Dream Pov:
Probudil jsem se dřív než Gogy a šel do kuchyně. Tam jsem si udělal cereálie s mlékem a najedl se. Po chvilce přišli Karl se Sapnapem. Teda Karl spíš kulhal.„Já jsem si říkal že jsem slyšel holčičí vzdychání" zasmál jsem se i se Sapem a Karl po nás hodil vražednej pohled. Udělali si to stejné k jídlu co já a Karl si pomalu sedl a pak sykl bolestí.
„Jak ho dostaneme do školy" řekl jsem a zasmál se.
„No to by mě taky zajímalo. Kdyby Sapnapovi nepřišla nějaká zpráva co by ho naštvala, mohl bych klidně chodit!" Zakřičel Karl a začali jsme se smát.
„Tě klidně ponesu jako princeznu" Řekl Sap a dali si s Karlem pusu a začali se tam dál líbat.
„Hele vám to nestačilo včera? Dělali jste to snad skoro dvě hodiny" kluci se začali smát a já šel nahoru vzbudit George. Přeci jenom je dnes škola.
„Ty už nespíš?" zeptal jsem se George a on zakroutil hlavou. Byl celý zpocený. Nejspíš měl zase noční můru. Sedl jsem si vedle něho a obejmul ho. Koukl jsem se mu do očí a on mě taky. Pomalu jsme se začali přibližovat a já se přitiskl na jeho rty. Začal jsem ho vášnivě líbat a pak se přemístil na krk. Chtěl jsem mu sundat triko, ale on mě zastavil.
„D-Dreame prosím ne... nejsem připravený" řekl potichu George a já kývl. Chápu ho, po tom co si prošel se mu ani nedivím.
Vstali jsme a převlékli se. George v koupelně, protože se nejspíš styděl. Já si vzpomněl, že dnes má George terapii. Převlékli jsme se a šli jsme dolů do kuchyně. George si dal cereálie s mlékem a tentokrat normálně jedl. Usmál jsem se na něj. Jsem rád že normálně jí, teda snědl jen půlku, ale jsem na něho pyšnej.
Vyrazili jsme do školy a samozřejmě na nás každej čuměl. Zastavil jsem se a uviděl toho debila Johna. Co tady kurva dělá?! Oni ho tu nechali po tom co znásilnil George?! Zamračil jsem se na něj a odvedl rychle George do třídy, Karl a Sap nás následovali.
Začala hodina a učitel začal něco mlít o bezpečnosti. Pak přešel k tomu že tady na škole znásilnili někoho. Všichni začali koukat na George a všiml jsem si jak se trochu klepal. Chytl jsem ho za ruku pod lavicí a zašeptal mu:
„To bude dobrý, nevšímej si jich" zašeptal jsem mu a usmál se.
George Pov:
Když byla poslední hodina což byla matika, přišel do třídy psychiatr a na něco řekl učiteli.„George zabal si věci a jdi za tady pánem Gelbirtem (Proste random jméno neřešte to pls). Já kývl a začal si balit věci.
„Po škole na tebe počkám" řekl Dream a já kývl. Následoval jsem Gelbirtema a došli do nějaké pracovny. Sedl jsem si na gauč a začal mi pokládat otázky, ale nad jednou jsem se zastavil.
„Georgi stalo se to ještě někdy? Zneužil tě někdy sexuálně?" Zeptal se a já nevěděl jestli mu to mám říct. Nevěřím mu. Co když to někomu řekne a budu to řešit s policií? Začal jsem vzlykat a ptal se mě pak na další otázky a tamtu teda vynechal.
„Co tvoji rodiče? Jaký s nimi máš vztah?" Zeptal se a já zase zkameněl. Nemohl jsem mu říct že mě rodiče mlátí a jsou na mě zlí. Že mi nedávali najíst a že nechali Johna mě znásilnit. Znova jsem začal vzlykat, tentokrát víc.
Po hodině to ukončil a rozloučil se semnou.
„Tak zase v úterý nashledanou" řekl mi a já zavřel až sebou dveře. Měl jsem trochu rudý oči od breku. Dream tak sedel na židli a čekal na mě.
„Ahoj tak co...?" Zeptal se.
„J-Jo dobrý... můžeme jít domů?" Zeptal jsem se a on kývl ( nějak často používám slovo kývl😅).
Dojeli jsme domů a já šel si lehnout na gauč. Dream šel zamnou a sedl si tak abych si mohl položit hlavu na jeho klín.
„Dreame?" Začal jsem. Chtěl jsem se zeptat jak to vůbec mezi náma je.
„Mhm?" Mhmnul a koukl se na mě.
„Jak to vůbec teď je mezi náma?" Když jsem se zeptal on se naklonil a políbil mě.
„Takhle :)" řekl a já se chtěl fakt ujistit že spolu chodíme.
„Takže ano?" Zeptal jsem se a on se usmál.
„Ano" odpověděl a já se taky usmál. Večer jsme se koukali na různý filmy a pak si šli lehnout.
(Omlouvám se jestli už jsem sem tuhle fotku dávala)
Čauky tady je nová kapitola a těšte se na další <33
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romansa(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...