POV LANDO
"Elle lijkt me wel een leuk oprecht meisje Lando." Zegt mijn moeder glimlachend terwijl ze haar kamerdeur open doet. Elle is al naar kamer, ze was moe. Ik snap het wel, het is best spannend om de ouders van je vriend voor het eerst te ontmoeten. En ook zo snel al.. Ach ja, het kwam nu gewoon uit, en Elle was gewoon haarzelf. Ze was best rustig vond ik. Ik knik. "Is ze ook." Het geeft me best een warm gevoel, dat mijn ouders haar mogen, dat is al een stap de goede richting op? Mijn vader glimlacht ook. "Ze is ook wel leuk, alleen moeten jullie er rekening mee houden dat het best een groot ding is, Elle is namelijk wel het zusje van Max Verstappen. De wereldkampioen." Begint dat gezeik nu al? Jezus, we hebben net een relatie. Ik knik. "Dat weet ik pap, dat is waarschijnlijk ook een van de redenen waarom Max dit niet leuk vind, maar ik zou ook alles doen om haar te beschermen. En ze is opgegroeid rond de media hè, Elle is wel wat gewend." Mijn vader knikt. "Maar pas gewoon op okè?" Ik knik, ik weet echt wel hoe de media in elkaar zit. "Komt goed."
"Waar gaan jullie morgen heen dan?" Vraagt mijn moeder. Oh ja, morgen. Ik haal mijn schouders op. "Ik ga ervan uit dat Elle gewoon naar haar huis toegaat? Want ja, het is nu wel een beetje laat om haar uit te nodigen in Monaco, en Max is daar ook dus ik weet niet of Elle het ziet zitten om naar Monaco te gaan. En ze heeft gewoon werk te doen, ze kan niet haar hele leven aanpassen aan onze relatie." Elle doet wel vreselijk erg haar best, om zich aan te passen aan onze relatie, omdat ze gewoon weet dat ik weinig keuze heb. Misschien moet ik dan nu maar heel erg aanpassen, aangezien het winterstop is. Mijn moeder knikt. "Ja dat is wel zo, maar jullie moeten toch ook gewoon aan jullie relatie werken." Ik haal mijn schouders op. Werken, het klinkt echt als een last, al weet ik dat het echt nodig is. Maar Elle en ik moeten natuurlijk ook niet teveel samen zijn. "Maar we kunnen ook niet de hele tijd op elkaars lip zitten hè mam. Het komt echt wel goed, Elle en ik kennen elkaar al heel erg lang." Mijn moeder knikt weer. "Ja dat weet ik wel Lando, maar precies wat je vader zegt, een relatie in de spotlights is niet makkelijk, en Max werkt ook niet mee." Ik voel mezelf geïrriteerd worden. Wat proberen ze nou? Elle en ik hebben zelf niet eens echt een idee wat we aan het doen zijn, laat staan dat hun het weten. "Ik heb jullie net al uitgelegd dat het goed komt okè, heb gewoon wat vertrouwen." Ik draai me om en loop weg. "Lando! We bedoelden het niet zo!" Schreeuwt mijn vader me na. Ja, dat deden ze wel.
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...