|| 27 ||

224 2 0
                                    

POV ELLE
Ik geef haar een hand. "Ik ben Elle." Ze knikt. "Cisca. Zijn moeder." Ik glimlach. "Leuk om kennis met u te maken." Ook Lando's vader geef ik een hand. "Elle." Hij glimlacht. "Adam." Ik knik. "Leuk om u te ontmoeten." Hij lacht. "Wederzijds." Ik ga weer bij Lando staan. Ik ben toch zenuwachtiger dan ik had verwacht. Wat als die ouders mij niet mogen omdat ik het zusje ben van de persoon die Lando bijna vermoord heeft? Lando slaat een arm om me heen. "Zullen we maar gaan zitten?" Zijn ouders knikken. "Dus jij bent het zusje van Max Verstappen hoorde ik?" Vraagt zijn vader. Hier komt het al hoor. Lando schud zijn hoofd. "Pap.." Ik glimlach naar Lando om te laten weten dat het goed is. Ik moet het toch zelf uitzoeken. "Ja hij is inderdaad mijn broer." Ik ga zitten aan tafel, naast Lando. Lando pakt voorzichtig mijn hand. Zijn vader knikt. "Dus je bent al bekend in de formule 1." Ik knik. "Ja zeker." Zijn moeder glimlacht naar me. "Ga je vaak naar een race?" Ik haal mijn schouders op. "Valt wel mee, ik ben zelf ook wel heel druk en ik woon zelf natuurlijk ook niet dichtbij mijn familie. Maar ik probeer en wel vaak bij te zijn." Ze knikt. "Hoe werk je dan?" Ik glimlach. "Uhh.. ik werk eigenlijk zegmaar als interieurstylist, maar ik ben sinds 2 jaar ook model. Ik ben ook wel druk met social media." Ze glimlacht terug. "Leuk. Dan ben je wel druk inderdaad." Ik knik. "Ja ik vlieg veel heen en weer. Net als... Lando." Beide ouders knikken. Oké, het gaat best prima tot nu toe. Heeft Lando zijn ouders verteld over alles wat er gebeurd is? Dat zou ik echt super awkward vinden. Ik open de kaart. Ik voel dat Lando mijn hand voorzichtig loslaat en het op mijn bovenbeen plaatst. Het heeft me een rilling. Lando en ik hebben heel even oogcontact en kijk snel verder in de kaart. "Ik moest echt lachen om dat verhaal van Abu Dhabi, dat jullie samen vast zaten." Vertelt Lando's vader. Ik lach. "Ik kan er achteraf ook nog wel om lachen. Maar op dat moment echt niet hoor." Lando lacht ook. "Ze gingen ook nog doodleuk vertellen dat het vaker voorgekomen was." Lando's moeder kijkt ons met grote ogen aan. "Oh wat erg dat ze daar niks aan doen." Ik knik. Lando lacht. "Ja is echt erg hoor, Elle heeft daarna het hotel ook aangeklaagd voor een schadevergoeding." Ik knik. "Die heb ik ook gekregen." Zijn vader knikt. "Daar heeft Elle ook wel gelijk in. Het is niet echt normaal ofzo, jullie hebben de race gewoon gemist." Ik knik. "Ja en als we daar langer gezeten hadden.. we hadden geen eten, ik had ook geen schone kleding." Lando knikt. "Maar uiteindelijk heeft het ons ook wel een beetje geholpen." Ik glimlach. "Ja als je het zo bekijkt."

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu