|| 52 ||

163 1 0
                                    

POV LANDO:
Mijn hart klopt in mijn keel. Het was 1 seconde. 1 simpele seconde, maar het was net lang genoeg om mijn hele hoofd weer op stelten te zetten. Elle, ik keek recht in haar gezicht. Ze was met Max, we hadden oogcontact. Elle schrok en keek zo snel mogelijk weg, om ongemakkelijke situaties te vermijden. Maar die zijn er nu helaas al. Het is 2 maanden na de breakup, maar het voelt alsof ze me zojuist opnieuw afwezen heeft. Wat doet ze hier ook? Is ze weer uitgenodigd door Redbull? Ik kan niet geloven dat ze hier uit vrije wil is hoor. Max liep er ook naast alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Is hij alles vergeten ofzo? Soms lijkt dat wel zo, Max is goed in acteren. Hij had ook zo acteur kunnen worden. Zit in de familie denk ik, Elle kan er ook wat van. Zak stoot me aan. "Hey Lando, ik heb het gevoel dat je me de laatste tijd een beetje ontwijkt. Al snap ik dat wel, je voelt je natuurlijk super kut na de breakup." Een boos gevoel borrelt in mijn maag. Ik heb het nog aan niemand verteld in het paddock, en al helemaal niet aan hem. Laat ik mijn acteerskills eens testen, al weet ik dat die nooit zo goed zijn als die van Elle, of Max. "Hoe weet je dat?" Zak haalt zijn schouders op. Alsof hij het normaal vind om zich te bemoeien met relaties. "Hoorde ik van Max." Vieze leugenaar is hij ook. Hij heeft het van Elle gehoord. Hij heeft Elle diezelfde dag,  van de breakup, nog gebeld. Volgens Max dan. Confrontatie tijd. "Dat is best raar, ik hoorde namelijk van Max dat je het lef had, om Elle te bellen. Dat dit 'het beste' voor me was." Zak zucht en kijkt naar de grond. "Ja ook, al had ik wel van Elle verwacht dat ze het niet zou vertellen." De tranen springen weer in mijn ogen. "Hoe kan je Zak? Hoe kan je Elle zo gebruiken?" Zak knikt. "Nou misschien omdat ik betere race resultaten van je verwacht Lando! En Elle wist dat dit het beste was." Ik veeg een traan weg. "Tuurlijk is dit niet het beste, ik hou van haar Zak!" Zak haalt zijn schouders op. "Het was uiteindelijk Elles keuze." Ik weet dat hij wel gelijk heeft, want Elle heeft ervoor gekozen om het toch uit te maken, nadat hij haar een schuldgevoel aangepraat heeft. "Jij hebt dat erin gepraat. En je wist dat Elle zich al snel schuldig voelt over dingen, dus je kon haar wel makkelijk 'gebruiken'!" Zak is nu ook wel echt boos. "Ik heb Elle niet gebruikt oke?! Ik wou het beste voor jou, en dat is dit. En uiteindelijk kom je erachter dat dit ook is wat je hart zegt Lando!" Ik schud mijn hoofd. "Mijn hart wil bij Elle zijn." Ik wil me omdraaien om weg te lopen, maar ik kom erachter dat Elle al die tijd al achter me stond.

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu