|| 62 ||

176 0 0
                                    

POV LANDO:
Ik kijk hoe ze de taxi in stapt. Alles is zo ingewikkeld.. tussen ons, dat was het al maar nu is het toch duidelijk dat we elkaar willen? Ik snap niet waar we nu nog op wachten. Ik wacht op Elle, tot zij nou eindelijk aangeeft of ze het nog een keer wil proberen of dat ze me echt wilt laten gaan. Ik word er ongeduldig van, ik heb haar nodig: haar geurtje in mijn hoodies, haar glimlach als we s'ochtends opstaan, haar kook kunsten, haar mooie hazelnoot bruine ogen. Alles, gewoon Elle. Ik denk niet dat Elle nog heel lang in Monaco blijft trouwens, Max moet, net als ik, over 4 dagen ook alweer in China zitten. Net als ik op de bank wil gaan zitten gaat de bel. Ik zucht en dan loop ik naar de deur. Ik kijk op mijn horloge, What the fuck. Het is al half 3 s'middags. Ik open de deur. Dit had ik niet verwacht. Mijn beste vriend Max staat opeens voor de deur. Wat doet hij opeens in Monaco? "Hey Max." Zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef. "Joo Lando!" Zegt hij terug. "Ik zag Elle met in een taxi hiervandaan rijden, was ze hier?" Ik knik stilletjes. Max kijkt me vragend aan. "Hoezo was ze hier dan?" Ik haal mijn schouders op. "Leg ik later wel uit, ik moet het eerst zelf nog verwerken. Ik denk dat Elle dat ook moet." Max kijkt me met grote ogen aan. "Ja maar nu ben ik wel benieuwd." Oh shit, het is me helemaal niet opgevallen dat de wijnglazen en de chips van gisteravond allemaal nog op salon tafel staan. Max kijkt rond. "Gezellig avondje samen gehad misschien?" Zegt Max lachend. Ik pak de wijnglazen van de tafel. "Het was niet echt mijn bedoeling, en die van haar ook niet geloof ik." Max lacht weer. "Jullie doen ook zo ingewikkeld met z'n twee." Ik leg alles in de vaatwasser en dan kijk ik Max vragend aan. "Maar wat doe je nou eigenlijk in Monaco dan?" Max glimlacht. "Tja ik dacht: ik ga mijn mattie eens ff bezoeken." Ik knik. "Gezellig, moet je hier blijven slapen of..." Max glimlacht weer. "Nee ik slaap in een hotelletje in de buurt." Ik glimlach. "Oké is prima." Max gaat op de bank zitten. "Ik vind dat het de laatste weken best wel goed met je gaat Lan." Moest hij een weten... "ja vind je?" Zeg ik terwijl ik een glas cola aan hem geef. "Vind je het zelf niet dan?" Vraagt Max. Ik haal mijn schouders op terwijl ik ook op de bank neer plof. "Geen idee, ik heb nog steeds dezelfde pijn." Max zucht. "Maar dat komt denk ik omdat jullie elkaar nog zoveel zien. Je moet haar gewoon loslaten." Ik wrijf in mijn ogen, kan ik dit wel vertellen aan Max? Ik durf hem niet eens aan te kijken. "Maar ik wil en kan haar eigenlijk niet loslaten." Max kijkt me verbaasd aan. "Oh my god Lando, je wilt haar terug of niet?"

 Haven't i given Enough ~ Ft. Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu