26. Kapitola

158 9 1
                                    

Dream Pov:
Probudil jsem se dřív než Gogy jako vždy a pozoroval jak spí a nic ho přitom netrápí. Miluji tyhle chvilky... je pokaždé úplně bezstarostný a... šťastný. Miluji ho nejvíc na celém světě. Miluji jeho smích. Miluji jeho oči. Miluji když se ke mě v noci tulí. Miluji když usínáme spolu v objetí. Miluji když ho mohu takhle pozorovat když spí. Miluji když dělá ze sebe uraženého. Miluji naše ranní polibky. Miluji když de začneme líbat a skončí to v něco víc. Miluji ho pozorovat když zrovna vaří a má pouze mou mikinu a nejdou mu vidět šortky. Miluji když mi sedí na klíně a já ho musím krmit. Miluji každou část jeho těla. Miluji když chodíme spolu občas na procházky a procházíme se. Miluji ho celého.
Z mého přemýšlení mě vzbudí George, který sebou začíná vrtit a probouzet se. Teď už zas tak klidný nebude... kéž by bylo už po všem.

„Dobré ráno princezničko" Usmál jsem se na Gogyho, ten mi úsměv oplatil.

„Dobré Dreamie~" Dám mu ranní polibek, který miluju. Polibek mi oplatí a pak mu spadne pohled na své ruce a nohy. Včera jsem mu musel sundat tepláky a mikinu tak je pouze v boxerkách. Líp pro mě.

„Já to znova udělal že...?" Kývnu smutně a obejmu ho. Je mi líto že si tohle musel prožít. Nezaslouží si takovou rodinu, která ho bude mlátit, znásilňovat, nedávat mu jídlo a tak dále. Teď má ale mě, Nicka a Karla.

„Neboj se. Všechno bude v pořádku ano? Budeš znova v pořádku... a má rodina by tě chtěla poznat. Tak jsem se s nimi domluvil na příští týden o víkendu" Gogy se vyděšeně zároveň i radostně podíval a souhlasil. Dále jsem vstal z postele a nandal si triko a pak tepláky. Pak jsem i Gogymu podal věci a on se také oblékl. Došli jsme dolů do kuchyně, kde jsme se pozdravili s kluky a udělal jsem nám snídani s Gogym. Naštěstí Bad tu už není. Včera jsem se s nim popral a pak ho odsud vyhodil. Když jsme snídani udělali tak jsme se dali do jídla. Gogymu se úplně nechtělo, ale nějak jsem ho donutil. George poslední dobou už jí více častěji za co jsem velice rád. Dokonce i psycholožka říká že se mu začíná dařit, ale po tom co se včera stalo tak nevím...-. Gogymu začal zvonit telefon tak se na něj podíval. Volalo mu neznámý číslo, tak vstal a šel to vyřídit. Vrátil se celkem vynervovaný tak jsem se zeptal co se děje.

„Byl to doktor..." Řekl George a nechápavým výrazem jsem se na něj podíval, proč je tak vynervovaný.

„No... říkal že příští týden nejspíš ve čtvrtek mám jít na operaci..." oznámil mi George a teď už chápu proč je tak vynervovaný. Upřímně bych byl taky. Kluci kývli a řekli mu že to zvládne.

„Neboj se Gogy... budu tam na tebe čekat a hned jak se probudíš tam budu s tebou... ano? Nikdy tě neopustím" obejmul mě a já mohl nasát vůni jeho vlasů naposledy.

„Ano a děkuji ti Dreamie" zašeptal do mé hrudi a usmál se.

„Ne, to já tobě že tě mám" Dal jsem mu lehký polibek a odtáhl se.

„Dobře hrdličky, hezký divadlo, jste jako Romeo a Julie. Teď to dojezte a pak jdeme na pláž k moři" řekl vážně Quackity a tomu jsme se museli zasmát. Když jsme dojedli nic moc se nedělo. Pouze jsme uklidili talíře a pak jsme si šli sbalit věci a vyrazili jsme. Nasedli jsme do auta a konečně vyrazili k moři.

 Nasedli jsme do auta a konečně vyrazili k moři

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Nějak takhle sedí v autě)

Takže omlouvám se že jsem včera nic nevydala, ale byla jsem konečně po dlouhé době s kamarádkou ve městě no a pak mě proste nic nenapadlo co bych napsala. Takže tady teda máte novou kapču a klidně zkusím ještě vydat dnes jednu kapitolu :DD. Veselé Vánoce přeji všem! Užijte si strávený čas s rodinou!😂❤️👍🏻 Za mě. Já Vánoce nesnáším.🤷🏼‍♀️

-Vánoční hvězdička??
-Words: 652

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat