חלק 11 - תעזרי לי

535 30 6
                                    

"אני לא יודעת על מה את מדברת", אמרתי לה שאני על הרצפה לא מצליחה לעמוד ונשענת על ידי בכאב היא התכופפה אליי ותפסה בפראות בפנים שלי.

"תסתכלי עליי טוב!", היא צעקה וזה הכה בי כמו ברק.

לפני שלוש שנים באקדמיה בזמן המסיבה שביער מחוץ לגדר, מישהי פוצצה את המסיבה ואז תקפה אותי ואת אדם ביער.

מישהי בלונדינית בעלת עור בהיר היא כמעט הרגה אותי עד שג'ון הגיע ולקח אותה לאקדמיה ואיאן הרג אותה בכדי שלא יעלו על אבא שלי ששלח אותה, עכשיו הכול התחבר.

"אחותי הלכה אחרי אבא שלך כאילו הייתה מהופנטת הוא שלח אותה לאקדמיה ובגללו ובגללך ובגלל המשפחה שלך אני איבדתי את המשפחה שלי אז עכשיו אני הולכת לגרום לך להרגיש בדיוק אותו דבר אני אהרוג קודם את כל האחים שלך שתרגישי את הכאב שאני הרגשתי ורק אחרי זה אני אגיע בשבילך".

היא לחשה לעברי וקמה מול אותם בני נפילים.

"אנחנו נלך בדרך שלי ובדרך שלי בלבד המעורבת הזאת תוביל אותנו לשאר האחים שלה ורק ככה אנחנו נוכל לחסל את כולם אבל אם אתם חושבים שאני מפגינה כלפיה רחמים אני אוכיח לכם אחרת".

היא צעקה והסתכלה על ג'ון ללא רגש, "תוציא את הכנפיים שלה".

אני וג'ון עדיין היינו מחוברים נשואים היה לו את האפשרות להוציא את הכנפיים שלי אבל לא חשבתי שזה יעבוד אחרי שהיינו רחוקים אחת מהשני כל כך הרבה שנים.

ג'ון נעמד מולי הרים אותי על רגליי כאילו הייתי קלה כמו נוצה הוא תפס בשני ידיי ולרגע הרגשתי כאילו חשמל עובר בנינו עצמתי עיניי מנסה להתחבר אליו.

קראתי לו במחשבותיי כשהוא תופס בשני ידיי מנסה להוציא את הכנפיים שלי בכוח.

"ליה שלי", שמעתי את קולו בראשי, "תעזרי לי", הוא ביקש אבל ידיו התהדקו כאילו מישהו שולט בגופו.

הכנפיים שלי פרצו החוצה ללא שליטה וג'ון העיף אותי רחוק ממנו.

"ג'ון תקשיב לי בבקשה", צעקתי אליו התחננתי שישמע אותי אני יודעת שהוא לא רוצה לפגוע בי.

"ניסיון נחמד אבל הוא מקשיב רק לי עכשיו ולקח לי המון זמן לשבור אותו אז אין טעם שתנסי אפילו", אותה אחת אמרה.

רציתי לתלוש לה את הראש מהמקום, נשענתי על הכנפיים שלי שיתנו לי תנופה ורצתי לעברה במהירות אבל ג'ון תפס בכנפיים שלי והטיח אותי בפראות על הקיר.

אותה אישה התקרבה אל ג'ון מעבירה את היד שלה על הפנים שלו, "אני רוצה שתתלוש לה כנף אחת", היא אמרה בחיוך כשג'ון מביט בה ללא מילים ואז מביט בי.

"לא לא ג'ון בבקשה לא", התחננתי בפניו אבל הוא רץ אליי במהירות רצתי גם אני אליו והתחלתי לתקוף אותו אבל לא משנה כמה הכרתי את החולשות של ג'ון זה לא אפשרי לנצח אותו.

הוא תפס ברגל שלי וסובב אותי במהירות משליך אותי באוויר עד שהתנגשתי ברצפה והתגלגלתי אל עבר בני הנפילים שבעטו בי בחזרה לעבר ג'ון.

הייתי תשושה וחלשה אבל לא יכולתי לוותר קמתי על רגליי ורצתי על עבר ג'ון אבל הוא תפס בי ודחף אותי ממנו על הקיר בעוצמה.

ראשי נחבט בקיר ונפלתי בפראות על הרצפה לא יכולתי לקום רק ראיתי את ג'ון מתקרב אליי.

הרגשתי את הידיים שלו תופסות בכנף הימנית שלי.

כאב שלא הכרתי הכה בי.

שייכים - בני הנפילים 3Where stories live. Discover now