POV LANDO
'Ik heb geen spijt van gisteren' de woorden van Elle spoken door mijn hoofd. Wat wil Elle nou eigenlijk van me? Ik weet dat ze het stiekem wel leuk vind, om me in de war te brengen. Ook met die Elan, volgens mij wilt ze me ook gewoon jaloers maken. Maar ik ben niet jaloers, ik vertrouw hem gewoon niet. Ben ik dan jaloers? Nee toch? Ik ben dan toch gewoon beschermend? Ja misschien iets te beschermend, als ik er nu zo over nadenk. Ik wil naar binnenlopen, dat gaat erg moeilijk als je zo dronken bent. Max komt aanlopen. "Hoe kom jij nou weer hier?" Zegt hij met een dronken stem. Ik haal mijn schouders op. "Ik moest even iets met Elle regelen." Max lacht. "Ja dat kan ook echt als je zo dronken bent hé." Hij sleept me terug, maar naar binnen. "Misschien moet je ook gewoon gaan flirten met andere vrouwen, er zijn genoeg hier." Ik schud mijn hoofd. "Nee." Ik moet er niet aan denken, een andere vrouw. Nee. Elle staat tot mijn verbazing niet meer bij die gozer, maar bij een andere vrouw. Oh grapje, die gozer komt naast haar staan. Elles broer komt toevallig ook bij mij staan. "Hee Lando."
"Hee Max, ik wist niet dat jij hier ook was." Max haalt zijn schouders op. "Ik laat Elle hier niet alleen, er lopen hier wel echt creeps rond." Ja dat zie ik. Creeps zoals die gekke gozer. Max word weg getrokken door een vriend van hem. "Lando ik moet weg maar ik zie je nog wel." Ik knik. "Joejoe." Ik kijk weer even kort naar Elle, en de tranen komen meteen in mijn ogen te staan. Hun gezichten zijn te dichtbij elkaar, ze gaan zoenen denk ik. Ik durf geen eens meer te kijken. Gaat Elle me nou echt zo hard verraden? Elle zet een stap naar achter? Ze schud haar hoofd. "Sorry Elan, Ik uh.. ik moet echt weg, mijn broer wacht." Zegt ze tegen hem. ik kan het nog maar net verstaan. Voor ik het weet verschijnt Elle opeens voor mij. Ze kijkt me aan met een schuldige blik in die ogen. "Het spijt me Lando, het was echt niet mijn bedoeling." Ik haal mijn schouders op. Gebeurde er echt iets dan? "Er gebeurde toch niets, en nog steeds...." Ik had het kunnen verwachten, maar Elle pakt me vol op mond. Ik laat bijna mijn drankje vallen van de schrik. Elle is zelf toch niet zo dronken? Ze is hier pas een uurtje? Ik voel me heel aangestaard, aangezien Max Verstappen en Max Fewtrell het allebei kunnen zien. Elle en ik stoppen de zoen en ik trek haar stevig tegen mijn borst. Met mijn arm om haar buik. We zingen samen keihard mee met de muziek en ik geef haar een kusje op de zijkant van haar hoofd. Ik heb plots opeens het gevoel dat ik moet overgeven, dat is ook niet zo heel gek als je dronken bent. Ik zie alles wazig. Ik duw Elle zachtjes weg. "het spijt me Elle maar ik..." Ik ren naar buiten.
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...