סגרתי את הכפתור במכנס שלי כשאדם מתניע את המשאית וממשיך בנסיעה.
"אדם אנחנו צריכים להפסיק לעשות את זה ואתה צריך להפסיק לדאוג לי הדרך בה אתה נוגע בי ליד כולם, מישהו עוד עלול לחשוב שיש בנינו משהו".
אמרתי מבלי להסתכל על אדם לא רציתי לראות שוב את המבט הכועס שהיה לו כל פעם שדיברנו על זה.
"את מתכוונת שאת לא רוצה שידעו שאנחנו רק מזדיינים כי את לא רוצה אותי בתור בן זוג", הוא אמר בלגלוג אבל זה נכון אני לא רוצה את אדם בתור בן זוג.
אני לא רוצה לפגוע בו ואני לא יכולה להיות אתו אבל אני אוהבת שהוא קרוב אליי זאת הדרך היחידה שהתאימה כרגע.
דריק כבר חיכה לנו ביער מחוץ לעיר במשאית זהה לזאת שלנו, "איחרתם", הוא לא חיכה רגע ונזף בנו.
"היו פקקים ביציאה מהעיר", אדם אמר והתקדם אל דלת המשאית מוציא את שני בני הנפילים שהיו שם.
דריק נשם עמוק כשראה שאחד מהם מת.
"לא יהיה לי איך להסביר את זה למועצת הכנפיים אתם לא מבינים שהם יסגרו אותנו ואז לא יהיה מי שיגן עלינו על המשפחה שלנו!".
יכולתי להבין את הכעס של דריק גם אני הרגשתי את המועקה הזאת על החזה שאנשים מתים בגלל המשפחה שלנו.
"אני מצטערת אני לא אתן לזה לקרות שוב יש לך את המיקום הבא שלהם?", שאלתי כשאדם העביר את בני הנפילים למשאית של דריק.
"אין כרגע פעילות בעיר אם יהיה משהו חדש אני אודיע לכם".
חיכיתי שאדם יעלה על המשאית בכדי לפנות לדריק, "דריק בנוגע ל ..".
רציתי לשאול, רציתי לדעת, רציתי לקוות שיש חדש .. אולי הפעם? אחרי שנתיים שלא ראיתי אותו.
"אני מצטער ליה, לא שמעתי כלום בנוגע לג'ון" .
*
יצאתי מהאמבטיה כשמים נוטפים ממני, הדירה ששכרו לנו מועצת הכנפיים הייתה גדולה ומפנקת היה למעוצה כל כך הרבה כסף שלא היה אכפת להם לזרוק על דירה כזאת.
ניגשתי אל המראה וניקיתי ממנה את האדים שהצטברו עלייה, מביטה בהשתקפות שלי.
מביטה על הכתף שלי מעבירה אצבעות על הקעקוע שלי ומהקעקוע לסימן שלי, לצלקת מטקס הנישואים שלי ושל ג'ון.
לקחתי את תיק האיפור שלי הוצאתי את המייק אפ וכיסיתי את הצלקת שלי הרגשתי יותר טוב כשלא ראיתי אותה כשאף אחד לא ראה ולא שאל אותי עלייה.
הסטתי את מבטי מההשתקפות במראה התלבשתי ויצאתי מחדר הרחצה.
"ליה בואי תגידי שלום", אמיר אמר בחיוך כשהוא יושב מול הלפטופ שלו.
אמיר דיבר עם איאן בשיחת וידאו כמה שהתגעגעתי לאיאן, בגלל כל המצב הוא והמשפחה שלו נאלצו לעזוב את המדינה להתחבא בין בני האנוש.
אחת הסיבות שהסכמתי להצטרף למסע הזה הוא בכדי להבטיח לתאומים עולם בטוח יותר.
"איאן מה שלומך מה עם ג'ולי והתאומים?", שאלתי בהתרגשות מעטים היו הפעמים שהוא התקשר.
"ג'ולי בסדר התאומים ישנים הם גדלים כל יום יותר ויתר והם בעיקר מתגעגעים לדודה שלהם", הוא אמר מבעד למסך המחשב גורם לי לחייך חיוך אמתי מזה הרבה זמן.
"ליה את יכולה ללכת רגע הצידה?", איאן שאל.
מבטם של כולם הופנה אליי בהפתעה הרמתי את המחשב ונכנסתי לחדר שלי דואגת לנעול את הדלת מאחוריי.
"איאן הכול בסדר?".
"יש לי כאן חבר טוב גם הוא כמונו והוא שמע כמה שמועות על בחור חדש גבוה עם כנפיים שחורות וקעקועים", איאן אמר שהוא לא מביט למצלמה.
הלב שלי נצבט אחרי שנתיים יש מצב שזה הוא, ג'ון?
"השמועות הם לא טובות אני לא יודע איך להגיד לך את זה ליה השמועות אומרות שהוא הצטרף לאותה קבוצה שרודפת אותנו .. אני חושב שג'ון רוצה להרג אותנו".
YOU ARE READING
שייכים - בני הנפילים 3
Übernatürlichesעונה שלישית ואחרונה בהחלט !! "לב ודן הם יותר מידי! הם לא צעירים בכלל בכדי להתחתן?". "אני לא בטוחה שאני הבן אדם לנהל אתו את השיחה הזאת אני הסכמתי להתחתן עם ג'ון עוד כשהיינו באקדמיה, הייתי בטוחה שאהיה אתו לנצח ותראה לאן החיים הובילו אותנו" .