27. Kapitola

141 9 0
                                    

George Pov:

Když jsme dojeli k moři tak jsme vystoupili z auta a šli si zabrat nějaké místo. Naštěstí tu moc lidí nebylo tak jsme místo kam položíme deky jsme našli kupodivu rychle. Rozložil jsem jednu velkou deku s vedle mě jí rozložil Karl. Vzpomněl jsem si že teď budu muset se převléct do plavek... ne. Nemůžu. Stále v mikině a teplácích jsem si lehl i přes to vedro. Převlečený Dream šel ke mě a já měl co dělat aby se mi nepostavil. Byl tak hot... měl vidět své vyrýsované břišáky a ty jeho nohy. Musel jsem být červený víc jak rajče. Skousl jsem si spodní ret a dále sledoval jak se ke mě blíží.

„No to ne. Nebudeš tu jen tak sedět a dívat se" řekl Dream a já se nechápavě podíval.

„No nekoukej tak na mě. Šup do kabinky. Převlékat." Řekne Dream a já ihned přestanu být červený.

„No já... mě je zima... nechci do vody" odpověděl jsem trochu nervózně.

„To nebyla otázka" řekl mi a vzal mi plavky z tašky. Vzal mě jako princeznu a nesl do kabinky.

„C-Co děláš?" Zakoktal jsem, ale on mou otázku ignoroval. Zamkl nás a začal mi sundavat mikinu i s tričkem. Byl jsem nejspíš celý rudý, protože to jak mě pálili tváře se nedalo ignorovat. Koukl se na mé tělo a pak zpět do mích očí. Při pohledu na mé tělo zesmutním a otočím se k němu zády.

„Vypadáš nádherně. Neboj. Miluji tě i tak" zčervenal jsem a usmál se.obejmul jsem ho a on mě. Byl to hezký pocit objímat jeho holé záda. Políbil mě na krk a já pak jeho. Klekl si přede mě a sundal mi tepláky. Znova se mi teplo nahrnulo do mích tváří a sledoval ho. Stál jsem před ním pouze v boxerkách.

„Můžu?" Zeptal se aby mi mohl sundat mé boxerky a kompletně mě převléct. Nevím proč, ale kývl jsem v ano. On mi sundal i poslední kus oblečení a vzal si do ruky plavky. Ještě před tím než mi nandal mé plavky tak mě políbil na podbřišku a nandal mi mé plavky a zpět si stoupl. Musel jsem být hodně, hodně, hodně červený. Usmál se a vyšel semnou z kabinky. Šli jsme směrem k moři, ve kterém se kluci už potápěli. Nemám rád vodu, ale pro Dreama cokoliv. Dream už byl ve vodě a já měl vodu pouze po kotnících. Musím říct že voda byla ledová, jak kdyby do ní hodil někdo několik kostek ledu. Dream když mě uviděl tak se ďábelsky usmál a šel směrem ke mě.

„Neee Dreame si mokrý a ledový!" Zakřičel jsem na něj, když mě hodlal obejmout. On mě úplně ignoroval a chytl mě jako princeznu. Trochu jsem pískl, protože tohle jsem nečekal. Šel semnou hluboko do vody kam bych už nedosáhl a byly jsme oba mokrý. Viděl jsem plížícího Quackityho, který mě šel vysvobodit a potopil Dreama. On mě ihned pustil a já byl tak volný. Plaval jsem směrem pryč, ale Sapnap mě chytl za nohy. Karl mě držel za ruce, abych se nepotopil a Sapnap mě začal lechtat. Hrozně jsem se začal smát a přitom řvát ať přestane.

„Nech toho ty smradlavej pankáči!" Zakřičel jsem a Sapnap se na mě podíval tím pohledem vážně? Najednou se něco z vody vynořilo. Spíš někdo. A znova mě vzal jako princeznu. Byl to Dream. Tentokrát jsem byl rád že mě zachránil, ale v tu chvíli mě potopil a já se ve vodě o něco uhodil a začal jsem padat je dnu a vidět širo.

 Tentokrát jsem byl rád že mě zachránil, ale v tu chvíli mě potopil a já se ve vodě o něco uhodil a začal jsem padat je dnu a vidět širo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Takže moc se omlouvám že nevyšla další kapitola o trochu dýl? O den? Nevadí. Tady jí teda máte a jako o odpuštění už píšu rovnou další kapitolu. Chtěla bych moc poděkovat pro 600 přečtení a přes 100 hvězdiček! Fakt moc děkuju a Ahojj! Pro některý dobrou pokavad jdete spat :DD. Mwa

-Hvězdičku? :3
-Words: 639

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat