Aku hala konek aku yang terpacul keluar daricelah zip seluar uniform hitam aku padamangkuk tandas. Berderu air kencing akumemancut keluar. Aku tarik nafas lega. Tanganaku yang bersarung gloves menongkat padadinding tandas. Aku henjutkan batang aku 3 kali masih bertakung dalam batang aku. Seharianaku bertahan, rasa lega yang amat bila dapatlepaskan.
Aku masukkan kembali konek aku dalam celahzip seluar dan aku betulkan kedudukan batangkonek agar celahnya tidak bergesel denganseat motor, tidaklah sakit nanti. Aku buka pintutandas, berderet orang menanti giliran. Akupakai cermin mata hitam dan menuju ke arahmotor peronda aku. Terus aku sarungkanhelmet ke kepala dan aku pacu motorsikal akupantas meninggal hentian lebuhraya. Akukeluar dari lebuhraya menuju ke arah jalanmenuju pusat bandaraya.Sudah sebulan lebih aku tak jumpa Alimin -katanya ada hal keluarga, konek aku sekarangni memang cepat sangat stim, agaknya dahlama tak dapat lubang bontot jantan. Rasa giannak bantai bontot tu makin membuak-buak. Akupun dah tak larat nak melancap pagi petang,siang malam sorang-sorang. Si Zaki pun bilaaku mintak, macam tak nak kasi. Uuugghhh akupun mula lah tak tahan, bila-bila jer rasanya nakbaraikan bontot sapa-sapa jer yang aku rasaboleh. Badrul pun sejak mintak transfer balikJohor, dah tak tahu hujung pangkal. Agaknyadah dapat kawan baru kat JB.
Lewat petang, aku sampai balai - shif pun dahhabis. Satu hari aku buat rondaan tapi satusaman pun aku tak dapat. Memang anginsangat aku. Aku parking motor peronda aku.Lapor diri dan terus ke bilik persalinan. Simpanbarang aku dalam loker. Aku sarung jaket aku,dan terus bergegas balik. Sampai dekat pintu,Zaki muncul.'Cik Halim nak balik dah ke?' 'Ha ah' 'Saya nakkeluar makan, nak ikut sama tak?' 'Tak kot.''Betul?' Zaki memandang aku sambil berharapaku menukar fikiran. 'Lain kali?' tangan akumemegang bahu Zaki. 'Ok' Zaki terus beredarmenuju lokernya.
Entah kenapa mood aku hari ni macam tak betul. Dahnya macam Zaki menawar diri, aku puaskan nafsu aku. Mungkin sebab pelawaanZaki tidak kena dengan masa, aku lupakan saja.Aku tunggang motor aku dan terus beredar daribalai. Separuh jalan menuju balik ke kuarters, akuberhenti di stesen minyak. Minyak motor akudah hampir habis, aku raba rokok aku dalampoket seluar. Dah tinggal 2 batang jer. Aku letakmotorsikal aku pada salah satu mesin pampetrol. Waktu tu ramai orang beratur nak bayar,mungkin sebab kebanyakkannya baru balik kejedan jalan nak keluar dari KL memang jam teruk.Aku tanggalkan helmet aku dah kemudianmelangkah masuk sambil mengeluarkandompet dari kocek seluar aku. Macam biasa,ada beberapa orang yang dalam kedaimemerhatikan aku oleh kerana seluar uniformdan kasut but aku.
Aku terus ke mesin ATM, di penjuru kedai. Ada3 orang depan aku tengah beratur menunggugiliran. Sambil menunggu giliran, aku berkalih kebelakang, lelaki dalam lingkungan 40an,berbadan gempal sedikit, rendah dari akuberdiri di belakang. Dia berkain pelikat, berbajumelayu dan berkopiah, uban putih jelas padabahagian tepi. Agaknya baru balik dari surau,solat maghrib. Dia senyum, berkumis putihsedikit. Aku balas senyumannya dan diamenegur aku.'Baru balik keje?'Aku balas mengangguk sahaja dan kemudianaku terus melangkah mengadap mesin ATM bilasudah tiba giliran aku. Aku keluarkan duit danterus ke kaunter. Aku keluar dari kedai danterus ke motosikal aku. Tiba2, muncul lelaki tadidari belakang.
'Cik, resit ATM tadi. Cik lupa ambik.' 'Oh yeke,terima kasih.'Sambil mengisi minyak motor aku, aku perhatilelaki tadi dari jauh. Dia berdiri di sisi keretamengisi minyak. Tiba2, batang aku mula ⇦ mengeras tertarik dengan susuk tubuhnya. membantai bontotnya yang bulat dan besar.Selesai mengisi petrol, aku terus capai helmetaku dan aku sarungkan ke kepala. Aku startmotosikal aku dan terus beredar dari situ. Selang beberapa minit, aku berhenti di trafiklight untuk masuk simpang ke kanan. Keretayang dipandu lelaki tadi berhenti bersebelahanaku. Aku tidak perasan pada mulanya, bila akutoleh ke kiri, kelihatan lelaki yang sama dibahagian pemandu. Bila lampu merah bertukarhijau, cepat-cepat dia membuat pusingan U.Penunggang2 motosikal yang menunggu mulamenekan hon sambil memaki hamun olehkerana larangan membuat pusingan U. Akucepat-cepat buat pusingan U danmengekorinya yang sudah di hadapan. Bilaagak jauh dari jalan besar, aku terusmemotongnya dan mengarahkan dia berhenti dibahu jalan.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.