George Pov:
Probudil jsem se vedle Dreame a pousmál jsem se. Cinkla mi Smska (Pardon teď nevím jak to napsat) tak jsem si vzal mobil do ruky a tam viděl zprávu od táty...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
23.11. 2022
6:20Ty malej bastarde okamžitě přijď domů nebo si mě nepřej! Máš celkem dost velkej problém ty spratku. Jestli si řekl někomu co ti doba děláme tak se postarám o to, aby si chcípl!
Já... ne nic jsem nikomu neřekl
přísahám... a dobře... přijdu po škole
Fajn.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sakra. Šel jsem rychle do koupelny a tam začal vzlykat. Radši jsem se zamknul, aby mě nikdo takhle neviděl. Vyhrnul jsem si rukávy a našel v šuplíku žiletku. Vzal jsem si ji a přiložil k ruce.
Mám to udělat? Je to dobrý nápad? Co když to zjisti Dream? Co když budu mít velký problém?
Dokola jsem se sám sebe ptal až nakonec jsem to nevydržel a začal se řezat. Rány byly hrozně hluboké. Zatraceně s tím jsem nepočítal...Někdo začal ťukat na dveře a já se lekl. Byl to nejspíš Dream.
„Georgi jsi v pohodě?" Ozval se Dream.
„J-Já... j-jo nic mi n-nen-není..." ozval jsem se po chvilce. Celkem dost jsem koktal, ale to je mi teď jedno.
„Jsi si jistý? Georgi prosím otevři" koukl jsem se na svoje rány a začal jsem brečet ještě víc. Dream to zaslechl a začal bouchat do dveří.
„Georgi prosím otevři! Pomůžu to neboj se..." začal jsem se trochu přibližovat ke dveřím. Celé ruce mi krvácely z toho jak byly hluboké.
„S-Slibuješ že to nikomu nerekneš?..." zeptal jsem se po chvilce.
„Ano slibuju! Prosím otevři" věřím mu. Odemykal jsem pomalu dveře a odstoupil. On vešel dovnitř a zděsil se.
„G-Georgi... co si to udělal... kluci!!!" Zakřičel Dream na Karla a Nicka. SAKRA! Proč si je zavolal?!
Po chvíli jsem viděl rozmazaně a pak jen černota. Toť vše co si pamatuju.
Dream Pov:
George začal pomalu padat a ztrácet vědomí. Rychle jsem ho chytnul a vzal si ho do náruče a kluci hned přiběhli.„Co se kurva stalo?!" Zakřičel Sap. Karl se pouze Koukal na George a začal někomu volat, nejspíš do špitálu.
„Prostě jsem v-vstal a slyšel někoho brečet v koupelně, t-tak jsem přišel ke koupelně a-a bylo zamknuto tak jsem se zeptal George co se děje a aby mi otevřel a po chvíli mi prostě otevřel a já viděl v tomhle stavu akorát když byl ještě při vědomí a pak omdlel" řekl jsem a už jsem začal slzet. Držel jsem pořád George v bezvědomí.
Slyšel jsem sanitku tak jsme rychle vyběhli ven a tam si ho převzali.
„Chcete jet s námi pane?" Zeptal se mě záchranář a já kývl. Sedl jsem si v sanitce a záchranář něco dělal Georgovi a já tam jen seděl.
„Nedýchá! Až řeknu tři zapněte to!" Zakřičel záchranář na toho druhého záchranáře. Já začal brečet ještě víc a pak se zase ozval záchranář.
„Dobrý... dýchá" řekl a dal mu nějakou tu věc aby mohl líp dýchat. Ulevilo se mi a dorazili do špitálu. Tam ho odvezli na pokoj a něco mu tak dělali. Já čekal venku na chodbě a z brečení jsem ani nemohl dýchat.
Pak přišel doktor a šel směrem zamnou.
„Přežije. Skoro jsme ho ztratili, ale je v pořádku. Je vzhůru, ale měl by jít za chvíli spát. Pokavad chcete, můžete ho jít navštívit" řekl mi doktor a já na nic nečekal a šel prostě za ním na pokoj. George tam ležel a měl kolem sebe několik strojů a jehly v žílách.
„D-Dr-Dre..." snažil se něco říct, ale nemohl.
„Pšššt... to bude v pořádku Gogy jsem tu s tebou a už tě neopustím..." řekl jsem mu se slzami a chytl ho za ruku.
„M-Mil-uju ťe..." řekl potichu a po chvíli usnul. Políbil jsem mu ruku a chvíli tam byl ještě s nim než přišli kluci.
Ahoj moc se omlouvám že dlouho jsem nevydala novou kapitolu, ale měla jsem dost školy. Jsem ráda když přijdu domů a mužů si na chvíli odpočinout. Další kapitolu by mohla být do neděle nebo do soboty ještě uvidím, možná i dřív, ale to ještě nevím. Zatím ahoj a mějte se!
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...