George Pov:
Probudila mě raní zář...+budík. Něco mě tlačilo tak jsem se otočil a tak spatřil Dreama. Počkat co tu dělám?! Co tu dělá on?! Nic nebylo že ne? To on mě sem odnesl? Včera jsem usnul u toho hororu? Ptal jsem se sám sebe a všiml si, že se Dream začal probouzet.„Mhmm dobré ráno" řekne sladce Dream. Usměju se pomalu.
„D-Dobré" trochu zakoktám. Pořád jsem trochu zmatený z toho že jsem s ním spal.
„V pohodě? Včera si na mě usnul tak jsem tě sem odnesl, protože kluci si zabrali gauč" oznámí mi a trochu se uklidním.
„J-Jo v pohodě" znova zakoktám a chystám se zvednout. On mě chytne za pás a hodí mě na své tělo. Celý zrudnu a všimnu si že nemá na sobě triko. Zrudnu ještě víc, že ani nevím jestli to je ještě možné.
„D-Dreame..." zašeptám a nakloní se ke mě.
„Odpusť mi už prosím" zašeptá mi do ucha a zkousnu si spodní ret. Nejradši bych z něj ztrhal poslední kus oblečení co má na sobě.
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️ „O-Odpouštím ti..." špetnu a on mi olízne můj lalůček u ucha. Začne mi ho líbat a pak přijde k mému krku. Začne tam pomalu dělat červený flíčky, který pak olízne, aby mě neboleli a zbarví se do červena.
„Dreame..." zašeptám mu do ucha a on se pousměje. Líbí se mu to.
„Řekni to znova" řekne mi.
„Dreame..." znova mu šeptnu do ucha a on se usměje ještě více. Začne mi líbat krk ještě hruběji a pak přejde k mým rtům. Ano zřejmě jsem blázen. Znásilní mě a pak mi dělá tohle a mě to nevadí. Sice jsem na něj ještě trošku naštvanej, ale moc mi to nevadí. Pomalu cítím jeho teplý jazyk otírající se o ten můj. Políbí mi můj spodní ret a pak i horní. Pak mi je olízne a znova spojí naše rty. Pak mi sundá mikinu a přejde trochu níž líbá mě na pod bříšku. I tam mi dělá fialový znaménka. Začne mi pomalu sundavat tepláky a koukne se na mě.
„Jen dotýkání prosím... na víc nejsem ještě připravený" oznámím mu a on kývne. Začne mi líbat stehna, mám hubená stehna a zakloním hlavu. Pomalu vzdychám a on mi ho jemně zmáčkne (víme ne co myslím). Zasténám možná trošku víc nahlas, než jsme chtěl a usměje se. Znova se vrátí k mým rtům a začne je líbat. Znova cítím jeho teplý jazyk v mé puse otírající se o ten můj.
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️Pak se rozhodneme že by jsme už měli jít (Pardon, ale najednou se mi úplně změnilo písmo na mé klávesnici a nevím co s tím) přeci jenom je dnes škola. Nechce se mi tam, ale musím...
Přijdeme dolů, kde čekají na nás Nick a Karl. Karl s Nickem najednou dostanou záchvat smíchu a ja s nechápajícím výrazem se na ně podívám. Po chvíli se začne smát i Dream.
„Můžete mi říct čemu se tak šklebíte?" Jsou divný. Hodně divný.
„Tak se koukni na svůj krk" řekne přes ten smích Nick a já běžím do koupelny. Kouknu se do zrcadla a vidim jak je můj krk celý fialový.
„Dreame!!" Zakřičím na Dreama a ten se smíchem ke mě přiběhne.
„Ano zlato?" Nedělej že se nic neděje ty šmejde.
„No co je! Vždyť s tímhle nikam nemůžu!" Zakřičím na něj a on se zašklebí.
„Neboj když u nás spala ségra tak si sem tahala make-up a různý ty její sračky na obličej. Třeba tady něco bude mít" oznámí mi a začne něco hledat v šuplíku. Po chvilce vytáhne něco tělovýho. Asi korektor, mamka se tím vždycky patlala.
Dá mi to na krk a začne pomalu roztírat. Po chvilce se kouknu do zrcadla a skoro nic na svém krku nevidím. Usměju se na Dreama a on mi úsměv oplatí. Pak se nasnídáme, teda já ne. Já to do sebe kopl a pak se vymluvil že potřebuju nutně na záchod a tam to vyzvracel. A šli jsme do školy.
Ano asi jsem se zbláznila že jsem vydala další kapitolu, asi tak za hodinu😂, ale já musela. Snad se líbila a ahoj dobrou noc!
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...