Dream Pov:
Podíval jsem se na spícího George co ležel na mé hrudi a spokojeně si oddychoval. Ten by fakt klidně prospal svůj život. Vzal jsem ovladač a bylo televizi. Položil jsem George vedle sebe a pořádně ho přikryl. Vstal jsem, vzal si triko a kraťasy a šel jsem k počítači se dívat na nějaký film. Heh bylo to o nějaký holce, která ráda hrála fotbal se svými kamarády, ale byl tam nějaký kluk se kterým se nesnášela. Pak si dali sraz někde v parku a tam se začali prát nebo co. Učitelka je od sebe odtáhla a pak normálně šli domů. Tý holce doma začala téct krev no a tak šli k doktorovi na testy. Další den když byla ve škole tak rodiče pro ní jeli a jeli rovnou do nemocnice. Ona nevěděla co se děje a pak jí nějaký doktor řek, že má leukémii. Vysvětlil jí co to je no a ona pak musela zůstat v nemocnici na pozorování a aby ji vyléčili no. Její kamarádi ji navštěvovali a pak když mohla jít domů tak pak jeli na školu v přírodě. Hráli na schovku a ona vylezla na nějaký strom a neuměla slézt dolů. Ten kluk ji našel a pomohl ji slézt dolů a pak ji odnesl na zádech zpět do campu, kde si jí převzala mamka no a pak šla do pokoje spát. Další den hráli fotbal a ta holka omdlela a tak rodiče s ní jeli do nemocnice, kde jí doktor řek, že už je příliš slabá a potom jí řekl, že už se to nedá vyléčit. Ona byla bledá na posteli a ten kluk tam pak přišel. Šel za doktorem a řekl mu, že chce aby ta holka viděla jak hrají fotbalový zápas, protože si přála tam hrát, ale už nemohla. On to povolil a tak jí odvezli do toho doktora kanceláře, kde se pak měla koukat z okna. On jí ten kluk políbil na rty... bohužel nevěděl, že je to naposledy co jí uvidí. Ona se koukala na ně jak hrajou a přitom se pousmála. Pak zavřela oči usnula a už se neprobudila. (Toto jsem si nevymyslela ten film fakt existuje a jo. Rozbrečela jsem se. Jmenuje se to Osmáci nepláčou. Je to normálně na Youtubu)Na konci filmu jsem se normálně rozbrečel a nejspíš jsem vzbudil Gogyho, protože ke mě přišel a obejmul.
„Nebreeeč. Tenhle film jsem viděl a taky jsem brečel no a naštvalo mě jak to skončilo" řekl a sedl si na mě obkročmo a zachumlal se do mé hrudi.
(Ahh cute)
Usmál jsem se a zapl tam další film.
Když mě to už nebavilo tak jsem se koukl na hodiny a bylo 20:20. Usmál jsem se a přál si něco. Pokaždé když mate třeba čas 8:08, 14:14, 23:23 atd. tak si máte něco přát a já si přál, aby už Gogy byl konečně šťastný a byly spolu do konce života. Vstal jsem po chvíli i s Georgem a šel jsem do kuchyně, kde byly kluci a hned jak nás viděli tak se začali smát.
„Takže Gogy nemůže chodit nádhera. Podle toho sténání tak sis to hodně užil co?" Zeptal se vysmátý Sapnap a já se pak zasmál taky jen George měl naštvaný výraz a proto si stoupl.
„Stfu. Jelikož vás slyším každý týden aspoň 3x tak bys měl držet hubu, protože jestli si myslíš, že nevidím to jak Karl kulhá a snaží se to zamaskovat tak se k*rva pleteš" vyjel George na Sapnapa. Upřímně teď jsem se ho celkem bál. Občas z něj de hrůza. Fakt. Sapnap otočil oči v sloup a napil se své vody. Vzal jsem něco z lednice a podal Georgovi, který to po chvíli snědl. Jsem rád, že už nemá takový problémy s jídlem.
„Hej kluci! Pojďte sem!" Zakřičel Karl z obýváku. Přiběhli jsme a oni nám ukázali na televizi.
„Chlapec John ***** byl zatčen za pokus o vraždu a o znásilnění 6leté dívky. Pokavad znáte tohoto chlapce dostavte se prosím na policejní stanici. Chlapcovi je okolo 18 let. Děkujeme za vyslechnutí" Koukal jsem se na televizi a pak se usmál. Konečně zatkli toho hajzla. George se na to také pořád Koukal a pak se na mě usmál. Vzal jsem ho kolem pasu a zatočil s ním.
Zítra pojedeme na stanici.
Tady máme novou kapitolu!! Podle tohohle jste nejspíš poznali, že za chvíli jsme u konce. Nemůžu tomu upřímně uvěřit. Ofc HNED pak začnu psát novou kapitolu a pořád přemýšlím o čem bude. No nic užijte si zbytek večera a ahojjj <33-HLASUJTE NEBO DOSTANETE 🍴 DO KRKU. Mwa
-Words: 758
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...