Dream Pov:
Když jsem se koukl na George tak ten už spal. Usnul mi v náruči, proč je tak roztomilý. Počkat co?! Nejsi na kluky Dreame! Vstal jsem a odnesl ho do svého pokoje. Jeho mikina je od krve. C-co se mu stalo?... vím že bych neměl ale... vyhrnul jsem mu mikinu a sundal mu ji. Stejně i tričko. Měl po celém těle modřiny. Vím že ho rodiče občas mlátí, ale až tolik... měl po těle pouze modřiny. Zpět jsem mu nandal tričko a více ho přikryl a mikinu hodil na židli vedle postele a lehl jsem si vedle George a usl.
Po hodině se začal vrtit. Nejspíš se mu zdá noční můra. Obejmul jsem ho a utišil.
„shhh v pořádku Georgi. Semnou jsi v bezpečí." Zašeptal jsem mu do ucha a přestal se vrtit. Po hodině jsem zase usnul akorát s Georgem v objetí.
George Pov:
Když jsem se probudil, tak jsem byl v posteli. Že by mě Dream přenesl? Otočil jsem se a viděl spícího Dreama. Byl jsem s ním v objetí. Musel jsem být rudý jak rajče, ještě že je tma. Počkat co! Tma! Sakra musím domů! Když jsem vstal něčeho jsem si všimnul. Tak počkat nemám mikinu? Jestli mi ji sundal musel mi trochu vyhrnout tričko. C-Co když to viděl. SAKRA! Rychle jsem si nandal mikinu a chtěl odejít, ale v tom se Dream začal probouzet.
„Kam jdeš?..." Řekl rozespale. Proč je tak sladký. Uhh nemysli na něj Georgi!
„Musím domů už je pozdě" řekl jsem. Dream na mě vykulil oči.
„V žádným případě nikam nejdeš! Vždyť tě tam normálně týraj! Budeš tady a tečka. Nenechám nikoho aby ti ubližoval" Bylo to od něho fakt krásný, ale nemůžu si dovolit tu být.
„Dreame..." řekl jsem a on vykulil oči. Sakra tak jsem mu ještě nikdy neřekl.
„Cos mi to řekl?" Začal se ke mě přibližovat a já se začal bát. Vzpomněl jsem si na Johna jak mi tohle udělal a znásilnil mě. Začal jsem brečet.
„G-Georgi já.... omlouvám se! Nechtěl jsem tě vyděsit!" řekl a obejmul mě. Brečel jsem mu do hrudi a po chvíli zase usnul.
Probudil jsem se ráno u něj v posteli, ale Dream nikde. Vstal jsem a odešel do kuchyně. Byly tam Dream, Karl a Sapnap. Karl seděl na Sapnapovi a Dream dělal snídani.
„Dobré ráno" Pozdravil mě Dream. Promnul jsem si oči a šel si sednout.
„Dobré" zívl jsem. Dream ke snídani udělal palačinky. Když mi je dal na stůl pouze jsem se na to Koukal a slyšel v mé hlavě ty hlasy... Nejes to! Budeš tlustej! Už teď vypadáš jak prase! Fuj! Chce se mi blejt! Radši chcípni. Nechutný!
„Georgi?" Zeptal se Dream, ale já nevnímal. Cítil jsem na sobě pohledy Dreama, Sapnapa a Karla.
„Georgi!!" Zakřičel Dream a já začal reagovat.
„P-Promiň" hlesnu. Nemám hlad. Vím že bych měl jist, ale proste nemůžu.
„Hej nemáš se za co omlouvat a teď pojď jist. Včera si nic neměl" řekne mi, ale já hlad nemám. Ach jo.
Kluci už dojí snídani a já se pořád v tom patlám.„Georgi... musíš něco sníst. Proč nejíš?" Zeptá se. Kdybych mu to řekl, tak by do mě cpal několik dalších věcích a objednal mě k psychologovi. To riskovat nebudu.
„No tak Georgi..." ozve se i Karl. Naštěstí dnes nebyla škola. Nabodnu si na vidličku kus palačinky a chci si ji dat do pusy. Když sním první kus tak Dream mě hned obejme. Všimnu si že mi teče slza.
Dream Pov:
Když sní první sousto tak mu teče slza. Myslím že má hodně velký problémy s jídlem. Vezmu si ho k sobě a obejmu ho. Kluci jen na nás čuměj a nic neřeknou. Dál už George nechce, ale nějak ho donutím. Když mi pořád odporuje vezmu mu vidličku a nabodnu kus palačinky. Strčím mu jí do pusy, aby ji George snědl. Takhle jsem ho krmil dokavad nesnědl 2 palačinky.Když vše snědl odešel na záchod. Byl tam asi 10 min. tak jsem ho chtěl jít zkontrolovat, ale bylo zamknuto.
„Georgi jsi v pořádku?" Zeptal jsem se ho. Nikdo se neozýval tak jsem to zkusil znovu. Pořád nic tak jsem začal bouchat do dveří a pak si vzpomenul že mám náhradní klíč. Doběhl jsem si pro něj a odemkl. Když jsem otevřel dveře George tam ležel na zemi. Nejspíš usnul. Vzal jsem ho do náruče a odnesl do postele. Tam jsem si lehl vedle něho, obejmul jsem ho a usl.
(Jako že George má mikinu a tepláky)
Tady máme další kapitolu! Za dnešek jsem stihla teda dvě kapitoly. Doufám že se vám líbila a zase zítra!
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...