21. Kapitola

164 8 3
                                    

Změnila jsem obraz této ff protože jsem se dozvěděla že někdo už psal nějakou ff a má tam stejný obrázek takhle proto jsem ho změnila:DD

George Pov:
Probudil jsem se  v noci s tím že se mi chtělo zvracet. Běžel jsem rychle do koupelny, kde jsem začal zvracet. Nejspíš to je kvůli té housce. Když toho sním tolik tak potom potřebuji zvracet. Dream ke mě proběhl a zeptal se co mi je. Řekl jsem mu vše a on mě hladil po zádech. Přišli kluci a ti se mě také ptali co se stalo, tak Dream to řekl za mě. Spláchl jsem záchod a šel si s Dream zpět lehnout do postele. Zítra zase škola.

Vzbudil mě budík, který jsem měl připravený na půl 7. Otočil jsem se a viděl pořád spícího Dreama. Na to jak ten budík byl nahlas se divím že furt spí. Dal jsem mu pusu na tvář a on nic. Pak na bradu a on furt nic. Dal jsem mu tedy polibek na rty a to už ho vzbudilo.

„Konečně" uchechtl jsem se a vstal. Hned zamnou se postavil i Dream. Vzal jsem si oblečení co si dnes beru do školy a odešel do koupelny, kde jsem se převlékl. Vzal jsem si na sebe bílé triko a na to černou mikinu s černými džíny.

 Vzal jsem si na sebe bílé triko a na to černou mikinu s černými džíny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Toto 👁👄👁)

Vyšel jsem z koupelny a odešel do kuchyně kde seděli kluci a cpali se vajíčky. Dream přede mě položil talíř s vajíčky a já pouze talíř odsunul.

„Gogy sněz to. Aspoň trochu" chce mě přemluvit Dream, ale bohužel se mu to nedaří. Co když se dnes zase večer pozvracím? Co když se mi udělá ve škole blbě? Co když ale omdlím z nedostatku potravin? Nebo co když dokonce umřu? Nad tímhle už nemůžu přemýšlet. I tak jsem odsunul znova talíř a vstal jsem. Připravoval jsem si tašku do školy a šel za kluky do kuchyně a tam si položil tašku.

„Pojedeme už?" Zeptal jsem se jelikož už bylo 7:30. Kluci kývli a vyšli jsme ven. Já si sedl s Dreamem dopředu a kluci dozadu. Cestou do školy jsme poslouchali písničky a kluci si dávali karaoke. Musím říct že chvíli jsem chtěl vystoupit a jít pěšky do školy, ale na to jsem až moc líný.

Přijeli jsme před tu budovu, kterou nesnáším a které se bojím. Vyšli jsme z auta a šli rovnou do budovy. Přišel jsem ke své skříňce a vyndal si Matiku. Uhhh matika. Co by ale nebylo ono kdyby ke mě nepřišel Wilbur s Technem. Wilbur mi dal pěstí a já se zhroutil k zemi.

„Kažej ví že jsi buzna" řekl mi Wilbur a strčil mi do pusy banán. Když do mě přestali mlátit, vstal jsem a šel jsem rychle ma záchody a vběhl do kabinky. Začal jsem trochu kašlat a pak zvracet kvůli tomu banánu. Najednou někdo přišel ma záchody a já poznal podle hlasu kdo.

„Georgi? Vím že tu jsi otevři prosím" chci odemknout kabinku, ale na nohou se neudržím a pomalu padám. Naštěstí se přidržím stěny abych nespadl. Odemkl jsem kabinku a se skleněnými oči se koukl na Dreama. Začal jsem padat a on mě naštěstí chytl. Začal jsem mu brečet do jeho hrudi.

„Shh to bude v pořádku Gogy" zašeptal mi Dream do ucha a políbil mě na krk.

„Pojď do třídy ano?" Já kývl a šli jsme do třídy. Musel jsem vypadat strašně. Na triku jsem měl trochu své krve a byl jsem rozcuchaný + kruhy pod oči.

Vešel jsem do třídy a všechny pohledy se upřeli na mě a Dreama. Šli jsme si sednout spolu do zadní lavice a kluci k nám přiběhli.

„Pane bože Georgi jsi v pořádku?!" Vyjekl Karl když přišel.

„Jakej kokot ti to udělal?! Já to říkám že už plánuju vraždu" řekne mu Sap a uchechtnu se.

„Já taky už to vidím. Uneseme ho, uřízneme mu prsty ať se trápí, zmlátíme ho pak mu vypíchneme jedno oko, utopíme pak spálíme a jeho popel hodíme do mixéru a pan to dáme naší učitelce na chemii!" Řekne nám Karl svůj plán a abych řekl nikdo z nás to nečekal a upřímně se ho pěkně teď bojím.

„Umm zlato myslím že trochu přeháníš" Sapnap se ho snaží uklidnit.

„Myslíš?!" Sapnap kývne a pak se zasmějeme.

„Jsem v pohodě ano? Byl to jen Wilbur a Techno" řeknu jim a kouknu do země. Začne zvonit na hodinu a přijde naše učitelka a začíná vyučování.

Ahoj tady máte novou kapitolu:DD Musím říct že vás musím mít hodně ráda když vydáván takhle pozdě novou kapitolu:) no nic snad se vám líbila a já jdu spát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ahoj tady máte novou kapitolu:DD Musím říct že vás musím mít hodně ráda když vydáván takhle pozdě novou kapitolu:) no nic snad se vám líbila a já jdu spát. Kdo nesnáší taky školu dejte palec nahoru:D

-hvězdička pjosím?
-Words: 772

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat