeliat akibat kegelian dan ngilu. Dia pun mula mengulum kepala takukku sesekali mengosok kepala kote ku yg penuh air mazi dengan tapak tangannya. Geli dan rasa ngilu yg teramat tetapi nikmat. Aku mendengus kencang lalu menolak2 kepalanya bila lidahnya bermain di lubang kencingku dan memegang erat kedua2 tangannya tiap kali dia mula menggosok kepala takukku kerna ku tak mau terpancut. Dia seperti memahami lalu dia mula mnjilat puting ku dibelah kanan dan belah kiri utk beberapa minit lalu memjilat seluruh badanku.setelah itu kurasakan dia memegang batang ku lalu digesel2 pada permukaan yg lembut lalu dengan perlahan2 kepala takuk ku terbenam kedalam lubang sempit yg hangat sehinggalah ku rasakan keseluruhan batangku berdenyut2 dihisap dan terbenam kedalam lubang hangat tersebut. Arghhhh aku tau yg batangku telah menusuk ke dalam lubang burit yg pertama kali dalam hidupku ianya sempit dan mencengkam, nikmat yg luar biasa dan lain drp puluhan cipap yg pernah ku terokai baik dr yg dara, cipap bini teman hinggalah ke cipap janda. Adik ipar memulakan goyangan bontotnya mengikut arah jam dan kemudian mengoyang mengikut arah lawan jam, selepas beberapa ketika maka dia pun memulakan henjutan turun naik sambil kedua2 tangannya bermain dengan puting ku. Kemutan yg ku rasa kuat mencengkam dan menyedut itu semakin bertalu2 dan aku juga semakin hilang kawalan maka aku pun memancutkan air nikmatku di dalam lubang hangat adik iparku. dia pun mengeluarkan batang ku yg masih tegang dan melancapkannya. Pada ketika itu aku sekadar menahan rasa ngilu yg teramat dan menutup muka dengan tuala. Aku menggeliat dan badanku kadang tersentak2 menahan geli. Aku sungguh tak menyangka aku telah menikmati lubang burit yg pertama kali dalam hidupku yg memberi nikmat maksimum yg lain drp yg lain.

Aku diamkan je perkara ni dan wife pun x tau. Selepas dr kejadian tu aku tak pernah lagi mendapat lubang burit adik iparku dan ku cuba sedaya upaya utk mengelakkannya.Tapi aku takut hal ni makin teruk dan aku pun tak tahu sampai bila aku dapat menahan diri dari menjolok lubang burit adik iparku lagi. Sesungguhnya aku seperti ketagih dan jujurnya aku mmg nakkan lagi cuma aku takut.

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now