|| 25 ||

235 3 0
                                    

POV ELLE
"Hey Elle, ik heb maandag een event met McLaren in Engeland, wel een eind vanaf Bristol, maar ben jij dan ook al weer in Engeland? Misschien wil je dan wel mee? Ik regel het hotel wel. Dan blijven we tot Dinsdag." Ik open snel de agenda app op mijn telefoon. "Ja, dan ben ik in Engeland, ja ik wil wel mee." Lando klinkt meteen enthousiaster. "Oké, Leuk. Ik weet niet of je het erg vind, maar mijn familie zou er ook zijn en we gaan waarschijnlijk uit eten. Dus als je daar ook mee naar toe zou willen..." Durf ik dat? Nu na alles wat er gebeurd is? Ja tuurlijk. "Gezellig." Lando lacht kort. "Zie ik je zondag dan al?" Ik denk heel even na, zondag? Kan dat? Vast wel, anders verzet ik mijn afspraken wel. "Ja is goed."
"Leuk dat je mee wilt Elle, ik mis je." Ik ga automatisch glimlachen. "Ik mis jou ook, tot zondag." Dat is al over 2 dagen! Morgen vlieg ik terug naar huis, en dan kan ik meteen mijn spullen gaan pakken. Ik heb er wel zin in, maar dat betekent wel dat ik Lando's familie moet gaan ontmoeten. Weten hun het verhaal al? Haten ze me niet omdat ik het zusje ben van een tegenstander? Misschien haten ze me wel door de acties van Max. Ik zucht. Ik heb Max niet meer gezien of gesproken. Ik mis Max wel, maar wat hij gedaan heeft is gewoon niet okè. Ik weet zeker dat het wel expres was, dat heeft hij zelfs toegegeven! Waarom blijft iedereen Max dan geloven? Sommige mensen ontwijken de waarheid ook gewoon, omdat ze er bang voor zijn. Ik ben niet bang voor de waarheid, ik loop er juist de hele tijd tegen aan, en anders denk ik er wel aan. Mijn hoofd draait echt overuren. Ik moet binnenkort echt weer een afspraak gaan plannen met mijn therapeut, maar hoeft zij eigenlijk het verhaal wel te weten? Ik vertel het moeiteloos aan mijn familieleden, alsof het niks is. Vind Lando dat wel chill? Misschien heeft hij het niet aan zijn familie verteld omdat hij het graag privé wilt houden. Hier heb ik nog geen eens aan gedacht. Lando begrijpt vast wel dat ik mijn gevoel ook ergens kwijt moet, hij ziet elke week zijn psycholoog gewoon, ik niet. Ik ga eens in de zoveel tijd om gewoon mijn hoofd even leeg te maken. Maar Lando doet ook aan een zware sport, ik niet. Ik heb niks te klagen. Ik ben alleen een model, even simpel voor een foto camera staan, dat is het. Al moet ik wel op mijn eetpatroon letten, daarom is me aangeraden om wel naar een therapeut te gaan, voordat ik een eetstoornis oploop. Ik vind het ook wel fijn, aangezien ik soms echt periodes heb dat ik het allemaal even niet meer trek, zoals nu.

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu