က်ဴးက်ဴး ။ "...."
'တကယ္လို႔သူမသာ ခ်န္က်မ္းကိုတိတ္တခိုးခ်စ္မိေနတာဆိုရင္ ေနရာမွာတင္ေဒါသထြက္လို႔ေသသြားေလာက္မွာပဲ'
အဲဒါကိုေတြးေနရင္း က်ဴးက်ဴး႐ုတ္တရက္စိတ္ဝင္စားလာသည္။ သူမပုခံုးကို ခ်န္က်မ္းလက္ေမာင္းဆီဖိလိုက္ၿပီး ေမးလိုက္သည္။ "ေဟး၊ နင္ခ်စ္ဖူးလား?"
ခ်န္က်မ္းသူမကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ေပမဲ့ ျပန္ေျဖရန္ေတာင္ပ်င္းေနသည္။
က်ဴးက်ဴးလက္မေလ်ာ့ပဲ ထပ္ေမးလိုက္သည္။ "နင္ႀကိဳက္တဲ့သူေရာ? တေယာက္ေလာက္ေတာ့ရွိေလာက္မွာမလား။ အခ်စ္မရွိရင္ ငယ္ရြယ္မႈလည္းမရွိဘူးေလ"
ခ်န္က်မ္းေမးလိုက္သည္။ "မင္းမွာေရာရွိလို႔လား?"
က်ဴးက်ဴးခ်က္ခ်င္း ေျပာင္စပ္စပ္မ်က္ႏွာျဖစ္သြားၿပီး "ငါေကာလိပ္တက္ေနတုန္းက ေက်ာင္းဝင္းထဲမွာ အဆိုေတာ္ေလးတေယာက္ရွိတာ။ အရမ္းေခ်ာတာ။ တေက်ာင္းလံုးကႀကိဳက္ၾက....ေဟး၊ ေျဖးေျဖးသြားဟ!"
ခ်န္က်မ္းရဲ႕ေျခလွမ္းေတြ ႐ုတ္တရက္ျမန္သြားတာေၾကာင့္ က်ဴးက်ဴးေျပာေနတာကိုေမ့ၿပီး သူ႔ေနာက္ကိုအျမန္ေျပးလိုက္သြားေတာ့သည္။
က်ဴးက်ဴးဟာ အေမွာင္ေၾကာက္တာေၾကာင့္ ခ်န္က်မ္းနဲ႔ ႏွစ္မီတာထက္ ပိုၿပီးခြာလို႔မသြားရဲေပ။
ခ်န္က်မ္းရဲ႕ဘဝအေၾကာင္းေတြဟာ က်ဴးက်ဴးအတြက္ေတာ့ မေျဖရေသးတဲ့ပုစၧာတပုဒ္လိုေပ။
'သူ ဒီလိုစ႐ိုက္မ်ိဳးျဖစ္လာေအာင္ အတိတ္ကဘာေတြျဖစ္ခဲ့တာလဲ ငါမသိဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေသခ်ာတာကေတာ့ ေကာင္းတဲ့မွတ္ဉာဏ္ေတာ့မျဖစ္ေလာက္ဘူး။ မိေထြးၾကဴေဝဆီကၾကားထားတဲ့ စကားအနည္းငယ္အရဆိုရင္ ခ်န္က်မ္းရဲ႕တခုတည္းေသာေကာင္းတဲ့မွတ္ဉာဏ္က သူ႔ရဲ႕ကြယ္လြန္သြားတဲ့မိခင္အေၾကာင္းပဲျဖစ္ရမယ္'
သူမ ခ်န္က်မ္းရဲ႕ဒီေႏွးေကြးတဲ့စ႐ိုက္ေၾကာင့္ ေက်ာင္းမွာအႏိုင္က်င့္ခံရတဲ့ပံုစံကိုေတာင္ ေခါင္းထဲမွာ ပံုေဖာ္လိုက္ေလၿပီ။
ေန႔လည္စာစားခ်ိန္မွာ စကားေျပာေနရင္း တုႏြမ္ဟာ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ကို မေတာ္တဆေဖာ္ျပမိသြားသည္။
"ခ်န္က်မ္းနဲ႔ ငါက အတန္းေဖာ္ေတြ။ အထက္တန္းေရာက္ေတာ့ ႏိုင္ငံျခားကိုထြက္သြားေတာ့ သူနဲ႔အဆက္အသြယ္အနည္းငယ္ပဲရွိေတာ့တယ္"
က်ဴးက်ဴး ။ "အထက္တန္းအတန္းေဖာ္ေတြ?"
က်ဴးက်ဴး ။ "သူ႔အထက္တန္းေက်ာင္းက ဘယ္လိုပံုစံလဲသိလား? ကၽြန္မထင္ထားသလို ေက်ာင္းမွာ အႏိုင္က်င့္ခံေနရတာေတာ့မဟုတ္ေလာက္ပါဘူးေနာ္"
တုႏြမ္ေျပာခါနီးစကားေတြကို ႐ုတ္တရက္ျပန္မ်ိဳခ်လိုက္ရေတာ့ ေခ်ာင္းဆိုးသြားေတာ့သည္။
သူ ယုန္ျဖဴငယ္ေလးလို ျဖဴစင္တဲ့မရီးကိုၾကည့္လိုက္ၿပီး တခ်က္ေတြးလိုက္ကာ တကယ့္အျဖစ္မွန္ကို ဖံုးကြယ္ဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။ 'မိန္းမေတြက ခံစားခ်က္ျပင္းတဲ့သူေတြပဲ။ အားနည္းတဲ့သူေတြဆို သနားစိတ္ဝင္တတ္ၾကတယ္။ မရီးက သူေဌးကို သနားစိတ္နဲ႔ေကာင္းေကာင္းဆက္ဆံေလ ငါ့ဘဝႀကီးလည္း ပိုသာယာေလပဲ'
တုႏြမ္လည္း ခင္းေပးထားတဲ့လမ္းေၾကာင္းကို လိုက္ၿပီး ဝမ္းနည္းစြာေျပာလိုက္သည္။ "အင္း၊ တကယ္ တကယ္ သနားစရာေကာင္းတာ၊ သူ႔ဘဝက တကယ္ကို မေကာင္းခဲ့ဘူး"
တုႏြမ္ဆက္ေျပာလ္ုက္သည္။ "တေလာကပဲ ေက်ာင္းသားေဟာင္းစုေဝးပဲြအတြက္ ေဆြးေႏြးေနၾကတာ။ ငါတို႔အကုန္လံုးသြားၾကမလို႔။ လူအို...လူအိုႀကီးခ်န္လည္း သြားမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ရတာပါပဲ"
ခ်န္က်မ္းဟာ အထက္တန္းတုန္းကေန ပိုပိုၿပီးတသီးတသန္႔ဆန္စြာေနလာခဲ့သည္။ တုႏြမ္စိုးရိမ္ေနေပမဲ့ ႏွစ္ေယာက္သားရဲ႕ တိုးတက္လာတဲ့ခံစားခ်က္ေတြေၾကာင့္ အနည္းငယ္စိတ္သက္သာရသြားသည္။ က်ဴးက်ဴး ခ်န္က်မ္းကို အမ်ားႀကီးကူညီေဖးမေပးၿပီး ခ်န္က်မ္းပိုေကာင္းမြန္စြာေနႏိုင္ဖို႔ပဲ တုႏြမ္ေမွ်ာ္လင့္ေနသည္။
YOU ARE READING
(Book 2) ဒုတိယဇာတ္လိုက္ရဲ႕ဇနီးေဟာင္းအျဖစ္သို႔ကူးေျပာင္းလာျခင္း
Humor(Book 2) (Zawgyi+Unicode)