(1 DAG LATER)
POV ELLE:
"Lando, wat is er aan de ha..." Ik gooi de deur achter me dicht. Ik hoef het niet meer te vragen. Ik zie een gebroken vaas op de grond liggen. Met allemaal gebroken spullen eromheen. Lando trapt er op los. Ik trek een klein sprintje, naar hem toe. Ik trek hem naar achter. "Lando doe eens even normaal!" Lando kijkt me woest aan. "Blijf van me af." Snauwt hij. Ik schud mijn hoofd. "Ga eens even rustig zitten." Lando schud zijn hoofd ook. "Elle laat me los zeg ik!" Ik bekijk hem nog eens goed. Is hij aan de drugs ofzo? "Lando. Wat is hier nou aan de hand?" Lando probeert zich los te wurmen. "Laat.me.los.! Elle ik meen het serieus! Voor je eigen veiligheid." Voor mijn eigen veiligheid, ha. Wat wilt hij doen dan? "Nee Lando. Je word eerst even rustig." Ik laat hem echt niet alles slopen. "Los laten!" Schreeuwt hij en hij wurmt zich los. Hij duwt me tegen de muur. Wat doet hij? Dit is niet Lando, niet mijn Lando. Hij tilt zijn hand op en ik sluit mijn ogen uit reflectie. Gaat hij me nou echt slaan? Ik bescherm mezelf door mijn arm voor mijn gezicht te plaatsen. Ik had hem ook gewoon los moeten laten, hoe dom ben ik? Er gaat een traan over mijn wang, maar er gebeurd letterlijk niks. Is dit allemaal maar gewoon een droom? Ik haal mijn arm voor mijn gezicht weg. Lando zijn hand bevindt zich weer langs zijn lichaam, alsof er nooit iets gebeurd is. Maar zijn gezicht zegt iets anders, hij kijkt me met traan ogen aan, vol spijt. "Elle.. ik.." ik schud mijn hoofd, nog steeds geshockeerd van wat er net allemaal gebeurd is. "Fuck off.." Ik loop weg van hem. Weg van de muur. "Elle ik kan het uitleggen." Ik schud mijn hoofd weer. "Uitleg? Vind je dat hier een uitleg voor nodig is? Lando, je wou me slaan. Kijk naar de kamer, kijk naar jezelf. Wat is jou probleem? Je doet de laatste tijd al zo raar en nu dit!" Lando staart naar de grond. "Elle ik kan alles uitleggen maar je moet eerst rustig doen." Ik schud mijn hoofd terwijl de tranen over mijn wangen stromen. "Ik heb geen fucking uitleg meer nodig Lando, je bent te laat." Er komen allemaal flashbacks in me op, van mijn jeugd. De ruzies met mijn vader, ik werd weleens geslagen. Het was om me een lesje te leren. Wil Lando me ook een lesje leren dan? Dat ik voortaan van hem af moet blijven? Ik krijg geen lucht meer, ik ben weg hier. Ik pak mijn telefoon en mijn jas. Ik ga even een frisse neus halen.
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...