⚠️ TRIGGER WARNING⚠️
POV LANDO
Elle staat wankel op haar benen, is ze nu al dronken? Dit is toch pas haar eerste glas? Ik kijk naar haar glas drinken, het is gewoon een biertje, ze kan nog geen eens dronken zijn. Waarom lijkt ze dan zo verward? Max lijkt niks door te hebben, hij praat rustig met Charles, aan de andere kant van de club. Dan is het natuurlijk ook niet zo gek dat hij niks doorheeft. Ik bemoei me er maar niet mee. Elle en ik zijn niet voor niets uit elkaar. Max loopt wel naar Elle toe en kijkt naar haar drankje. "Hee Elle, wat is dat? Mag ik proeven?" Ziet hij dan niet dat het niet goed met haar gaat? Elle schud haar hoofd lichtjes. "Nee, ik.. 8 euro.." oké laat maar, ik bemoei me er toch wel mee. Ik kijk Elle vragend aan. "Gaat het Elle?" Vraag ik voorzichtig. Ze kijkt wazig uit haar ogen. "Elle?" Vraag ik om toch antwoord op mijn vraag te krijgen. "Ik.. uh.. Bacardi.. niet.. goed.." terwijl ze dat zegt valt ze bijna om. "Ik uh niet zo goed." Ze heeft alweer genoeg gezegd om mijn alarmbellen op hol te slaan. Dit is niet hoe Elle praat. "Elle, moeten we naar buiten?" Elle knikt terwijl haar ogen langzaam dichtvallen. Ik kijk Max aan en geef hem een seintje dat we haar naar buiten moeten krijgen. Elle takelt snel af. Ze kan haast niet meer lopen en ze mompelt af en toe wat. "Max kan je de clubbaas halen?" Vraag ik Max. Max knikt en ik til Elle op. "Kk- oud." Stamelt Elle zachtjes. Ik pak Max's jasje en leg Elle zodra we buiten zijn er boven op. "Alles komt goed Elle." Ik ga er op mijn knieën naast haar zitten. Pierre komt naast me zitten. "Dronken?" Ik schud mijn hoofd. "Het is iets anders." Max komt aanlopen met een man en een flesje water. Ik laat voorzichtig de vloeistof in Elles mond glijden. Max probeert alles uit te leggen. "Max, ik denk dat ze gedrogeerd is hoor..." Zeg ik tegen Max om hem duidelijk te maken dat het best ernstig is. De man knikt, het enige wat ik begrijp is dat hij de ambulance belt. Elle begint helemaal te trillen. Ik doe voorzichtig mijn trui uit en wikkel het om Elle heen zodat ze nog een beetje warmte heeft. "Max heb jij nog een jasje ofzo?" Elle valt weg en ik begin een klein beetje in paniek te raken. "Max? Please." Max knielt ook naast haar neer. "Nee die heb ik niet." Hij streelt Elle zachtjes over haar hoofd. "Hoe kan ik het niet doorgehad hebben."
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...