POV ELLE:
Oh Lando belt, we hadden toch een pauze genomen? "Heey Lando." Dit is Lando helemaal niet, dit is een hele andere stem. "Ja met Max, Fewtrell. Er is iets gebeurd met Lando en ik dacht dat het wel handig is voor je om te weten." Ik zucht. Wat is er nu weer met hem? Hij weet ook altijd in de problemen te komen. Maar hij hoort nu toch allang op het vliegveld te zijn? "Vertel." Max zucht. "Hij is eerder vanmiddag al gevallen, op zijn achterhoofd. Precies op de rand van een tafel. Hij schijnt ook niet zomaar gevallen te zijn, waarschijnlijk is hij flauwgevallen Elle. Hij ligt nu in het ziekenhuis." Ja en wat moet ik hiermee? Ik ben nu in Bristol... al klinkt het woord 'ziekenhuis' best serieus. "Ik uh... weet niet zo goed wat ik hiermee moet, to be honest." Max zucht weer. "Nou het is allemaal best serieus, en jij bent zijn vriendin. Ik vind het gewoon heel belangrijk dat jij dit ook weet." Ik knik, maar hij kan dat natuurlijk niet zien. "Ja sorry, dat snap ik. Hou me op de hoogte oké?" Max stemt in. "Ja tuurlijk Elle." Ik hang op. "Belde Lando je?" Vraagt Sophie, een vriendin. "Ja, ik ben een beetje confused.." Fiona, een andere vriendin, fronst. "Wat was er dan?" Ik haal mijn schouders op. "Ik heb oprecht geen idee, hij is flauwgevallen en toen op de rand van een tafel gevallen ofzo.. hij is in het ziekenhuis." Fiona kijkt me met grote ogen aan. "Moet je er niet heen dan?" Sophie schud haar hoofd. "Nee ze houden afstand weet je nog Fioon." Ik ga voorover zitten met mijn handen voor mijn ogen. "Ik weet het niet meer, wat ik moet en wat niet." Fiona kijkt me vragend aan. "Hoezo?" Er gaat een traan over mijn wang, ik wil helemaal niet huilen. "Alles is gewoon zo veel, er is altijd wel iets met een van ons, het word gewoon echt teveel nu. De druk is te hoog." Sophie pakt mijn hand vast. "Maar je geeft niet op toch?" Ik wrijf in mijn ogen. "Ik weet het oprecht niet, echt niet. Ik kan het allemaal echt niet meer." Sophie schud haar hoofd. "Jullie kunnen niet uit elkaar gaan." Ik haal mijn schouders op. "Hoort een relatie zoveel moeite te kosten dan?" Fiona schud haar hoofd. "Nee, natuurlijk niet Elle. Maar elke relatie heeft wel zo'n periode. Het hoort er gewoon bij, alleen is het bij jou nu wel erg extreem." Ik laat mijn hoofd hangen. "Maar het is niet 'een' periode, het is altijd al zo geweest. Ik kan het niet meer." Fiona zucht. "Je moet echt eens een keer goed met Lando praten." Ik knik. "Dat weet ik ook wel, en ik probeer het ook wel... en Lando luistert ook zo goed. Maar ik weet niet, ik kan geen voorbeeld noemen.. ik kan mijn gevoel niet uitleggen zegmaar.." ik heb afgelopen dagen mijn gevoelens ook flink weg lopen drinken, nu weet ik al helemaal niet meer wat echt en wat nep is.
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...