George Pov:
Slyšel jsem pípající zvuky... nedokázal jsem otevřít oči. Někdo drží mojí ruku to jeďte poznám, ale jsem příliš slabý, abych ty oči otevřel. Po chvilce seberu všechnu mou sílu a otevřel oči. Byl tam on... Dream... a Karl a Nick samozřejmě. Ti se drželi za ruce a Karl seděl na Sapnapovi.„A-Ahoj..." hlesnu a Dream mě hned obejme.
„Myslel jsem že jsem tě ztratil..." řekne blonďák(špinavá blond jo) se slzami v očích.
„Nikdy bych... t-tě neopustil" řeknu potichoučku. Utřu blonďákovi slzy a on se ke mě nahne a políbí mě. Kluci jen koukaj na nás tím pohledem: nechte si to na doma jo. Ušklíbnu se na ně a kouknu zpět na Dreama.
Přijde k nám doktor a oznámí že klidně mužů už domů jen aby na mě dohlíželi a jedl více. Sakra...
Po hodině mi kluci pomůžou vstát a pomalu jdeme do auta a jedeme domů (ano mají řidičák). Konečně. V autě mi Dream položí ruku na moje stehno a pomalu ho hladí. Mě to strašně uspává a po chvíli usnu.
Cítím jak jsme zastavili a někdo si mě podebral pod koleny a rameny. Nesl mě nejspíš domů a položil na postel. Ano tohle je už můj domov. Přikryl mě, odešel a zavřel dveře. Proč odešel.
Po hodině jsem byl furt vzhůru. Nemohl jsem vůbec usnout. Pokaždé když zavřu oči, vidím vše co se stalo v té koupelně a co mi provedl John.
Slyším hodně hlasitou hudbu dole, tak vstanu z postele, otevřu dveře a dojdu dolů po schodech. Je tu několik lidí. Že by uspořádali party aniž by mi řekli?
Konečně jsem se pročpak lidmi do obývacího pokoje a tam byl Dream tančící na stole. Byl úplně na mol.
„Umm Dreame můžeš na chvilku prosím?" Zakřičím na něj a on se na mě koukne.
„Aaaa Zlatooooo jasně že jo~" řekne flirtovacím hlasem a jde zamnou do pokoje.
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️ „Dreame pro-" nedořeknu to a on mě začne vášnivě líbat. Jedna si to užívá, ale druhá křičí at přestane. Hodí mě na postel a sundá si tričko.
„D-Dreame nejsem připravený" řeknu, ale on to naprosto ignoruje. Řeknu mu znova ať přestane, ale on nic. Začne mi sundavat triko a pak mi rozepíná pásek u kalhot.
„Dreame prosím ne!" Zakřičím znova a snažím se ho odstrčit, ale nic. Pak mi sundá boxerky a začne mi ho kouřit. Nevydržím to a udělám se mu do pusy a on to pouze spolkne. Pak sundá kalhoty a boxerky otočí mě na břicho. Vtlačí ho do mě a zrychluje. Začnu brečet a vzdychat dohromady. Zrychlí a já začnu více vzdychat.
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Pak odpadne a usne. Já jdu do koupelny a začnu brečet. O-On mě znásilnil...Když dobrečím jdu si lehnout na postel. Nechci tam být s nim, ale kde jinde bych spal. Vůbec nespím a začnu znova vzlykat.
Ráno se začne Dream probouzet a otočí se na mě. Musel jsem vypadat strašně, protože jsem celou noc nespal a brečel.
„Dobré ráno. Stalo se něco? Vůbec si nespal" řekne mi. On fakt neví co se jako včera stalo?! Vždyť mě znásilnil! Začnu brečet jen když si na to vzpomenu.
„Nebreč... co se stalo?" Obejme mě a já hned se od nej odtrhnu a jdu do kuchyně, kde jsou Nick a Karl. Spíš dokulhám. Hodně mě bolí nohy. Oba se na mě podívaj s nechápavým pohledem proč brečím. Natáhnu se pro vodu a napiju se. Dream po chvíli přijde dolů a já se mezitím trochu uklidnil.
„Gogy co se stalo?" Zeptá se. Nedělej že nevíš. Dotkne se mé ruky a já hned škubnu.
„Nedělej že nevíš!!! Včera si se ožral a-a p-pak jsem tě odtáhl do pokoje proč si udělal párty a mě nic neřekl. A pak si mě prakticky z-znásil-nil!" Křiknu na něj a začnu zase hodně brečet.
„C-cože? Ne to bych nikdy neudělal Gogy..." chce mě utišit, ale to se mu fakt nepovede, ne po tomhle. Položím si hlavu na stůl a začnu hlasitě vzlykat. Dream se chce ke mě dostat, ale Karl mu to nedovolí a stoupne si přede mě.
„Běž" řekne chladně Karl a obejme mě. Vstanu a obejmu ho a brečím ještě víc. On se mě snaží utišit se Sapnapem a po chvíli se uklidním a usnu jim v náruči.
(Představte si že je tam třeba Karl nebo Sapnap)
Ahoj! Tady je nová kapča, trochu sice dramatická, ale nevadí a dlouhá!!. Snad se vám líbí a další bych mohla napsat do neděle. Konečně je víkend! Nebojte se dlouho spolu rozhádaný nebudou. Zatím ahoj!
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...