|| 9 ||

310 5 0
                                    

POV LANDO
(1 week later)
Dagen zijn saai sinds het incident. Ik zit in mijn eentje, thuis, in kut Monaco. Was ik maar in Bristol gebleven, bij Elle. Morgen vertrek in naar Abu-Dhabi, Elle gaat gelukkig wel mee. Ik heb Elle ook niet echt meer gesproken sinds het moment in het ziekenhuis. Het was zo raar, onze handen maakten opeens contact en er ging een rare rilling over mijn rug. Ik keek haar vragend aan omdat ik niet snapte wat er gebeurde, en ze wist niet hoe snel ze weg moest komen. Was het mijn schuld? Omdat ik haar vragend aan keek? Maakte ik alles ongemakkelijk? Als ze dit verteld heeft aan Max ben ik ook nog eens echt dood. Die crash deed Elle volgens mij ook nog best wel veel. Het is best fijn om te weten dat er in iedergeval 1 persoon is die wel echt om je geeft, want Max doet dat niet. Hij kan toch niet het hele leven van zijn zusje gaan plannen? Hij kan toch niet gaan bepalen wat ze wel en niet doet? Ik snap wel dat Elle naar Engeland gevlucht is. Ik heb echt vreselijk veel zin in morgen, al komt Elle er dan wel achter dat de brandblaren toch niet zo onschuldig zijn en dat ik eigenlijk overal hulp bij nodig heb. Ik kan niet eens zelf mijn haren wassen, omdat het zo begint te prikken van shampoo. Verder kan ik wel gewoon zelf douchen omdat ik speciale bodywash gehaald heb, maar dat bestaat niet in Shampoo versie, dus 1x per 3 dagen komt er iemand om mijn haar te wassen. Echt vreselijk om hulp te krijgen, maar het is nou eenmaal nodig. Ook de was doen, koken en gamen kan ik niet. Dus mijn dagen bestaan uit tiktokken. Echt vreselijk saai. Ook sport ik zo nu en dan om mijn spieren weer op gang te brengen, maar ik heb mijn twijfels. Kom ik ooit nog terug in de f1? Andreas, mijn teambaas verwacht dat ik in het nieuwe seizoen gewoon weer mee kan doen. Zo voelt het niet.
Appje van Elle.
ELLE - Ik kom aan om 11.30 jij?
LANDO - Ik kom aan om 11 uur
ELLE - Oké! Tot morgen!
LANDO - Tot morgen!
Ik heb niet zoveel zin in de race zelf, aangezien ik waarschijnlijk jaloers word op de coureurs die wel kunnen rijden. Maar het is het einde van het seizoen, dus ik moet er gewoon bij zijn. Maar wat moet ik met Max? Moet ik daar überhaupt iets mee? Nee Lando, niet mee bemoeien, dit is iets van Elle en Max. Ik zucht. Ze praten toch niet meer tegen elkaar, geen drama dus. Ik wil gewoon een keer een race weekend met Elle spenderen zonder drama, wat het is nog nooit echt 'goed' gegaan. Er is altijd wel iets aan de hand zegmaar. Dat maakt een weekend ook nog wel leuk, maar ik wil nu gewoon rust. Alsof ik dat nog niet genoeg heb.

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu