ADIKKU

4.2K 35 0
                                    

Aku seorang remaja lelaki yang berumur 20tahun. Namaku ialah aiman. Aku mempunyaisebuah family yang mengamalkan budayasosial. Aku mempunyai 3 orang adik beradikdan aku adalah abang yang sulung. Adikku yangkedua adalah seorang puteri yang bernamadiana berumur 17 tahun dan adik bongsukuseorang putera yang bernama aidit berumur 15tahun. Aku mempunyai seorang awex yangbernama maisarah iaitu kawan sekolej aku juga.Kami bercouple hampir 3 bulan tetapi hubungankami seperti suami isteri. Korang faham kan.Berkepet sana, berkepet sini dan kami pernahmenjalinkan hubungan intim, romen r. dah aku hendak ceritakan pada korang.

Hari ini hari ahad dan aku cuti dari pergi kekuliah. So aku just nak duduk rumah sahaja dangoyang kaki. Sambil-sambil aku bersembangdengan family aku, tiba-tiba ada satu call yangmengatakan nenek aku sedang sakit dikampung. So ayah dan ibu aku perlu pulang kekampung pada petang itu juga. MerekaMengajak kami semua pulang ke kampung,tetapi aku tidak boleh kerana aku perlu siapkantesis, aku berikan alasan. Adikku aidit juga tidakdapat pulang kerana dia ada kelas tusyen yangperlu di hadirinya. Hanya adikku diana sahajamengikuti ayah dan ibuku pulang ke kampung.So aku hanya tinggal berdua sahaja di rumahdengan adikku aidit.

Pada malam pertama ketiadaan ayah dan ibu,sesuatu perkara telah berlaku. Jammenunjukkan pukul 8 malam. So aku bersiapuntuk aku keluar makan. Aku pergi ke bilikadikku aidit untuk mengajaknya keluar makan. Aku terus masuk ke biliknya tanpa mengetukpintu dahulu. Aku lihat di dalam biliknya tiadaorang. Aku terus melihat-melihat keadaan bilikadikku itu kerana aku tidak pergi masuk kedalam biliknya serta bilik adikku diana. So ,inifirst time aku masuk. So aku cuba lihat-lihatsekitar biliknya. Aku mendekati sebuat laptopmilik adikku yang terpasang di atas meja. Akuterkejut apabila aku melihat pada skrin laptopmilik adikku memaparkan video lucah gay. Akulihat dalam video itu sepasang gay sedangmelakukan seks mereka. Aku terkejut keranarupanya adikku aidit seorang gay. Akukebingungan kerana setahu aku, aiditmempunyai seorang awex yang amat cunbagiku. Dan aku rasa adikku itu juga seorangplayboy sekolahnya seperti yang diberitahuoleh kakaknya diana kerana dia mempunyaimuka yang amat hensem walaupun masihbudak mungkin kerana dia baligh awal, fikirku."Mustahil dia seorang gay", fikirku lagi. Akukehairanan. Fikirku, mungkin dia hanya sukasuka sahaja. Tiba-tiba adikku muncul dari arahbelakangku. Aku terkejut apabila dia memanggil ⇦ namaku. Dan aku bertambah tergamang mendapati dilehernya mempunyai love biteyang fikirku ia masih baru lagi kerana masihberwarna merah. Aku terus mengeluarkansuara , "aidit, kau tengok video gay? Dan apa dileher kau tu, dari mana kau dapat?" pertanyaanaku yang bertubi-tubi dengan nada suara yangagak tinggi. Adikku hanya terdiam seribubahasa. Aku terus bertanya lagi, "kau dapatlove bite tu dari perempuan kan?" , "jawab la,aku tanya ni" . "ye ,adik suka laki, dan love bite nidari abang angkat adik" aidit menjawab denganpantas. "abang angkat?" aku bertanya sambilterduduk di tepi katil. Adikku hanya berdiamkandiri. " so, kau ni seorang playboy yang gay la?"aku terus bertanya. Adikku masih mendiamkandiri. "kalau mak ayah tahu, macam mana?" akumemarahinya. "abang jangan beritahu mereka,please, please, please" dengan suara yangagak manja. Aku hanya terdiam tanpa berkatakata. "dah, siap cepat , kita keluar makan"dengan suara yang agak marah.

Kami berdua makan di sebuah kedai tepi jalanmilik kawanku. Aku dan aidit masih mendiamkandiri tanpa bersuara dari rumah lagi. Akhirnyakesenyapan itu dimulakan dengan suara aidit."abang marahkan adik?" tanya aidit kepadaku."sudah la, lupakan," aku menjawab. Dalam 3minit kami berdiam,aku mula bersuara semula"patut rr..selalu kau pandang abang semacamja time abang pakai boxer" beritahuku. Aidithanya terdiam. Berbual kami terhenti di situ.Selepas makam, kami terus pulang. Dalamperjalanan pulang, aku bersuara, "so kau top kebottom". Aku lihat reaksi muka adikku berubahdengan pertanyaan itu. "bottom" jawab adikku."x sakit ke? Dan berapa lama dah kau main?"aku bertanya. "mula-mula memang r sakit, tapidah lama,ok r. dah 3 bulan" jawab adikkudengan suara yang perlahan. "abang tahu darimana semua ni? Abang...." Aidit bertanya."ape..ape... . kawan aku kat kolej pun gay juga.So kadang-kadang di yang ceritakan pada aku"terangku. "so , dia pernah buat apa-apa kat abgx?" tanya aidit. Aku terkejut denganpertanyaannya itu. "kenapa kau nak tahu?. Adala hari tu, kawan aku bagi aku minum air apa tah, so aku pengsan, bangun-bangun aku dah buat apa bila bangun?" aidit bertanya lagi. " nakbuat apa? Perkara dah jadi, lepas perkaratu,aku tukar bilik dengan dia, dan aku x jupa diadah" aku terangkan lagi. "abang nak try mainx?" aidit bertanya. "kau gila, aku abang kau tahux" aku menjawab dengan nada yang tinggi."boleh adik tanya sikit kat abang?" aiditbersuara. "apa" aku menjawab. "abang romendengan awex abang , best ?" aidit bertanya.

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now