Tak coo uděláme příští kapitolu spicy 😏🤤
George Pov:
Po tom co mě Dream vzbudil jsem vstal a převlékl se do školy. Nevím proč, ale dnes jsem se probudil s velice dobrou náladou na to co se včera stalo. Vzal jsem si na sebe červenou mikinu, kterou jsem měl zastrčenou v černé sukni a pak jsem si ještě vzal červené punčocháče.(Takhle to vypadá:3 hot že?😂)
Když jsem se převlékl tak jsem šel dolů do kuchyně a kluci na mě udiveným výrazem koukli.
„Co? Mám dobrou náladu" řekl jsem a oni se pak koukli opět do svých talířů. Sedl jsem si vedle Dreama a začal jíst lívance s nutellou. Kupodivu jsem to snědl celé. Už mi jídlo nedělá takový problém za což jsem rád. Dream se na mě usmál, když dojídal svou porci.
Když jsme všichni dojedli tak jsme vyrazili do školy. U dveří jsem se zhluboka nadechl a pak vstoupil. Všechny pohledy padli na mě. Šel jsem s Dreamem ke své skříňce a vyndal si z ní učebnice, ale pak za námi přišel Willbur.
„Ježíši tak tohle je až moc gay nemyslíš? Vypadáš v tom jak kus hovna. Počkej si po škole sráči." Řekl mi Willbur a já sklopil svůj pohled na podlahu. Dream si stoupl přede mě.
„Nech ho kurva na pokoji nebo dostaneš do držky a teď vypadni. Hned!" Dream se pak na mě otočil a sklonil se, aby mi viděl do očí.
„Dobrý?" Zeptal se po chvíli Dream a já kývnul. Obejmul jsem ho a pak ho jemně políbil na rty.
„Pojď, jdeme do třídy" řekl mi Dream a já kývl. Přišli jsme do třídy, kde už seděli Karl se Sapnapem. Sešli jsme si do lavic a čekali na hodinu. Chemie skvělý...
„Ach pane Davidsone, konečně jste zpět ni hurá"zaradovala se učitelka hned co vstoupila do třídy.
„Jo." Už jsem byl fakt z toho na nervy. Nesnáším tu krávu blbou. Dream si toho zřejmě všiml a položil svou ruku na mé stehno. Přiblížil se k mému uchu a zašeptal mi:
„V té sukni si hot." Lehce jsem zrudl a pousmál se. Zbytek hodiny proběhl klidně.
TIME SKIP
Byl konec školy a tak jsem s klukama šel k autu. Ovšem před nás si stoupl Willbur. Přišel asi s pěti dalšími kluky a každý z nich chytl Dreama, Sapnapa a Karla. Willbur se na mě koukl s přiblížil se.
„Pusť nás!" Zakřičel Sapnap.
„Nech George bejt ty parchante!" Teď Zakřičel Dream. Willbur se ke mě ještě více přiblížil a pak mi dal pěsti přes pusu. Spadl jsem na zem a Willbur do mě pak začal kopat. Nějací dva další kluci se přidali a já pak ztratil vědomí.
Dream Pov:
Pozoroval jsem jak ti hajzlové mlátí mého kluka. Přísahám až mě pustí tak je zabiju.Když přestali do George kopat, tak nás pustili a Karl se Sapnapem přiběhli k Georgovi. Já přišel rychle k Willburovi a začal ho mlátit. Dal jsem mu vážně silnou pěst a pak ho kopl do spánku. On ztratil vědomí a tak jsem ho ještě kopl do žeber a rychle přiběhl ke Gogymu.
„Georgi!" Zakřičel jsem na něj. Vzal jsem ho do náruče a položil ho do auta. S klukama jsme se vydali do nemocnice.
Když jsme dojeli tak jsem ho vzal do náruče a odnesl do nemocnice, kde si ho vyzvedli doktoři. Všichni se ptali co se stalo a tak jsme začali vyprávět ten příběh.
Uběhli asi 2 hodiny a furt nic. Bál jsem se strašně o George. Co když to nepřežije? Co když se už neprobudí? Co když bude v kómatu? Co když ztratí paměť? Co když mi to už neodpustí, že jsem mu nepomohl? Dokola a dokola jsem se ptal na tyhle otázky, ale nikdy nezazněla v nich odpověď.
Doktor k nám přišel a řekl nám, že má George polámaná žebra, ale na zas tolik takže zítra muže domů. Hned jsem vešel do pokoje a tam uviděl George. Objevili se mi slzy v očích a hned k němu přiběhl a opatrně obejmul.
„Miluji tě..."
Ahh další kapitola :3 jsem fakt dobrá😂😂. No jo no musím vám vynahradit ty 2-3 dny? Nwm. Dobrou a zítra do školy 🫠-HLASUJTE :>>
-Words: 689
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...