Anak Sedara Kantoi Lancap

1.8K 24 3
                                    

Aku Zan, dan peristiwa ni terjadi semasa aku berumur 20 tahun. Peristiwa aku dgn anak sedara terjadi secara tak sengaja. Nama anak sedara aku ni Sham(bukan nama Sebenar). Orangnya kira tinggilah untuk seorg form 2, kurus, hensem jugaklah, notbad. Yang penting bibir seksi. Peristiwa ni terjadi awal tahun ni. Masa tu aku tengah cuti semester. Mak mengajak aku ke rumah akak aku (ibu Sham) untuk teman dia di sana. Aku ikut jelah, lagipun aku tak ada plan apa-apa. 5 hari kat sana, dari hari rabu sampai ahad. Ok, short story, masa hari jumaat, Sham dan adik² dia tak sekolah, normal lah kan Johor cuti Jumaat Sabtu, awal pagi aku dh bangun dah. Ibu ayah Sham kerja. Dalam pukul 8 macam tu, aku dh bosan tak tahu nak buat apa. Aku saja lah naik atas(rumah 2 tingkat), aku tengok Sham tengah tidur di bilik ibunya. Aku perasan sebelah dia ada buku mastika, aku baring lah sebelah dia, nak baca buku tu. Katil queen size kan jadi luas lah. Tengah layan aku membaca, aku tengok si Sham ni macam tengah stim. Sebab timbul seluar dia. Aku excited lah nak try pegang. Aku pegang, confirm, budak ni tengah morning wood but still tengah tidur. Aku pegang sikit je. Urut sikit. Dia mcm mengeliat nak tersedar. Aku alih tangan, sambung baca buku. Dia tersedar lepas tu. Dia bangun terus gi bilik dia. Mungkin sambung tidur kot. Entahlah.
Cerita tak habis disitu, lepas aku habis baca buku tu, niat aku nak pulangkan la buku tu dekat dia. Masa aku nak masuk bilik dia, bilik tak berkunci pun sbb memang tak boleh kunci. Aku tolak. Tgok dia tengah melancap belakang pintu, berusaha gigih dia nak pakai balik seluar dia balik. Aku pun sudah mengantuk disorongkan bantal, aku kata dekat dia, teruskan, jangan berhenti. Terdiam dia sekejap. Konek dia besar woi untuk seorang form 2, kecik sikit je daripada aku masatu. Aku kata jap jap. Aku tolak dia kat katil bujang dia, aku dudukan dia terus kolom konek dia. Dia tergamam dengan tindakan aku, tak tahu nak buat reaksi apa. Geram weh tgok batang dia, dah la besar. Agak lama aku isap. Lepastu aku suruh dia isap aku punya. Dia memula macam menolak. Tapi disebabkan dah terhutang budi kan, 😂 dia hisap jugak aku punya batang. Sedihnya tak lama, sebab kami terdengar adik dia panggil aku, terjerit jerit. Kami kelam kabut lah nak pakai seluar balik. Dah lah bilik dia tu tak boleh kunci kann.
Rupanya mak aku yg suruh panggil sebab nak minta tolong aku buat nasi goreng. Aku turun lah tolong mak aku apa yang patut dekat dapur. Tak lama lepas tu daus turun bawak tuala. Aku syak dia dah pancut. Sham tak terus pergi mandi tapi duduk di sofa depan tv. Dah siap buat nasi goreng aku pula duduk sebelah dia. Aku tanya, samada dah pancut ke. Dia geleng je. Lepastu kami buat macam tak ada apa yang berlaku.
Beberapa minggu lepas peristiwa dekat bilik dia tu, Sham balik kampung (rumah mak aku lah kan) dgn family dia semua, time tu aku tgh main game counter strike dekat bilik aku. Bual punya bual tetibe sham pun nak main jugak. Aku bagi jelah dia main. Main game CS tu tau, jgn fikir lain. Waktu tu nak dekat maghrib macam tu. Sementara ibu dan ayah dia kat dapur tgh tolong mak buat kuih, adik-adik dia pula dekat ruang tamu tgh tgok tv, aku dengan Sham macam yang aku bagitahu tadi, dalam bilik aku. Sham tengah syok main game, aku duduk belakang dia. Tetibe entah kenapa aku horny, memula aku peluk dia je. Sambil dia tgh tembak orang dalam game, tangannya sibuk menekan² mouse, tangan aku pulak gigih menyeluk seluar dia dan pegang batang dia. Dia buat tak tahu je. Aku bangun kunci pintu. Aku duduk semula belakang dia balik dan sambung seluk seluar dia. Makin lama makin stim batang dia. Aku tengok dia dh nk habis main game tu. Dia mcm dah tak senang duduk. Lepas dia habis je game tu aku terus alihkan badan dia. Pastu aku baringkan dia. Aku tarik seluar dia. Pergh, kalau tgok batang dia je dah tak boleh nak tahan. Batang besar untuk budak sekecil dia memang buat aku bertambah horny. Aku dari lancapkan dia terus aku kolom batang dia. Turun naik turun naik tanpa henti. Bukan main layan muka dia. Lepastu aku sengaja isap telur dia. Dia dah start meraba batang aku. Aku apa lagi, terus buka seluar aku lah. Aku terus hulur batang aku dekat mulut. Tak cakap banyak dia terus hisap batang aku macam tengah isap lolipop dia buat. Kitorang terus buat position 69. Aku isap batang dia dan dia isap batang aku. Power jugak budak ni isap. Bukan biasa² untuk seorang straight(sebab sebenarnya dia ada gf). Aku isap btg dia sambil ramas bontot dia. Geram. Dia pulak sedang asyik main telur aku sambil kepala turun naik. Aku paling lemah kalau orang main telur aku. Geli. Tak lama lepastu dia terpancut dalam mulut aku. Aku sengaja telan semua. Tak tinggalkan sikit pun. Kemudian aku bangun dan aku pancut dekat batang dia. berpeluh kami time tu. Tp seronok juga dapat sedut mani anak teruna.

-END-

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now