POV ELLE
Voorzichtig druk ik op de toetsen van de piano. Gaat Lando dit niet horen? Ach ja, who cares. Hij staat onder douche, hij kan het nooit horen. Ik ga zitten en open mijn piano boekje. Tot nu toe heb ik ooit èèn keer een nummertje geschreven. Nou ja, alleen een klein deel ervan dan. Ik maakte dit toen ik een lange tijd alleen was, hier in Engeland. Lando was net vertrokken en ik was er eigenlijk best kapot van. Ik had een soort nummer uit verveling geschreven, ik weet ook niet waar de tekst vandaan komt en hoe ik zoiets heb kunnen bedenken. Over wie schreef ik dit? Ik kan me nog vrij weinig herinneren van die dag. Waarschijnlijk is het ook hartstikke dom en klinkt het naar niks. Er is maar èèn manier om haar achter te komen toch? Nee Elle, niet doen. Je zet jezelf alleen maar voor schut. De toetsen lijken me wel aan te staren. De drang is zo erg. Ik hoor de tikkende geluiden van het water dat op de douchebak stort. Het klinkt erg rustgevend. De woorden op het boekje beginnen rond te draaien. Voor ik het weet zet ik het boekje op de standaard en tik ik de juiste toetsen in. Een piano is ook om op te spelen toch?
Automatisch zing ik de tekst ook mee.
(If we have each other - Alec Benjamin)
"The world's not perfect, but it's not that bad
If we got each other, and that's all we have
I will be your lover, and I'll hold your hand
You should know I'll be there for you
When the world's not perfect
When the world's not kind
If we have each other, then we'll both be fine
I will be your lover, and I'll hold your hand
You should know I'll be there for you
You should know I'll be there for you"
Ik slaak een gilletje als ik zie wie er naast me staat. Hoe kan hij zo snel opeens klaar zijn met douchen en hier staan? "Je kan dus wel spelen." Zegt Lando glimlachend. Ik schud mijn hoofd. "Nee dit is iets randoms." Ik wil opstaan, maar Lando houdt me tegen. "Speel maar verder." Ik schud mijn hoofd weer. "Ik heb nog niet verder geschreven." Lando's ogen worden groot. "Je hebt dit zelf geschreven?!" Ik knik. "Ja maar het is maar iets doms." Lando schud zijn hoofd. "Ik vind van niet hoor, waar gaat het eigenlijk over?" Oh kut. "Weet ik niet eigenlijk, ik heb het al heel lang geleden geschreven.." Lando knikt. "Oh ja, maar je mag het wel afschrijven hoor. Het is echt goed." Ik glimlach. "Lief van je, ik ben best moe, zullen we gaan slapen?" Lando glimlacht terug. "Ja is goed, ik ben ook best moe." Ik sta op en Lando geeft me een knuffel. Ik verdwijn in zijn warme armen. Het is best koud hier. Lando geeft me een kusje op mijn hoofd. "Hebben we nu eigenlijk een relatie?" Ik kijk omhoog, zodat ik zijn gezicht kan zien. "Als het aan mij ligt wel."
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...