TW: Sexual Things
George Pov:
Přijeli jsme domů a Dream šel hned nahoru do ložnice. Nečekal jsem ani vteřinu a následoval ho. Zabouchl mi dveře za nos a já se hned zastavil. Vážně Dreame?! Dveře otevřu a zabouchnu za sebou. Hned jak se otočím tak se zastavím. Vidim Dreama brečet. Nevím proč, ale dožene mě to k slzám taky. Pokaždé když vidím někoho brečet, tak se musím rozbrečet taky. Slzy mi tečou po tváři a jdu si sednout k Dreamovi na postel.„Dreame moc se ti omlouvám... nechtěl jsem být k tobě nepříjemný... a křičet na tebe..." pak se už úplně rozbulím jak malý mimino. Proste nesnesu se koukat na něj jak brečí. Dream se usměje a obejme mě.
„Ty jsi trdlo, nebreč" řekne a stiskne objetí. Pak se uklidním a dám mu lehký polibek.
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Z lehkého polibku se stane vášnivý polibek. Začne mě divoce líbat a pak přejde k mému krku. Dělá tam velké flíčky a při každém syknu bolestí. Poté mi flíčky sladce olízne. Začne mi sundavat triko a tam mi taky dělá fialové flíčky. Sedne si na mě a cítím jak mi ztvrdl. Celý zrudnu a Dream si toho pak všimne a zrudne semnou. Jemu taky ztvrdne a začneme se pak smát.„My jsme vážně divný" řeknu a Dream kývne a pak pokračuje. Sundá sobě triko a pak se přesune k mým kalhotům. Rychle rozepíná poklopec a stáhne mi kalhoty. Tak počkat. Kouknu se na ruku a pořád tam má obvaz. Nevšiml si toho? Snad ne... vezmu opatrně deku a dám si jí na ruku tak aby si toho nevšiml.
Dream mi dělá fialové flíčky i na nohou. Dělá to tak opatrně. Koukne se na mě a šáhne mi na boxerky. Já kývnu. Myslím že jsem připravený celkem. On mi stáhne boxerky a začne ho honit první rukou. Pak si ho vezme do pusy a pohybuje nahoru a dolů. Už to nevydržím a zasténám. Dream se trochu zasměje, ale nezastavuje. Už to nevydrží a udělám se mu do pusy. On velice rád spolkne bílou tekutinu a vrátí se k mým rtům. Pak se rozhodnu zareagovat a přehodím Dreama pod sebe.
„Georgie~ to já jsem tady top a ty jsi bottom" řekne a já to naprosto ignoruju. Dělám mu flíčky na krku a na bříšku, ale rozhodne jemněji než Dream. Flíčky mu olíznu a začnu mu sundavat tepláky. Šibalsky se na něj usměju a sundám mu i boxerky. Začnu mu ho honit pusou a on se mi udělá do pusy. Znova mě přetočí pod něj a usměje se a já mu úsměv oplatím.
„lehni si na břicho" řekne mi a poslechnu. Lehnu si na břicho a cítím jak do mě Dream pronikne. Zasténám celkem dost nahlas a on začne sebou posouvat dopředu a dozadu. První je pomalý, ale pak zrychlí, zrychlí a zrychlí. Už to začíná bolet.
„Dreame už to bolí prosím přestaň" řeknu, ale jakoby mě neslyšel. Pořád pokračuje.
„Dreame prosím..." řeknu znova zadýchaně, ale ignoruje mě. Už mi začíná téct slza a fňukat. Dream si toho všimne a vyndá ho ze mě. Padne vedle mě na záda a já si lehnu také na záda.
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
„Promiň... nevěděl jsem že to bolí tak moc. Bolí tě to hodně?" Zeptá se a kývnu. Položím si hlavu na jeho holou, zpocenou hruď a utře mi slzy.„Pojď se umýt" zašeptá mi do ucha a zvedne se. Zkusím se postavit a jít, ale hned spadnu na zem. Dream se zasměje a divá se na mě.
„Můžeš mi laskavě pomoct?!" Řeknu nepříjemně a on se ke mě přiblíží.
„Popros" děláš si srandu?! Dreameeee nedělej to tak složitý!
„P-Prosím..." šeptnu potichu.
„Co si říkal?" Provokuje mě Dream a zamračím se.
„Prosím!" Zakřičím na něj a zasměje se. Vezme mě do náruče a odnese do sprchy. Tam si mě přidržuje a myje mě.
Po sprše se oblékneme a jdeme si lehnout. Nějak jsme zapomněli na večeři, ale nevadí no.
(Ano musela jsem tam dát tuhle fotku :DD)
Hojky! Tady je pokračování. Ano trochu víc spicy. Tomu komu se to nelíbí tak jste to číst nemuseli. Těšte se na pokračování a byla bych ráda za jakýkoliv komentář :DD PA! Mwa
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...