POV ELLE
Ik voel zijn warme armen weer om me heen. "Elle, wat heb ik je gemist zeg." Zegt Lando glimlachend. Ik glimlach terug. "Ik heb jou ook gemist Lan." Lando laat me voorzichtig weer los. "Hoe gaat het nu met je?" Ik knik. "Wel goed denk ik.. met jou?" Lando knikt ook. "Wel beter denk ik." Ik glimlach. "Wat voor event is dit eigenlijk?" Lando kijkt om zich heen. "Afsluiting van het oude seizoen en ze gaan wat vertellen over het nieuwe seizoen en wat dingen laten zien enzo. Is wel cool." Ik knik. "Okè leuk!" We lopen samen naar het hotel en Lando maakt de deur open. Ik kijk de hotelkamer rond. Het is zo mooi hier. Ik ken dit plaatsje niet eens. "Wauw Lando wat mooi is het hier." Lando glimlacht. "Ja vind ik ook. Ik heb trouwens wel een ideetje voor vanavond, zullen we gewoon lekker uiteten met z'n tweetjes?" Ik knik. "Ja gezellig." Lando slaat een arm om me heen. "Maar laten we nu gewoon gezellig chillen." Ik knik. "Ja graag Lando." Lando geeft me een kusje op de zijkant van mijn hoofd. "Het spijt me zo voor wat er gebeurde afgelopen dagen." Ik schud mijn hoofd. "Uiteindelijk was een paar dagen met familie misschien ook wel beter voor mij.." Lando knikt. "Heb je nog met Max gesproken?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, Max? Ik heb hem gewoon weg gestuurd. Hij zit in Monaco denk ik. Hij stond opeens voor mijn deur hè, om mij te komen ophalen, ik heb nog steeds zoveel vragen." Lando fronst. "Voor je deur?" Ik knik. "Ja heel raar, alsof hij wist dat je weg zou gaan." Lando haalt zijn schouders op. "Ik had een selfie gemaakt op het vliegveld en op mn verhaal gezet dus het zou best kunnen." Oh, zo kan het gekomen zijn? Ik pak Lando's hand. "Je moet me een ding beloven hè, je moet je echt niks aantrekken van wat Max allemaal zegt. Het zijn allemaal leugens. Hij zei ook dat je nooit meer terug zou komen. Nou, we zijn hier toch." Lando lacht. "Ja precies. Maar Max heeft misschien wel hele nare ervaring, misschien heeft je andere zusje misschien zo'n persoon gehad?" Ik haal mijn schouders op. "Nou, ze heeft nooit een relatie gehad met iemand in de formule 1 en hij blijft het maar afvuren op je formule 1 carrière die alles zou verpesten." Lando knikt. "Ja, maar een relatie in de formule 1 is ook niet bepaald makkelijk hè Elle, we moeten echt opletten met alles wat we doen." Ik knik. "Ja komt goed Lando." Zouden mensen het niet raar vinden dat ik hier ook opeens ben, terwijl hier geen enkel familielid van me aanwezig is? Misschien moet ik me maar een beetje verschuilen. "Lando, gaan mensen het niet raar vinden dat ik hier ook ben terwijl mijn familie hier geen eens is?" Lando lacht. "Maak je maar geen zorgen Elle, we hebben alles al geregeld. Jij komt hier vlekkeloos doorheen."
JE LEEST
Haven't i given Enough ~ Ft. Lando Norris
Fanfiction"Elle, maak een keuze, breek me of heel me." Vanaf dat moment wist ik het zeker, Elle was doodsbang om keuzes te maken. Misschien omdat alles zo fucking Toxic is. Hoihoi! Leuk dat je dit boek aangeklikt hebt! Dit boek bevat geen voorwoord, er valt...