POV LANDO
(VOLGENDE DAG)
Elle hijst haar koffer overeind. Ze kijkt me aan. Ik zie haar mond bewegen, maar ik versta geen woord. Misschien komt dat omdat ik zo diep in mijn gedachtes verzonken zit. "Sorry wat zei je?" Vraag ik aan haar. Ze kijkt me niet meer aan, al zou ik nog veel langer in deze prachtige ogen verzonken willen raken. "Wat gaan we nu doen Lando?" Dit is een vraag die ik had kunnen verwachten. Maar hoe moet ik dit antwoord weten? "Misschien moeten we even wat afstand nemen, aangezien jij je natuurlijk moet focussen op Formule 1 enzo.." vult ze zelf al in. Dat ik me moet focussen op formule 1, dat is vaker tegen me gezegd. Zak zei het. Hij wil de relatie helemaal niet hebben, omdat het me zogenaamd 'afleid'. Nou het is hem zonder dat hij het zelf weet al gelukt. Ik ben zo beïnvloed door zijn uitspraken dat ik nergens anders meer aan kan denken. Omdat Formule 1 mijn leven is, Letterlijk. Maar mijn hoofd spreekt zichzelf ook tegen, aangezien er 1 ding is dat boven Formule 1 staat. Dat is Elle. Ja en mijn familie. Ik heb zo hard het gevoel dat ik moet kiezen tussen de 2, maar dat kan ik helemaal niet. Elle zet zichzelf automatisch onder Formule 1 neer, omdat ze het beste voor me wilt. Maar Elle zou voor mij altijd boven de formule 1 staan, dus als we uit elkaar gaan, zou het alleen maar erger worden. Ik weet het allemaal even niet. Alles loopt ook niet lekker tussen Elle en mij, door dit dus. Dat weet Elle geen eens! Wanneer ga ik het haar eindelijk nou eens vertellen dan? Ik wil het wel, maar ik kan haar geen eens meer normaal aankijken. Laat gaan dat ik nog woorden uit mijn mond kan halen. Elle begrijpt me niet, omdat ik zo raar doe. Maar ik begrijp mezelf niet dus gelukkig komen we toch iets overeen. Maar misschien moeten we inderdaad even gewoon afstand nemen, misschien moet ik mijn vriend Max maar even opzoeken, ik heb hem namelijk al 2 weken niet meer gezien, dat ik vind ik vrij lang. Ik ga er vanuit dat Elle naar Nederland gaat, of ze gaat misschien ook wel naar vrienden. "Ja E-elle je hebt g-g-gelijkk.." Stotter ik. Elle fronst even en dan loopt ze naar de deur. "Dan vlieg ik naar Engeland zometeen.." oh shit, als ik naar Max wil dan moet ik ook naar Engeland. Ik app Max snel.
LANDO - Hey Max, kan ik ff naar je toe?
MAX - Ja Tuurlijk, is er iets?
LANDO - Ik leg het later wel uit.
"Lando?" Vraagt Elle, terwijl haar ogen me verblinden. "Ik uh ga ook naar Engeland.. naar uh m-max... Fewtrell.." Elle knikt. "Oh ja.." wat is dit awkward. Ik weet dat ik daar ook maar 2 nachten kan blijven en dat ik dan snel door moet naar de volgende grand-prix. Eigenlijk wil ik Elle niet eens laten gaan, ik wil bij haar blijven, voordat we nog verder uit elkaar groeien. Ik dacht alles dat ik alles had, Geweldige Vriendin, Leuke vrienden, droombaan, geld.. Maar waarom lijkt het alsof ik alles in één keer verlies, terwijl het maar 1 ding is, dat ik langzaam verlies.. Misschien omdat die ene vriendin mijn alles is. Ach ja, ik ben pas 22. Ik heb nog een heel leven voor me, met of zonder haar.
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...