Kongsi Selimut dengan Junior

2.1K 28 4
                                    

Hi, nama aku Azim. Peristiwa ni terjadi semasa aku 16 tahun 4 bulan, semasa aku di tingkatan 5. Aku tinggal di asrama sejak tingkatan satu lg.
Nak dipendekan cerita malam tu malam minggu. Tapi aku tiba² rajin nk menyiapkan homework aku. Aku buat homework di dorm je. Semua dormates aku lepak dorm lain, jadi cuma aku sorang saja dalam ni. Sedang khusyuk aku menyiapkan karangan bm aku tiba-tiba seorang junior menegur aku.
"Abg ada panggil saya ke?" Terkejut aku dibuatnya. Am rupanya, seorang junior tingkatan 2.
"Ha?! Bila masa?" Jawabku spontan.
"Tadi Syah cakap abg panggil saya" sah budak ni kena prank dengan member dia.
"Takpelah, alang² kau dah dekat sini, buatkan aku ni" aku menghulurkan sebungkus maggi dan mangkuk.
"Okay bang..." dia beredar menyiapkan tugasan yang aku beri.
Tak lama selepas itu dia datang kembali bersama mangkuk berisi maggi td. Aku yang sedang lapar tak menunggu terus saja melahap panas².
Aku melihat Am hanya duduk di katil aku.
Aku bertanyakan kepadanya "kenapa kau tak balik dorm kau lg?"
"Takutlah bang" katanya.
"Takut?" Aku melihat jam di tangan menunjukan pukul 1.30 pagi. Kebanyakan dorm sudah pun mematikan lampu. Kesian pulak aku tgok budak am ni.
"Tu tilam atas tu kau turunkan, tidur bawah" aku menunjukan katil aku. Atas memang tak ada orang. Jadi memang kosong. Padahal aku boleh je suruh dia tidur atas. Tp takpelah biarlah dia tidur bawah, dekat lantai.
Dia hanya menurut saja arahan aku. Aku padam lampu dorm dan memasang lampu meja. Aku menyambung homework dan aku tengok dia sudah pun tidur. Cepat betul budak ni tidur.
Setelah siap aku tutup buku dan ketika itu dah pukul 2 pagi. Aku melihat si am ni tidur teringin pula aku turunkan tilam aku disebelahnya. Aku tutup lampu meja dan tidur.
Badan aku menghadap ke arah am, sbb dia di sebelah kanan aku dan aku memang biasa tidur menghadap kanan. Tak sampai 15 minit aku baring hujan lebat mula turun. Aku yg hampir terlelap kesian pulak tgok si am ni tak berselimut, jadi aku selimutkan dia. Sekarang kami berkongsi selimut. Lalu aku pun tertidur.
Tak lama lepas aku terlelap si Am ni kejutkan aku.
"Abang,.. teman saya kecing boleh tak. Tak tahan lah bang" nasib baiklah aku ni seorang Senior yang baik. Kalau ikutkan hati aku hulur botol je dekat budak am ni.
Hujan diluar masih lebat, aku pun nak terkencing sebenarnya. Jadi alang-alang budak ni ajak teman dia aku okay jelah. Aku hidupkan semula lampu meja.
Selesai kencing kami terus ke tilam yang kami hamparkan di lantai.
"Dah teman tak ada upah ke?" Saja aku usik Am.
"Kalau abg nak saya urut esok eh, saya ngantuklah bang" katanya.
"Sapa cakap aku nak suruh kau urut, aku nak kiss" Sekali lagi aku kenakan dia. Tak ada niat nakalpun sebenarnya. Sajeje mengusik.
Dia terus kiss pipi aku tanpa basa basi. Blushing jap aku bila budak ni buat betul². Masa ni lah niat nakal aku datang.
"Itu bukan kiss" aku buat suara tegas kononnya.
"Abistu?" Am memusingkan badannya ke arah aku. Memandang aku dengan hairan.
"Ini baru kiss" aku tarik kepalanya dan merapatkan bibir aku ke bibirnya. Dia terkedu seketika tetapi tiada bantahan. Aku sendiri tak sangka apa yang aku buat ni.
Aku tarik semula kepalanya dan merapatkan kembali bibir kami. Aku terus buat French kiss dekat dia. Dia tahu apa yang aku cuba buat dan dia sangat menikmati. Kucupan kami bertahan hampir 10 minit. Kami sangat menghayati.
Kami merapatkan badan, dan memeluk. Aku meramas-ramas rambutnya hingga ke bontotnya. Dia juga begitu. Tangannya sangat memainkan peranan. Sedang kami menikmati setiap kucupan, tangannya pula sudah mula berada di luar batang aku. Diramas-ramas tanpa disuruh.
"Saya nak ni boleh bang?" Aku tak menjawab, hanya mengangguk. Dia faham. Dia melurutkan seluar aku paras peha. Dia ramas dan lancapkan batang aku dengan perlahan.
"Tebalnya batang abang" aku tersenyum.
"Am suka?" Aku tanyakan padanya, dia hanya mengangguk. Aku terus saja menarik kepalanya ke arah batang aku. Dan tanpa disuruh, dia tahu apa yang aku nak. Turun naik kepalanya memang mengasyikkan. Walaupun sekali² terkena gigi pada batang aku, tapi aku tak kisah. Biasalah baru first time.
Aku melucutkan seluar aku dan menyuruhnya melakukan perkara yang sama. Sekarang kami tak berseluar. Dia kembali menghisap batang aku dengan rakus.
Aku mengarahkan badannya ke atas badanku dengan posisi 69 sementara mulutnya tak lepas dari batangku. Dengan posisi sekarang aku terus saja menarik bontotnya ke mukaku. Lalu lubangnya aku jilat dengan rakus. Aku rimming dia tanpa belas kasihan.
Dia yang masih mengolom batang aku mengeliat kegeliat dengan jilatan aku yang rakus. Hampir 20 minit kami melakukan aktiviti ini dengan bermacam-macam posisi.
Aku kembali kucup bibirnya dan bajunya aku buka. Dari mulut aku gerak ke bawah. Di bahagian putingnya. Aku gigit dan jilat sepuasnya. Dia sangat menikmati. Aku sengaja tinggalkan lovebite di dadanya.
Aku menjilat pula pusatnya kemudian aku tetus ke batangnya. Tanpa basa basi aku terus menghisap batangnya dengan penuh ghairah. Dia seperti dirasuk dan menekan² kepala aku.
"Arghhh bang, sedapnyaaa...." aku tak pedulikannya. Terus saja aku isap tanpa henti.
"Argghhh bang.. nak terpancut bang.. banggg" dia menarik kepalaku supaya aku berhenti. Sebaliknya aku makin membenam kepala aku kepangkal batangnya. Tak lama selepas itu dia mengeluarkan benih nikmatnya. Berdas-das maninya ada yang aku tertelan sedikit. Agak manis payau rasanya.
Dengan sisa maninya dimulutku aku terus frenchkiss dia. Maninya berkumpul dengan airliur kami berdua. Nikmatnya sungguh berbeza. Kemudian dia pula menghisap batangku sehingga pancut dan kami lakukan perkara sama seperti tadi. Cepat betul dia belajar. Kami berehat sebentar, jam menunjukan 2.50pg. Kami yg tadi ngantuk sekarang sangat segar. Lebih kurang 10 minit kami rehat aku cium dia lg.
"Nak cuba something yang lagi best tak?" Aku tanyakan padanya. Dia hanya mengangguk excited.
Aku kemudiannya terus rimming dia. Dia tak boleh duduk diam bila dirimming. Desahannya memang manja.
"Are you ready Am?" Sekali lagi soalanku. Macam biasa dia hanya mengangguk. Aku baringkan dia. Meletakkan bantal di punggungnya. Lalu aku menghunuskan senjataku ke arah lubangnya. Dengan perlahan aku masukkan kepala batang aku kedalam lubang keramatnya berbekalkan air liur aku sebagai pelincir.
"Arghh bang, sakit bang" tangannya menahan pehaku.
"Tahan sikit sayang, sakit kejap je ni..." aku cuba memujuk. Aku diamkan sekejap batang aku yang sudah 40% masuk. Lubangnya yang agak ketat menyukarkan untuk batang aku yg tebal untuk masuk.
Aku tarik semula sedikit dan, masukkan semula. 60% berjaya masuk dengan perlahan. Am masih mengerang kesakitan. Aku cium dia untuk mengurangkan rasa sakitnya dalam masa yang sama aku masukkan lagi batang aku dengan perlahan hingga ke pangkal. Aku biarkan sekejap. Masih menikmati ciumannya. Dengan perlahan aku mula menujah batang aku keluar masuk. Dia dh mula selesa dengan batang aku. Aku lajukan rentak. Aku yang tadi perlahan dah mula laju. Aku mengangkat kakinya dan meletakkan dibahuku. Tujahanku makin rancak.
"Arghhh bang.. ermm aghh sedap bang erhfhnmm arghh" ngerangan menikmati tujahanku.
Bermacam-macam posisi aku buat dengannya. Dari missionary ke doggy ke spoon sampai lah dia sendiri ride aku. Kami sungguh seronok menikmati setiap saat waktu itu.
"Arghh Am, abang nk pancut ni" Am tak pedulikan aku, terus saja ride aku dengan penuh ghairah. Aku tarik badannya dan lagi sekali kami bercium. Ketika itu juga kami sama² terpancut. Dia pancut diperutku dan aku pancut di dalam lubangnya. Dia terus terlentok di dadaku.
Batang aku yang masih di dalam lubang dibiarkan sampai kendur. Aku melihat jam pukul 4.30pg. Lama juga second round kami. Aku mencapai tuala di katil dan mengesat mani di perut. Aku baringkan Am disebelahku dan meletakkan tuala di punggungnya. Kesian aku tengok dia keletihan. Aku menyarungkan boxernya dan boxerku. Kami tidur berpelukan di dalam selimut. Dan kami bangun tidur pukul 12tghari. Nasib tak orang perasan. Mungkin sebab hujan. Semua malas bangun.
-END-

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now