|| 45 ||

175 1 0
                                    

POV ELLE:
Ik toets het nummer gewoon in. Ik moet zijn stem gewoon even horen. Hij neemt al snel op. "Hee Elle." Hoor ik. "Hey Lando." Het voelt vertrouwd om zijn stem weer te horen, ik weet niet waarom. "Hoe gaat het? Ik hoorde van Max dat je een ongelukje gehad hebt?" Lando slikt. "Ja klopt, ik was flauwgevallen.. waarschijnlijk door wat stress enzo. Maar ik ben okè." Ik wrijf in mijn ogen, Jezus wat ben ik ook moe. "En wat vind McLaren dr van dan?" Lando is volgens hem flauwgevallen door stress, ik kan wel vertellen waar die stress vandaan komt. McLaren oefent zo veel druk op hem uit, en dat word steeds maar meer nu hij weer een race mist. En dan zijn dit de gevolgen, Lando zit gewoon vast. Hij kan nergens meer heen, en dan kom ik er ook nog bij. Lando zucht. "Geen idee. Ze vinden het waarschijnlijk niet zo leuk nee. Maar Elle, wanneer kom je weer terug naar Monaco? Ik mis je." Ik bijt op mijn nagels. Ik wil niets liever dan naar Lando gaan, dat meen ik. Maar levert ons dat niet alleen maar meer problemen op? Ik kan toch niet voor altijd wegblijven.. Oh inkomend gesprek. Van Zak? "Lando ik moet heel even ophangen, iemand belt me." Ik neem op. "Zak?" Vraag ik.
"Hee Elle, we moeten praten." Hoor ik over de telefoon. "Dat lijkt me verstandig ja." Mompel ik. Zak hoorde het. "Oh dus je hebt het zelf al door?" Ja dat heb ik, wat denkt hij dan. "Ja tuurlijk." Zak klinkt opgeluchter. "Oh dan snap je vast wel wat ik je zo voor ga stellen." Huh wat? Ik? "Uhm.. okè?"
"We weten beiden wel wat het beste is voor Lando hè, als hij het een beetje ver wilt schoppen in de formule 1. En gelukkig heb je zelf al door dat jullie relatie de balans een beetje verpest. Daarom heb ik een aanbod voor je, en geloof me, dat is het beste voor Lando. Dat is wat je wilt hè Elle?" Ik vind dat dit gesprek een beetje een rare wending krijgt. Ik had het niet over mijn relatie, ik had het over zijn stress. "Ja maar.." Zak laat me niet uitpraten. "Ik geef je €2000 als je het uitmaakt met Lando, nog voor de volgende race." Wat?! "Zak, nee dat kan niet. Ik wil geen geld verdienen aan iets dat tegen mijn hart in gaat." Zak lacht kort. "Het gaat niet tegen je hart in gelukkig. Want je wilt het beste voor Lando, en het liep toch al niet zo lekker. Dit is ook het beste voor jou en je verdiend ook nog een zakcentje." Ik hang op. Wat is er mis met die man? Ik hoef zijn geld ook helemaal niet. Ik weet ook niet op welke manier dit goed voor me zou moeten zijn. Maar misschien heeft Zak wel gelijk, we moeten het beste voor Lando willen. Lando heeft zo hard gewerkt om op dit punt te komen en dan ga ik het helemaal verpesten. Toch gaat dit nogsteeds tegen mijn hart in, Lando is zo belangrijk voor me.

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu