37. Kapitola

140 9 0
                                    

George Pov:
Šel jsem různě po parku a díval se kolem sebe. Přemýšlel jsem snad nad vším co se dělí v mém životě. Když jsem se narodil tak můj život byl skvělý... rodiče mě milovali a byla s nimi sranda. Pak se narodil můj menší brácha... rodiče si začali všímat více jeho než mě, ale i tak jsem ho miloval. Pak z ničeho nic řekli rodiče, že jdou do hospody, tak ať se postarám o bráchu. Vše bylo skvělý, ten den jsme si užili, ale pak se rodiče vrátili domů opilý a různě házeli s věcmi. Brácha pak omylem shodil vázu a táta si na něho vzal pásek. Začal ho mlátit a já tam jen stál a pozoroval to. Ten den byl strašný. Když jsme šli další den do školy *já byl v šesté třídě a bráška v druhý* tak jsem slyšel na chodbě střelbu. U nás ve škole se začalo střílet a když pachatele dopadla policie, běžel jsem rychle za bráchou ho zkontroloval, ale jediné co jsem viděl, bylo jak leží na zemi v kaluži krve v bezvědomí. Křičel jsem na něj ať se probudí, ale ono nic. Neprobouzel se a krvácel čím dál tím více. Ten den nám řekli doktoři, že to nepřežil. V ten den matka s otcem začali fetovat a chlastat. Rodiče mě pak začali mlátit a pak mi našli Johna, když jsem se jim vyoutoval. Nevzali to příjemně, ale to přeskočíme. Pak mě John začal znásilňovat a taky mlátit. Furt mám tu fotku, kde jsem já a bráška. Je to fotka z toho dne kdy se vrátili rodiče a začali ho mlátit. Nikdy v ten den nezapomenu. Byl to ten nejhorší den v mém životě. Do teď jsem to nikomu neřekl a ani nehodlám to někomu říct.

Ani jsem si neuvědomil, že začalo pršet. Měl jsem pouze džíny a mikinu takže jsem hned zmokl. Začal jsem utíkat domů, ale to jsem byl už celý mokrý. Skvělý... budu opět nemocný.

Už jsem si vyndaval klíče a pak pouze zasunul klíč do zámku a odemkl. Otevřel jsem dveře a hned je opět zabouchl. Tam teda začali foukat.

„Ahoj lás- Georgi! Vždyť jsi celý zmoklý! Pojď sem budeš nemocný" uvítal mě takhle Dream a odnesl mě do pokoje. Vysvlékl jsem si oblečení, že jsem byl pouze v boxerkách.

„I ty si převleč" řekl mi Dream, který mě pozoroval. Zrudl jsem a chystal se jít do koupelny, kde se převléknu, ale Dream mě stihl zastavit.

„Tady se převleč Gogy" kývl jsem nejistě a sundal si rychle boxerky a opět si je chtěl nandat, ale Dream mě chytl za boky zezadu a políbil na krk.

„Ještě chvilku vydrž" řekl mi. Otočil mě čelem k němu a klekl si přede mě.

❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

Vzal mi ho do ruky a začal s ním pohybovat. Začal mi ho pak kouřit, nejdřív pomalu a pak rychle.

Začal jsem hlasitě vzdychat a pak sténat. Jednou ruku mi ho držel a přidržoval si ho a druhou mě držel na zádech a občas zaryl své nehty do mé kůže.

„U-Už bud-u" po téhle větě jsem se udělal a Dream spokojeně spolkl. Už jsem se chtěl natáhnout pro boxerky, ale Dream mě opět zastavil.

„Ještě ne" po téhle větě mě hodil břichem na postel a on ke mě hned přiběhl. Sedl si na mě a začal mě líbat po zádech. Pak se zastával a naslinil si prsty. Nejdřív do mé zádě vsunul jeden prst a pak druhý. Ujistil se jestli jsem v pořádku. Chytl jsem se deky a pomalu začal vzdychat. Dokonce přidal i třetí prst a když se ujistil, že jsem připravený. Vysvlékl se celý a pak ho do mě vsunul. Začal sebou pohybovat a pak přirážet. Nejdřív lehce, ale pak silně. Cítil jsem jak se dotýká mé prostaty a proto jsem vzdychal a sténal mnohem víc než jindy. Dream byl dnes hodně hrubý a proto to i celkem bolelo.

Pak se do mě udělal a já pak taky. Vyndal ho ze mě a padnul vedle mě. Byl celý upocený jak já a klidně vydychoval.

❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

„Pojď, musíme se umýt, nebo tě to bude bolet zítra dvakrát více" poslechl jsem a šel pomalu do koupelny. Dream mě tam umyl a pak jsme se převlékli do pyžama a upadli jsme do postele.

„Dobrou noc princezničko" řekl mi unavený Dream.

„Dobrou noc zlato" více jsem se přitulil a přehodil nohu přes tu jeho a položil jsem si hlavu na jeho hruď a spokojeně usnul. Miluji ho víc než kohokoliv. Teda... Michaela jsem měl taky moc rád... (jeho bratr).

Pane bože co jsem to zase napsala -

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pane bože co jsem to zase napsala -.-. Reálně mi už docházejí fotky na pinterestu😂. Proste se moc omlouvám za to, že píšu takový nechuťárny, ale nemůžu si nějakým způsobem pomoct. Zkusím opět co nejdřív vydat kapitolu a Ahojj. Užijte si zítra školu :3 spíš dnes.

-Hlasujte lásky❤️💋
-Words: 797

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat