POV ELLE
Lando voert me een frietje. Ik lach met volle mond. "Lando, ik heb nu echt wel genoeg frietjes in mijn mond hoor." Lando lacht en stopt een frietje in zijn mond. Als ik alles weg gekregen heb neem ik een slok van mijn glas water. Lando glimlacht naar me. Ik glimlach terug. Lando pakt zijn telefoon. "Lach eens." Lando trekt ondertussen allemaal gekke bekken om me aan het lachen te maken. Ik kan toch niet serieus blijven op deze manier? Ik lach. Lando glimlacht. "Kijk hoe leuk." Hij geeft mij de telefoon. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Nee omg verwijder!" Lando lacht. "Nee is leuk." Ik stop een frietje in mijn mond. "Nee Lando, dit is gewoon heftig." Mijn telefoon trilt. Ik kijk op het scherm.
JOS (Papa) - Hee Elle, zin om naar Nederland te komen?
Nee, dat heb ik niet. Hoezo appt Papa mij dat? Dat betekent sowieso dat Max alles verteld heeft en dat mijn vader wil dat we gaan praten, maar dat ga ik niet doen hoor. Lando kijkt me met scheef hoofd aan. "Het is Max hé?" Ik kijk op. Kan hij nou gewoon gedachtes lezen? Ik bekijk mijn nagels en haal wat vuil eronder vandaan. "Mhm." Lando glimlacht. "Moet je niet gewoon met hem praten Elle?" Ik schud mijn hoofd. "Nee." Lando kijkt me vragend aan. "Hoezo?" Ik probeer oogcontact met Lando te vermijden, zijn ogen werken zo dringend. "Je weet het volledige verhaal hier niet achter. En dat is maar beter zo." Is dit wel zo handig om te zeggen? Lando gaat er sowieso alles aandoen om erachter te komen. Ander onderwerp. Ik stop het laatste frietje in mijn mond. "Ik ruim wel even af, wil jij nog even douchen ofzo?" Lando knikt. "Ik stap wel even onder de douche." Ik glimlach. "Is goed, ik ruim wel even op." Lando glimlacht terug terwijl hij opstaat. "Geen hulp nodig?" Ik schud mijn hoofd. "Jij bent gast hé." Lando pakt de bordjes van de tafel. "Ik ruim de tafel wel af." Ik schud mijn hoofd weer. "Dat hoeft echt niet. Ga jij maar lekker douchen." Lando kijkt om naar de tafel. "De tafel is al leeg hoor, nu ga ik douchen, waar is de badkamer?" Ik kijk op. "Boven, ik loop wel even mee." We lopen naar de trap en nemen meteen de koffers mee. "De middelste deur is de badkamer en de kamer daarnaast is de slaapkamer." Lando knikt. "Oké." Hij sleept zijn koffer naar binnen en ik loop de trap weer af naar beneden. Misschien moet ik gewoon overwegen om binnenkort wel eens naar Nederland te gaan, als ik er weer klaar voor ben, ik moet toch ooit eens de waarheid vertellen aan mijn familie en ik kan zeker niet 'zomaar' wegblijven. Tenslotte heb ik genoeg tijd, en Max ook aangezien het winterbreak is. Maar eerst ga ik vakantie vieren, met Lando. Ik pak de vaatwasser in en wrijf in mijn ogen, ik ben best wel moe eigenlijk.
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...