MAIN DGN BUDAK STRAIGHT

2.6K 18 0
                                    

Malam ni tetiba plak aku nk citer pasal hidupaku.... Aku ni bukan orang bandar, tapi xda latinggal kat pedalaman sangat, mcm pekan2kecil. so banyak la aktiviti2 yang aku & mmberaku lakukan, memancing, bola, badminton,round2 kampung naik motor, mcm2 lagi..

AKu bukan lembut dan xda lansung ciri seoranglelaki yg suka pada lelaki, mungkin pengalamanlepas membuatkan aku jadi minat kepada lelaki.sebelum ni rasanya aku ada citer pasal hidupaku masa kecil2 dl..Kembali pada kisah yang asal 9 tahun lepas,dalam banyak2 member, aku ada berkenandengan seorang bernama PG, dia memangbetul2 str8 giler, xtinggi & xrendah, kulit sawamatang, xgelap dan xcerah, kira lelaki kampung.dier ni agak baik dan kadang2 nakal. Aku xkenalsangat dier. sebab ms kecik2 dl aku xlepakdengan dier.

Nk dijadikan cerita, oleh kerana dah lama akukenal dier, aku ajak round2 kampung, xsilap akumasa dlm pukul 9.00PM, dier pn ok jer, cozbosan. Masa perjalanan, kitaorang borak2kosong, sehingga aku dah xdapat nk kawalnafsu, aku cuba pegang konek dier, agak sshuntuk aku nk pegang sebab dier kat blakang,tapi usaha tangga kejayaan.. hu3.. mula2 dierseperti xnk kasi lansung aku pegang, yer la,tetiba aku nk pgg konek dier, mesti der terkejutgiler..lama2 dier seperti bagi "green light", aku apalagi, terus berhentikan motor, dan mintak diertolong bawa, senang ckit aku nk pegang konekdier.. aku dah xlarat nk pgg, aku minta dierberhentikan motor, kawasan tmpt kitaorangberhenti agak sunyi, coz xda orang dan tepisawah. aku pn, terus hisap konek dier, mula2dier xnk kasi, tp rezeki, xkan dier xnk kasi. hu3...sebelum aku isap, aku cium seluruh batang danbulu, bau jantan memang kuat dan cukup untukaku gersang.. aku isap2, xlama lepas 2, diercakap nk kencing, aku ingat betul2 nk kencing,rupanya dier melancap, mungkin dier ingat akuxtahu apa itu melancap, coz ms 2 umur akumasih muda. dier 1 tahun tua dari aku. sebelumair mani dier terpancut, terus aku tarik badandier, dan hisap kembali, sambil melancap,xsempat dier nk gtaw, air mani dier terpancut dimuka aku.. agak banyak air yang pekat danpanas terpancut di muka aku.. aku terus hisap sehingga dier minta untuk dilepaskan..

kenangan first time dengan dier, xakan akulupa... sekarang pn aku dengan dier masihlakukan aktiviti , cuma agak sukar aku nkdapatkam dier.. coz dier tahu, kalau aku ajakkuar, mesti aku nk pgg konek dier.. t akusambung citer aku dengan dier..

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now