Aku sampai ke rumah buruk.....Macam cerita seram pulak bunyinya......Aku memberi salam...... "kreeekkk....." bunyi pintu di buka.... Seorang lelaki dalam lewat 40an hanya memakai towel.... Towel pun nampak dah usang.... Badan dia....uurmmmmm memang sexy... Orang kampung kata kan.... perutnya aje bulat macam nak terjatuh towel yang melilit pinggangnya...
"Datang nak urut apa..?" tok bomoh tu tanya. "Kaki terseliuh.... abang duduk seorang je ke?"mulut aku bertanya... "haah...kenapa?". Tok bomoh tu merenung mataku.... "Tak la.... cuma ....." belum aku habis bercakap dia memintas.. " Jauh ... takut hantu... hahaha..." dia tergelak besar...
"Dah tu... buka seluar tu...... " arah tok bomoh. Aku menanggalkan seluarku dan hanya berspender.... dia tercengang melihat aku hanya berspender.... "Tak bawa kain pelikat ke?" tok bomoh tu bertanya. "Ala... xper abang pun ada...". Aku memuncungkan benjolan di sebalik towelnya yang mula bergerak-gerak...Kemudian dia mengarahkan aku berbaring menelentang di atas tikar mengkuang di ruang tamu rumahnya dan mula membacakan sesuatu yang tidak aku fahami dan menghembus berulang kali ke seluruh badanku. Saat itu aku masih memakai baju dan berspender. sambil mengurut tok bomoh menceritakan nasib malangnya ditinggalkan isteri... ikut jantan lain... sampai sekarang dia serik dengan perempuan dan tak mahu kawin lagi. memang sedap urutannya....
Sesekali aku menjerit apabila dia menekan tempat yang sakit... "Kraaack.." bunyi kakiku yang terkehel.... terasa lega..... selesai urut tempat yang sakit, tok bomoh menyuruhku untuk urut satu badan..."Urut satu badan je la...." Tok bomoh menyuruhku menanggalkan semua pakaianku... nanti terkena minyak.... aku membuka baju dan melemparkan ke sisi... "Spender tu tak nak buka ke? tadi kata abang pun ada....apa nak malu..." Tok bomoh memegang kote yang berbungkus di sebalik towel miliknya....kemudian aku disuruh minum air ramuan untuk membuang angin katanya sebelum urut satu badan... rasanya pahit.... payau....
Mula-mula tanganku menutup koteku yang terdedah bila terlentang... kemudian tok bomoh menyuruh aku telentang dan tangan mendepang..... terdedah koteku di perhatikan tok bomoh...aku kalau dengan orang straight ni malu sikit...malu-malu juga tapi bila minyak disapu seluruh badan aku mulai berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga aku merasakan tangannya bermain-main di tetekku.....menggentel putingku... sedap..... badanku yang licin di elus-elus..... dada.... menuju ke pusat.......terus..... ke peha......dan kehujung jari...... koteku mula mengeras setiap kali tok bomoh menyentuh pangkal koteku.... namun matuku begitu berat........ aku seperti dipukau....
Aku tidak berdaya berbuat apa-apa melainkan berasa ghairah yang amat sangat dan rela dibelaian oleh tok bomoh. Kedua-dua buah dadaku terasa amat tegang. Putingku terasa menonjol, dan kote ku mencanak tegak....
Aku yang terlentang berbaring dan terkangkang tanpa seurat benang di uli tok bomoh sesuka hatinya... tok bomoh mula menjilat bahagian dadaku dahulu disedut dadaku pasti penuh bekas-bekas merah....seterusnya dia mengulum puting tetekku dengan rakus sambil menggigit putingku.... sedap... nikmat..... Ketika itu aku terasa amat berat untuk membuka mata. Tak tau kenapa aku begitu khayal.....Setelah aku mendapat sedikit tenaga semula aku berasa sangat ghairah dan air mazi meleleh di lubang kencingku.....
Aku berdaya menggerakkan tanganku dan terus mencapai kepala tok bomoh yang sedang rakus mengerjakan putingku.... ku tekan kuat supaya mulutnya menyembam ke tetekku... terasa misai lebatnya menyucuk tetekku dan menaikkan ghairahku.....
Aku menekan-nekan kepala tok bomoh dengan agak kuat supaya jilatannya lidahnya lebih terasa di putingku. Aku mengerang kesedapan sambil membuka mataku yang lama terpejam. Alangkah terkejutnya aku apabila aku membuka mata aku terlihat dalam samar-samar itu dua lelaki yang boroi berbogel sedang duduk bersila mengelus-elus koneknya yang tegang menghadap aku dan memandangku dengan mata yang tidak berkedip.
Aku cuba meronta untuk melepaskan diri dari genggaman tok bomoh. Menyedari yang aku telah mula sedarkan diri, tok bomoh mengangkat kepalanya putingku dan bersuara. "Kalau tak mahu tak apa.... abang tak sambung urut......" tapi tangannya masih melancapkan koteku yang keras tak macam selalu..... sambil jarinya mengulit-ulit sambil menggosok lubang juburku yang basah lencun.....
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Cerita PendekBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.