42. Kapitola

145 17 1
                                    

Už předem hlasuj :3 Půlka z vás co čte můj příběh nehlasuje :(((

George Pov:
Probral jsem se a cítil jsem, že mě někdo drží za ruku. Ale když jsem chtěl otevřít oči tak se mi opět zamlželi. Co se stalo? Kde to jsem? Je to Dream ten co mu drží ruku? Jsem snad v nemocnici? Ptal jsem se dokola a dokola. Po chvíli jsem už fakt otevřel oči a byl jsem v nemocnici. Podíval jsem se vedle sebe a viděl Dreama jak spí. Pousmál jsem se a chtěl si sednout, ale bolest mích žeber to zadrhla. Sykl jsem bolestí a nejspíš vzbudil Dreama. Měl černý pytel pod očima, který byl ale i z části červený. Podíval se na mě a hned mě obejmul. Opět jsem sykl bolestí a na to se odtrhl.

„Promiň" omluvil se. Podíval jsem se do jeho žlutých očí a pousmál se.

„V pořádku..." odpověděl jsem unaveně. On vstal a lehl si vedle mě. Já si položil hlavu na jeho hruď a opět jsem usínal.

Dream Pov:
Gogy usnul na mé hrudi a já se musel pousmát nad tím jak je roztomilý. Políbil jsem ho na hlavu a taky se ponořil do říši snů.

Probudil mě doktor, který vstoupil do pokoje a řekl nám, že můžeme odejít akorát musíme podepsat nějaké papíry.

Dostali jsme se domů a já George podepíral, aby nespadl. Přeci jenom mít polámaná žebra není nic příjemného. Položil jsem ho do postele a dal mu pusu na čelo. Hodlal jsem odejít, ale on mě chytl za ruku.

„Prosím zůstaň..." zašeptal tak, že se divím, že jsem to slyšel. Usmál jsem se a lehl si k němu. Obejmul jsem ho a on si položil hlavu na mou ruku, kterou ho objímám kolem zad a pal zavřel své oči. Je tak roztomilý, nádherný, hot a všechno možné. Vím že jsem to říkal několikrát, ale nemohu si pomoct. Když mi usnul v náruči tak jsem opatrně vstal a odešel jsem dolů do kuchyně.

George Pov:
Probudil jsem se a Dream nikde. Začal jsem panikařit a tak jsem rychle vstal i přes bolest mích žeber, i když to bylo už lepší, a běžel jsem do kuchyně kde sedel Dream se Sapnapem a koukali na mě jak na vola co se stalo.

„Aha?... ty si viděl snad ducha?" Zavtipkoval Sapnap. Zamračil jsem se na něj a ukázal mu prostředníček.

„A jéje pán vstal se špatnou nohou" Zabručel jsem. Chtěl jsem dojít k Dreamovi, ale místo toho jsem začal padat a tak mě Dream rychle chytil.

„Dobrý?" Je hezký, že se o mě stará.

„Jo, to jen ty žebra" odpověděl jsem. On se na mě lítostně podíval a vyhoupl si mě do náruče. Zachumlal jsem se do jeho mikiny.

„Dweamie..." zašeptal jsem mu svůdným hlasem jeho ouška a zkousl mu lalůček.

„Ježíš marija běžte aspoň do pokoje" začal nám nadávat Sapnap.

„Dobrý nápad pojď Gogy. Měsíc jsem to musel bez tebe vydržet takže si teď hezky užijeme" vykulil jsem oči a koukl se na Sapnapa tím pohledem 'pomoc'.

„Heh užijte si to" Mrkl na nás a já hned zrudl. Dream semnou běžel do pokoje, kde nás zamkl a hodil mě na postel.

„Neee už tak jsem dost polámanej" Zakřičel jsem na něj, ale on mě naprosto ignoroval.

❗️❗️❗️❗️❗️❗️(muahahahah)❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

Přitiskl se na mé rty a začal s nimi pohybovat. Rozletělo se mi v břiše milion motýlků. Tenhle pocit mi chyběl, ale zároveň i ne. Líbal jsem ho nazpět a pak přidal i jazyk po chvíli. Zasténal jsem mu do pusy a nad tím se pousmál. Lehl si pak celým tělem na mě a začal mi hrubě líbat krk. Pokaždé když mi na krku udělal červené znaménko tak jsem zasténal a pak mi hned znaménko olízl. Sundal mi mikinu a prstem mi kreslil kolečka po mé holé hrudi, kterou i líbal. Už jsem to nevydržel a otočil ho pod sebe. Začal jsem mu líbat krk a dělat mu tam červená znaménka, které jsem pak olízl. Vzdychal mi do ucha a to se mi líbilo. Pak jsem mu sundal triko a začal ho líbat na hrudi a pak na podbřišku. Když jsem mu sundal kalhoty tak jsem mu líbal třísla. To už nevydržel a znova mě shodil pod sebe. Sundal mi kalhoty rovnou i se spodním prádlem a když viděl mou chloubu tak se usmál. Chytl mou chloubu do ruky a první mi olízl špičku a pak si ho vzal celého do pusy a začal s ním pohybovat. Vzdychal jsem a sténal. Chytl jsem ho za vlasy a jemně občas zatahal za ně. Udělal jsem se mu po chvíli do pusy a on spokojeně spolkl.

„Teď ty" nakázal mi a lehl si vedle mě na postel. Vstal jsem tedy klekl si na něj obkročmo. Trochu jsem ještě sjel dolů a nahnul se k jeho chloubě. Olízl jsem celou délku a pak jsem si ho vzal do pusy. Pohyboval jsem nahoru a dolů. Ne úplně tak rychle jak to udělal Dream, ale byl jsem příjemnější. Dreama to pak přestalo bavit a tak mě vzal za vlasy a strčil mi ho celého do pusy. Cítil jsem jak se ni špička otírá o krk. Cítil jsem na své bradě a nosu Dreamovo ochlupení. Pak se mi udělal do pusy a já spolkl. Lehnul jsem si vedle něj a už si jít lehnout, ale v tom mě Dream zastavil.

„Snad si nemyslíš, že je konec" podíval jsem se na něj tím pohledem 'děláš si srandu?' a poté mě prudce otočil.

„postav se jako pes" nakázal mi a já tak udělal. Strčil mi prsty do pusy a tak jsem mu je naslinil. Nejdříve vsunul do mě pouze jeden prst, ale pak přidal dva. Cítil jsem jak se mi otírá o prostatu a ještě přidal třetí prst. Poté prsty vyndal, když už jsem byl tak nějak připravený a vsunul do mě svou chloubu. Zasténal jsem a uvolnil se.

„Mám být jemný nebo tvrdý?" Zeptal se mě když se začal ve mě pohybovat.

„J-Jak chceš" odpověděl jsem a on se nad tím pousmál. Celkem jsem se bál co chce dělat. Nejdříve začal jemně, ale pak se do toho vložil a začal silně narážet na můj zadek. Cítil jsem jak se jeho špička otírá o mou prostatu. Sténal jsem celkem hlasitě, protože potichu to fakt nejde. Poté vzal i mou chloubu a začal s ní pohybovat. Když jsem se chtěl udělat už tak Dream zmáčkl mou špičku a tak zakázal tomu aby můj organismus vystříkl.

„Dreameee" zakňučel jsem a on se usmál. Pořádně silně do mě nakonec narazil a opět narazil i do mé prostaty a udělal se do mě. Potom mi pustil špičku a i já se udělal na mé břicho. Lehl jsem si na záda a Dream vedle mě. Vydychovali jsme a když už jsme byly tak nějak v pohodě tak Dream slízl bílou teplou kapalinu a vše spolkl.

❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️(Tpc co jsem to vymyslela)❗️❗️❗️❗️

„Tak pojď se umýt, nebo tě to bude bolet dvakrát víc" řekl mi a já kývnul. Postavil jsem se a pomalu jsem šel do koupelny a Dream mě podepíral a přitom se mi smál. Já po něm hodil naštvaný obličej a pak jsem vlezl do sprchy. Dream mě umyl a já jeho. Vylezli jsme a dali si na sebe pouze boxerky. Dream si lehl pouze v boxerkách do postele a já i s mikinou. Přilezl jsem k němu blíž a přitulil se. On tam pustil nějaký film a spolu se na to koukali.

Taaaak tady je nová kapitola ;) ty kráso to co jsem napsala? Ok po tomhle se omlouvám jestli budete mít trauma

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Taaaak tady je nová kapitola ;) ty kráso to co jsem napsala? Ok po tomhle se omlouvám jestli budete mít trauma. Možná ještě dnes napíšu pokračování tak se kdyžtak těšte grr :))😂😏💅

-Words: 1261

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat