|| 15 ||

269 5 0
                                    

POV ELLE
Ik hoor geklop op de deur. Ik schiet overeind en maak Lando wakker. Lando kijkt me verward aan. "Wat the fu...." Ik sta op. "We worden bevrijd."Lando knikt. "Oke, maar ik heb mijn spullen nog niet ingepakt." Ik lach. "Nee natuurlijk niet, ik ga eerst proberen te communiceren met de persoon bij de deur en dan pak jij je spullen." Lando knikt en ik probeer met de persoon te praten, we kunnen elkaar prima verstaan. Ik leg uit dat we hier niet uit kunnen komen en dat de deur hier nogal vast zit. De man aan de andere kant knikt. "Is vaker gebeurd, ik haal even wat op." De man loopt weg en ik kijk Lando verbaasd aan. "Is vaker gebeurd, ik haal even wat op." Imiteer ik. Lando lacht. "Ze vervangen die deur ook niet even ofzo." Ik haal mijn schouders op. "Blijkbaar niet. Maar ik moet mijn spullen ook nog snel pakken als ik mijn vlucht wil halen." Lando kijkt naar de grond. "Oh ja..." ik kijk Lando vragend aan. "Is er iets Lando?" Lando kijkt op. "Nee hoor, alleen begrijp ik gewoon even niet waarom we doen alsof hier niks gebeurd is?" Serieus? Dat weet hij toch wel? "Hoezo? We kunnen niet doen alsof hier iets gebeurd is Lando.." Lando zucht. "Dus we gaan het gewoon weer 'vergeten' en onze gevoelens wegstoppen? Ja dat werkt zeg Elle." De deur vliegt opeens open. "Sorry voor het ongemak, jullie kunnen nu rustig uitchecken." Zegt een man in een pak. Ik knijp mijn ogen. "Daar gaan we het bij de receptie nog wel even over hebben." Ik draai me om naar Lando. "Ik uh spreek je denk ik nog wel... ik moet echt snel mijn vlucht halen." Lando knikt. "Ja tuurlijk, doe je ding." Ik kijk nog achterom en ik zie dat Lando tranen in zijn ogen heeft staan. 'Ga Elle, maak alles niet erger voor hem.' Gaat door mijn hoofd. Oh, ik heb Lando's joggingpak ook nog aan. Moet ik die zo nog terug geven? Het lijkt me beter als ik nu gewoon ga en het langzamerhand achter me kan laten. Ik loop mijn kamer binnen. Ik geef het joggingpak wel terug als we elkaar weer eens zien. Ik voel me schuldig voor Lando, maar wat moet ik anders doen? Max vermoord me en het is vast ook het beste als Lando geen relatie heeft, want voor zijn werk moet hij natuurlijk de hele wereld rond vliegen. Dan kan een relatie ook niet lang standhouden dus. Ik pak mijn koffer zo snel mogelijk in. Vanaf morgen is alles weer normaal, dan zit ik weer rustig thuis. Zoals het was. Nou, het kan nooit meer worden hoe het was. Alles is verpest. Mijn band met Max, mijn vriendschap met Lando, waarschijnlijk gaat nu alles ook nog kut met mijn familie, omdat Max alles toch wel weer door gaat vertellen. Maar als toch alles al verpest is met Max... kan het dan niet gewoon.... Ik moet gewoon een keuze maken, Lando of Max. Ik had die keuze toch al gemaakt? Na wat Max gedaan had? Waarom doe ik dan nog moeilijk? Ik hoef geen goeie band te hebben met Max, ik wou hem nooit meer zien. Waarom ben ik dan nog bang voor hem? Zou ik dan maar gewoon...

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu