24. Kapitola

166 7 3
                                    

George Pov:
Když jsem se už uklidnil tak jsme šli zpět do třídy a začala chemie. Horší předmět snad být nemůže.

„Pane Davidsone, čepici dolů" úžasný. Povzdechl jsem si a dal si čepici dolů. Naštěstí noc vlasů mi nevypadalo, ale taky to není žádná sláva.

Když pak hodina skončila tak jsme měli zrovna... tělocvik. Šli jsme k šatně a za námi pak přišel učitel.

„Georgi ty prosím necvič a dostav se ty víš kam" kývnul jsem a odešel jsem ke své psycholožce. Zaťukal jsem na dveře a vešel dovnitř.

„Dále" Ozvalo se zevnitř a já vešel. 

„Oh Georgi ahoj! Tak se posaď a můžeme začít" Sedl jsem si na pohovku a začala se mě ptát na různé věci.

„A co kamarádi? Věříš jim a říkáš jim pravdu?" Zamyslel jsem se jestli jí to mám říct nebo ne.

„No... Clayovi Johansovi ano. Ne úplně všechno, ale to důležité ano" Odpověděl jsem a ona kývla. Ptala se mě na různé otázky a pak naše sezení skončilo.

„Nashle" Zavřel jsem za sebou dveře a hned na mě před dveřmi čekal Dream.

„Ahoj tak co?" Zeptal se mě Clay a já mu vysvětlil o čem jsme si povídali. Teda až na to, jestli věřím svým kamarádům.

Dojeli jsme domů a já si to rovnou zamířil do pokoje, ale v tu chvíli mě Dream chytil za ruku.

„Nene, hezky do kuchyně" Otočil jsem na Dreama a protočil jsem oči v sloup.

„Já a Karl jsme dnes koupily vířivku, tak jsme si řekli, že by jsme mohli zítra udělat party. Pozvali by jsme Tommyho, Tubba, Ranbooa, BBH(BadBoyHalo), Quackityho, Skeppyho aaa to jsou nejspíš všichni" Oznámil nám Sapnap a my přikývli na pouhý ano. Dream přede mě položil talíř s vajíčky a já jsem začal s nechutí jíst. Snědl jsem půlku a pak jsem řekl Dreamovi že už nemůžu. Povzdychl si a šel odnést jídlo. Jsem rád že mě zas tolik do toho nenutí. Odešli jsme nahoru do pokoje, kde mě Dream chytil pod zadkem a začal mě líbat. Jsem fakt unavený takže jsem řekl Dreamovi že někdy jindy.

„Fajn. Ale do tý doby žádný nošení mích mikin" řekl a mě snad přestalo bít srdce.

„Ale Dreamie" začal jsem falešně brečet a pak začal kašlat. Spadl jsem na kolena a rozkašlal jsem se víc.

„Gogy notak. Nádech, výdech ano?" Hladil mě po zádech a po chvilce jsem se uklidnil. Sedl jsem si mu na kolena a zachumlal se do jeho mikiny. On mě vzal do náruče a odnesl na postel, kde jsem po chvilce usnul.

Uh nový den. Dnes je zrovna ta party.(Nechci nic říkat, ale v tom jaký je tam den se už nevyznám. Nevím jestli je den školy tak kdyžtak se omlouvám. Jako že tam je sobota😂😂) Šel jsem po schodech dolů, kde už kluci snídali. Sedl jsem si na Dreama obkročmo a položil jsem si hlavu na Dreamovu hruď a slyšel jsem Karla se uchechtnout.

„Jste spolu sladcí" Usmál jsem se do jeho hrudi a Dream mě pak otočil směrem ke klukům.

„Tak a snídaně" Zasmáli se kluci a já si něco zamumlal pro sebe a ať jsou rádi, že mě teď neslyšeli. Lívance. Mňam-. Snědl jsem zase jen půlku a pak to od sebe odstrčil. 

„Jo a kluky jsem už informoval a budou tu asi za 4 hodina a jelikož naše šípková Růženka spala do 12 tak by jsme si měli pohnout" Řekl Sap a já se na něho zamračil. 

Jeli jsme do obchodu, kde jsme nakoupily nějakej ten chlast například Vodka, Whisky, Bourbon a více různýho alkoholu. Přijeli jsme domů a začali to tu chystat. Jelikož jsme to dělali celkem dlouho tak jsme akorát slyšeli někoho zazvonit na zvonek. Otevřel jsem a byly tam kluci.

 Otevřel jsem a byly tam kluci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ano sice jsem říkala že teď nic nevydám, ale nemohla jsem si pomoct. Je mi furt blbě, ale řekla jsem si že přeci jenom, vydat něco musím. Přichází velký drama po čem Gogy bude mít zase trauma :'). No nic. Zítra nejspíš něco vyjde ale tím si jistá nejsem. Zatím ahoj :DD

-hvězdiiiičkaaa??

-Words: 671

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat