Dream Pov:
Utíkal jsem všude možně po tom lese a hledal Gogyho, ale nic... nikde nebyl. Po hodině jsem hledání vzdal a odešel jsem domů. Všechno jsem podělal. Ale to ona mě políbila, nevím proč jsem spolupracoval. Jsem hrozný přítel. Já si v klidu odejdu do kavárny, zalžu Georgovi a teď je někde sám v lese, pouze v mikině a má rakovinu. To nejí dobrý...Dojdu domů a vše řeknu klukům. Zítra ho půjdeme hledat.
Různě jsme se koukali na televizi a přepínaly kanály. Rozhodli jsme se, že policii ještě nezavoláme. Dnes budou 2 stupně... v noci... to není dobrý.
Jdu směrem do pokoje, kde se zavřu. Převléknu se do pyžamu a lehnu si do postele a začnu brečet. Je to jen má chyba, že se ztratil. Nesnáším se pro to. George mohl někdo napadnout a já tu jen ležím, čumím do blba a brečím. Fakt je to směšný. No tak Dreame, zkus přijít na jiné myšlenky.
Hodlám se uložit ke spánku a taky tak udělám. Narovnám si polštář a lehnu si. Teď by tu byl Gogy semnou v mém objetí a hřál by mě... teď je pryč. Kvůli mě...
————————————————————————————————————————
Ráno se vzbudím plný energie a vystartuju z postele. Rychle se převléknu a běžím do kuchyně. Tam sedí ještě rozespalý kluci a snídají nějaký chleba se šunkou a sýrem. No jo... Gogy od včerejška nic nejedl... nebo jedl vůbec něco i včera? Mám pocit že ne. Takže předvčerejškem jedl naposledy. To není dobrý.
„Kluci dožerte to rychle a šup jedeme hledat Gogyho!" Zakřičím na ně a Karl prohodí oči v sloup.
„Jo jo jo. Už jdu se převléct" řekne Karl a vstane ze židle a jde směrem svůj pokoj. 'Sapnapův pokoj' Sapnap taky vstane a jde za Karlem se také převléct.
Konečně vyrážíme a jedeme tím směrem, kde jsem Gogyho viděl naposledy.
Otevřu prudce dveře a vyběhnu do lesa.
„Jo a ne, že se taky ztratíš!!!" Zakřičí ještě na mě Sapnap z dálky.
„Jo!"
Chodím různě lesem. Různými kličkami, chvíli běžím a chvíli prostě jdu. Snad ho najdu... ale. Co když se už ztratí navždy a už nikdy ho neuvidím?! Co když mu někdo ublíží?! Co když bude podchlazený a nezvládne to. Ne Dreame takhle nepřemýšlej! V dálce jsem něco nebo spíš někoho viděl ležet na zemi s trocha krví.
„Halo? Jste v pořádku?" Pomalu jsem se přibližoval k osobě a když jsem mu konečně nahlédl do tváře tak jsem poznal o koho se jedná.
„Georgi!!!!!" Zakřičel jsem nebo spíš jsem zařval přes celý les a vzal si jeho tělo do náruče. Byl cely ledový tak jsem na nic nečekal, sundal si bundu a nandal mu ji.
(Má tu bundu a Dream není od krve :3)
Moc se omlouvám že tahle kapitola je extra short, ale už jdu pro vás napsat pokračování tak se nebojte :3 nesnáším Silvestr. Help. Miluji vás pa :DD
-Hlasuj ;)
-Words: 476
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...