|| 1 ||

701 6 0
                                    

POV ELLE:
Ik open de hotelkamer deur. Omg, het is hier zo mooi! Ik sleep mijn koffer mee naar binnen. Vanuit het raam heb ik ook prachtig uitzicht over het circuit! Deze kamer is ook zo luxe, hoe ben ik hier toch terecht gekomen? Gelukkig heb ik dit niet zelf betaalt maar gekregen, van RedBull. Ik kan dit nooit zelf betalen. Ik ben hier het hele weekend. Om Max te supporten, maar natuurlijk ben ik hier ook voor..."Elle! Je bent er!" Hoor ik iemand enthousiast zeggen. Ik draai me om. Lando staat in de deur opening. Hoe komt hij... oh ja, ik had de deur op een kier gelaten. "Hee Lando! Lang niet gezien! Ik mis je echt hoor, sinds je naar Monaco verhuisd bent." Ik geef hem een knuffel. "Ik heb jou ook ècht gemist Elle." Zegt Lando glimlachend. Lando en ik waren beste maatjes toen we allebei nog in Engeland woonden. Ik ontmoette hem ooit in een club, en toen kwam ik er ook nog achter dat hij gewoon een collega is van mijn broer! Mijn broer, Max Verstappen, rijd ook in de formule 1. Max heeft nooit achter deze vriendschap gestaan. Ik weet zelf ook niet waarom, het is gewoon zo. Ik ben hier ook eigenlijk meer voor Lando. Toen ik deze kans kreeg kon ik het natuurlijk ook niet afslaan. Ik heb Lando zo gemist! Sinds Lando in Monaco woont spreek ik hem niet zo vaak meer in het echt, we FaceTimen graag. Dat vind ik best jammer, ik voel me best eenzaam ofzo. We deden letterlijk alles samen als we allebei in Engeland waren. Lando woonde samen met een vriend van hem. Ook een Max, niet mijn broer Max natuurlijk. Ze streamden vaak samen en gingen dan gamen. Als ik daar was ging ik ook vaak mee gamen. Niet op de stream. Mijn fans zouden gek worden als ze erachter komen dat ik veel omga met Lando. Ze zouden meteen denken dat we een relatie hebben. Het klinkt heel gek maar misschien is dat ook wel wat ik wou. Ik kan nu wel zeggen dat ik misschien wel verliefd was op Lando. Echt vreselijk nu ik het zo zeg, hoe kan dat nou? Op mijn beste vriend? Ik ben blij dat ik dat een beetje kwijt geraakt heb. Misschien kwam het dus wel een beetje goed uit dat Lando verhuisde naar Monaco. Max woont daar ook, net als velen andere coureurs. Max weet niet eens dat hier ben, ik ga hem verrassen. "Lando, waar is Max?" Vraag ik. Lando haalt zijn schouders op. "Naar kamer ofzo?" Ik knik. "Zal wel. Max weet niet eens dat ik hier ben Hahahah." Lando's ogen worden groter. "Weet hij van niks?!" Ik kijk hem vragend aan. "Je hebt hem het toch niet verteld hè Lando?" Hij schud zijn hoofd. "Nee Natuurlijk niet." Ik zucht. "Mooi, ik was heel even bang." Lando kijkt op. "Was dit de bedoeling dan, dat hij dit niet weet?" Ik knik. "Ja, hij was best teleurgesteld omdat hij dacht dat geen enkel familielid zou komen. En toen werd ik uitgenodigd door RedBull, dus toen dacht ik..." Lando knikt. "O... nou RedBull heeft je wel een mooie kamer gegund." Ik knik. "Jaja. Ik ben wel dankbaar."

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu