|| 63 ||

167 0 0
                                    

POV ELLE:
Ik loop met Max mee naar binnen, Sophie is alweer terug naar Engeland en Max wilt ook weer met me uit, ik hoop dat het niet zo loopt als vorige keer. Al kan ik het wel verwachten aangezien Lando hier ook is, met Max Fewtrell, dat had ik dan weer niet verwacht. Lando en Max zijn hier al wel een tijdje volgensmij, ze zien er nu alweer dronken uit. Ik krijg nu al geen alchohol meer naar binnen krijgen, na alles wat er gisteren gebeurd is. Max geeft me een shotje, ik heb hem niet verteld wat er gisteren gebeurd is, en dat ben ik ook niet van plan. Ik stoot perongeluk iemand aan. "Sorry." Mompel ik. Een onbekende jongen glimlacht naar me. "Geen probleem hoor, mijn naam is Elan, en jouwe?" Ik glimlach terug. "Elle." Ik geef hem een hand. "En hoe gaat het Elle?" Vraagt Elan met de nadruk op mijn naam. "Goed? Met jou?" Vraag ik ook weer glimlachend. Ik voel opeens dat iemand naast me komt staan en zijn arm om me heen slaat. Ik kijk op. Natuurlijk is het Lando, hij inspecteert de jongen goed. "Is er iets aan de hand Elle?" Vraagt Lando terwijl hij arrogant naar de jongen kijkt. Ik lach kort. "Nee Lando, het is gewoon heel gezellig." Lando knijpt zijn ogen samen en blijft geconcentreerd kijken. "Zeker? Ik vertrouw m niet." Ik haal zijn hand van mijn schouders. "Ja-ha, ga maar kijken bij Max ofzo." Lando checkt de jongen nog even kort en dan keert hij zich om. "Over-protective vriendje?" Ik schud mijn hoofd. "Nee haha, ik ben gewoon single." Ik weet ook niet waarom deze informatie met hem deel. Elan knikt. "Oh is het je broer dan?" Ik schud mijn hoofd dan. "Nee het is mijn ex, to be honest. Dingen zijn een beetje ingewikkeld." Elan stapt dichter op me. "Is hij geobsedeerd met je? Toxic?" Ik lach. "Nee joh, hij is altijd een beetje over-protective geweest. We hebben gewoon een hele goeie band en er zijn in het verleden wat dingen voorgevallen, daarom is hij zo alert." Elan fronst. "Zeker? Je hoeft niet bang voor hem te zijn hé?" Ik lach weer. "Elan doe normaal, er is niks aan de hand." Ik zie dat Lando vanaf afstandje, ons toch in de gaten houd. "Ik uh ga even naar de wc." Ik loop naar Lando toe en trek hem mee naar buiten. "Wat is jou probleem?" Vraag ik hem boos. Lando haalt zijn schouders op. "Ik vertrouw ik gozer gewoon niet oké? Zag je hoe hij naar je keek?" Ik zucht. "Het is oké, hij is hartstikke aardig en mocht er wel iets gebeuren, ik kan mezelf wel beschermen oké? Dus je houd je erbuiten." Lando heeft moeite om op zijn benen te blijven staan, maar hij ziet er wel ontzettend knap uit, met zijn messy krulletjes, en zijn handen in zakken aan de voorkant van zijn zwarte spijkerbroek, en die serieuze blik in zijn ogen. Zo kan ik toch niet boos op hem blijven? "Elle ik wil gewoon niet dat shit doet waar je later spijt van krijgt, zoals gisteren." Ik glimlach. "Zorg er eerst maar voor dat je dat zelf niet doet." Ik draai me om en ik loop richting de ingang van de club. "Trouwens, ik heb geen spijt van gisteren." Zeg ik terwijl ik nog een keer achterkom kijk. Ik weet zelf ook wel dat ik hem helemaal gek maak. But i love it.

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu